Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги зі спеціалізованих автомобільних перевезень у 2021 році (послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Чугуїв – зуп. «Авіатор» - зуп. «Хвилинка» - Великобабчанський навчально-виховний комплекс (с. Велика Бабка, вул. Перемоги, 24) – с. Тетлега – Зароженський навчально-виховний комплекс (с. Зарожне, пров. Шкільний, 2)- м. Чугуїв та у зворотному напрямку)», код ДК 021: 2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
Очікувана вартість
242 500,00 UAH
UA-2021-01-15-007752-a e534033b26ec4814b607795a8faf710d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Челнокова

+380661352229 echelnokova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Катерина Челнокова
+380661352229
echelnokova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що Замовником – Управління освіти Чугуївської міської ради (Код ЄДРПОУ: 22682750), було двічі оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Послуги зі спеціалізованих автомобільних перевезень у 2021 році (послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Чугуїв – зуп. «Авіатор» - зуп. «Хвилинка» - Великобабчанський навчально-виховний комплекс (с. Велика Бабка, вул. Перемоги, 24) – с. Тетлега – Зароженський навчально-виховний комплекс (с. Зарожне, пров. Шкільний, 2)- м. Чугуїв та у зворотному напрямку)», код ДК 021: 2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-11-011012-c, UA-2020-12-28-004524-a) (ЗВІТ(1), ЗВІТ (2) додається), які було відмінено, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про проведення переговорної процедури щодо закупівлі спеціалізованих автомобільних перевезень.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 17:48
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 послуга
«Послуги зі спеціалізованих автомобільних перевезень у 2021 році (послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Чугуїв – зуп. «Авіатор» - зуп. «Хвилинка» - Великобабчанський навчально-виховний комплекс (с. Велика Бабка, вул. Перемоги, 24) – с. Тетлега – Зароженський навчально-виховний комплекс (с. Зарожне, пров. Шкільний, 2)- м. Чугуїв та у зворотному напрямку)», код ДК 021: 2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

15 січня 2021 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 17:45
ЗВІТ (2).pdf
15 січня 2021 17:45
протокол №35.pdf
15 січня 2021 17:45
ЗВІТ (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САПЕЛКІН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2410201296
Переможець 223 100,00
UAH
15 січня 2021 17:48

Документи

15 січня 2021 17:48
Електронний підпис
15 січня 2021 17:48
протокол №36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 17:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
САПЕЛКІН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2410201296
223 100,00
UAH
Документи

Документи

15 січня 2021 17:48
Електронний підпис
15 січня 2021 17:48
протокол №36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 09:52
Д.у.№1 від 18.06.2021 (38).pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:21
Договор №38.pdf укладений
26 січня 2021 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 135 700,00
UAH