Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи водопідготовки районної котельні №2 АТ «Криворізька теплоцентраль» згідно ДБН А.2.2-3-2014 за адресою: м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Бикова»
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2021-01-15-007666-a bd470d81d3d04821a213e03923436316
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Кістень

+380974823032 kistenlera@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00130850
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Контактна особа: Валерія Кістень
+380974823032
kistenlera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:28
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи водопідготовки районної котельні №2 АТ «Криворізька теплоцентраль» згідно ДБН А.2.2-3-2014 за адресою: м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Бикова»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг , вул. Бикова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 365-ти (триста шістдесяти п’яти) календарних днів на підставі оформлених, затверджених та підписаних Актів прийому-передачі виконаних проектних робіт. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 20:05
Додаток №3 Технічне завдання зі Змінами від 21.01.2021.docx
15 січня 2021 17:28
Додаток №3 Технічне завдання.docx
21 січня 2021 20:05
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами від 21.01.2021.doc
15 січня 2021 17:28
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога не відповідає до Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Дата подання: 16 січня 2021 13:35
Дата відповіді: 16 січня 2021 16:35
- Скановану копію з оригіналу або завірену копію ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією на право будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів з середніми та значними наслідками - Вимагаємо скасувати данну вимогу кваліфікації, не відноситься до проектних робіт. Обмежує коло учасників.
Відповідь: До оголошення будуть внесені зміни.
Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Дата подання: 18 січня 2021 14:28
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:24
Так як об’єкт відноситься до СС3 класу наслідків (відповідальності), необхідно отримати оцінку впливу на довкілля,терміни отримання ОВД складає приблизно 6 місяців. Питання: Як дотриматися строку виконання ПКД за об’єктом у 30 днів?
Відповідь: Відповідно до ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» планова діяльність не належить до першої чи другої категорії видів планової діяльності та об’єктів які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Питання по стандарту ISO
Дата подання: 18 січня 2021 14:29
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:25
Просимо вилучити або надати ґрунтовні пояснення щодо вимог: наявність сертифікатів відповідності ISO 9001 та ISO 50001:2020 внутрішнього аудитора системи якості оскільки ця вимога жодним чином не стосується предмету закупівлі та є дискримінаційною.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 – документи, які підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві виконавця системи управління якості та системи енергетичного менеджменту, а отже є якісною характеристикою предмета закупівлі. Наявність сертифікатів засвідчує, що систему управління якістю та систему енергетичного менеджменту, впроваджену на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 та ISO 50001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг. Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю та система енергетичного менеджменту, якого відповідає вимогам зазначеним стандартам. Наявність в Учасника сертифікатів ISO 9001 та ISO 50001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
щодо посвідчення експерта технічного з промислової безпеки
Дата подання: 18 січня 2021 15:03
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:38
Проектно – кошторисна документація проходить експертизу кошторисної частини, згідно з Порядком затвердження проектної документації та здійснення її експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Просимо надати роз’яснення, щодо наявності в штатному розписі проектної організації експерта, який має Посвідчення експерт технічний з промислової безпеки, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки (абзац 2 п.13 Додатку № 2 до Оголошення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обстеження будівель і технічних систем проводиться у потенційно вибухонебезпечному середовищі, крім того, у приміщенні розташовані машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до додатків Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Згідно з Переліком напрямів діяльності експертів технічних з промислової безпеки державних експертно-технічних центрів, що належать до сфери управління Державної служби України з питань праці (Наказ Міністерства соціальної політики України 18.05.2017 № 824 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 червня 2017 р. за № 723/30591) експерт технічний має право здійснювати таку діяльність.
Запитання
Дата подання: 19 січня 2021 10:25
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:11
Чи потрібно Учаснику надавати в складі пропозиції заповнений проект договору згідно Додатку № 4 до Оголошення.
Відповідь: Учаснику необхідно надати документи що передбачені Оголошенням
Щодо розрахунку
Дата подання: 19 січня 2021 11:39
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:28
Для розрахунку вартості робіт будівельної частини просимо вказати об'єм будівлі районної котельні номер 2 АТ Криворізької Теплоцентралі в Саксаганському районі. А також уточніть будь ласка про характер автоматизації
Відповідь: З метою достовірного та коректного розрахунку обсягів будівельних робіт з ремонту та реконструкції будівельної частини хімводопідготовки у розміщеному ТЗ, однією з вимог Замовника до розробки проєктної документації на проведення робіт з реконструкції хімводопідготовки районної котельні №2 є проведення майбутнім учасником закупівлі робіт з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівлі з послідуючим складанням технічного звіту про результати обстеження та зазначенням комплексу ремонтних заходів, номенклатури видів та об’ємів робіт. Саме на підставі технічного звіту буде складена Відомість обсягів робіт з ремонту будівельної частини об’єкту.
Щодо характеру автоматизації повідомляємо наступне: впровадження технічних рішень з автоматизації виробництва хімводопідготовки, розробки схем автоматизації управління технологічними процесами, тощо, пропонуються та визначаються майбутнім Виконавцем проєктних робіт на попередній стадії погодження проєктної документації у Передпроєктних роботах.
термін виконання
Дата подання: 20 січня 2021 14:27
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:14
Просимо змінити термін виконання робіт на 120 календарних днів без урахування тривалості експертизи проєкту. Розробка робочого проєкту у обсязі викладеному у Додатку № 3 до оголошення «Технічне завдання» за 30 календарних днів не є можливої.
Відповідь: Так, як основні будівельно-монтажні роботи необхідно виконати до початку наступного опалювального сезону, Замовником встановлено мінімально можливі терміни виготовлення документації.
умови оплати
Дата подання: 20 січня 2021 15:06
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:30
Просимо змінити умови оплати, а саме: або надати можливість Виконавцю пропонувати свої умови оплати, або розділити оплату послуг Виконавця на два етапа - переоплата 20%, та післяоплата 80% протягом 120 календарних днів на підставі оформлених, затверджених та підписаних Актів прийому-передачі виконаних проектних робіт
Відповідь: Надання учаснику права пропонувати свої умови оплати не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі", крім того, через фінансовий стан підприємства підписання договору на умовах часткової попередньої оплати не є можливим.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" 4 117 311,67
UAH з ПДВ
4 117 311,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 4 200 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 15:45
Електронний підпис
28 січня 2021 15:43
13.15.6 Акт 4919_(копія).PDF
28 січня 2021 15:43
13.15.3 3256НК_2020.PDF
28 січня 2021 15:43
13.7.4.Свідоцтво.pdf
28 січня 2021 15:43
13.7.1 Копії посвідчень.pdf
28 січня 2021 15:43
13.0.2Виписка з ЄДР_ФОП.pdf
28 січня 2021 15:43
Дод.1.п.4.8.Договір2.pdf
28 січня 2021 15:43
Дод.1.п.4.8.Договір1.pdf
28 січня 2021 15:43
12.Гарантійний лист.pdf
28 січня 2021 15:43
10.4.Відгук КПВП.pdf
28 січня 2021 15:43
10.2.Договір,актКПВП.pdf
28 січня 2021 15:43
8.5.НаказКулиш.pdf
28 січня 2021 15:43
8.4.НаказМельниченко.pdf
28 січня 2021 15:43
8.2.трудова Куліш.pdf
28 січня 2021 15:43
5.1.Наказ 120618-к.pdf
28 січня 2021 15:43
3.Довідка ПДВ.pdf
28 січня 2021 15:43
2.Виписка ЄДР.pdf
28 січня 2021 15:43
1.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 січня 2021 15:43
0.Проєкт_договору.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 12:20
Електронний підпис
28 січня 2021 12:16
Цінова пропозиція.PDF
28 січня 2021 12:16
Проект договору.PDF
28 січня 2021 12:16
Експертний звіт.pdf
28 січня 2021 12:16
Анкета учасника.PDF
28 січня 2021 12:16
Аналогічний договір.pdf
28 січня 2021 12:16
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ"
#42326770
Переможець 4 117 311,67
UAH з ПДВ
29 січня 2021 21:40

Документи

29 січня 2021 21:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 21:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ"
#42326770
4 117 311,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 21:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 16:24
д.у. 1.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 17:38
Договір.pdf укладений
16 лютого 2021 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01-02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 117 311,67
UAH (в тому числі ПДВ 686 218,61 UAH)