Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи водопідготовки районної котельні №2 АТ «Криворізька теплоцентраль» згідно ДБН А.2.2-3-2014 за адресою: м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Бикова»
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2021-01-15-007666-a ● bd470d81d3d04821a213e03923436316
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130850 |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Контактна особа: |
Валерія Кістень +380974823032 kistenlera@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:28 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи водопідготовки районної котельні №2 АТ «Криворізька теплоцентраль» згідно ДБН А.2.2-3-2014 за адресою: м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Бикова»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг , вул. Бикова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 365-ти (триста шістдесяти п’яти) календарних днів на підставі оформлених, затверджених та підписаних Актів прийому-передачі виконаних проектних робіт. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 20:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 20:05 |
Додаток №3 Технічне завдання зі Змінами від 21.01.2021.docx | |
21 січня 2021 20:05 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами від 21.01.2021.doc |
21 січня 2021 20:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 20:05 |
Додаток №3 Технічне завдання зі Змінами від 21.01.2021.docx
|
|||
21 січня 2021 20:05 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами від 21.01.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога не відповідає до Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Дата подання: 16 січня 2021 13:35
Дата відповіді: 16 січня 2021 16:35
- Скановану копію з оригіналу або завірену копію ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією на право будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів з середніми та значними наслідками - Вимагаємо скасувати данну вимогу кваліфікації, не відноситься до проектних робіт. Обмежує коло учасників.
Відповідь: До оголошення будуть внесені зміни.
Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Дата подання: 18 січня 2021 14:28
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:24
Так як об’єкт відноситься до СС3 класу наслідків (відповідальності), необхідно отримати оцінку впливу на довкілля,терміни отримання ОВД складає приблизно 6 місяців. Питання: Як дотриматися строку виконання ПКД за об’єктом у 30 днів?
Відповідь: Відповідно до ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» планова діяльність не належить до першої чи другої категорії видів планової діяльності та об’єктів які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Питання по стандарту ISO
Дата подання: 18 січня 2021 14:29
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:25
Просимо вилучити або надати ґрунтовні пояснення щодо вимог: наявність сертифікатів відповідності ISO 9001 та ISO 50001:2020 внутрішнього аудитора системи якості оскільки ця вимога жодним чином не стосується предмету закупівлі та є дискримінаційною.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 – документи, які підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві виконавця системи управління якості та системи енергетичного менеджменту, а отже є якісною характеристикою предмета закупівлі. Наявність сертифікатів засвідчує, що систему управління якістю та систему енергетичного менеджменту, впроваджену на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 та ISO 50001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг. Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю та система енергетичного менеджменту, якого відповідає вимогам зазначеним стандартам. Наявність в Учасника сертифікатів ISO 9001 та ISO 50001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 – документи, які підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві виконавця системи управління якості та системи енергетичного менеджменту, а отже є якісною характеристикою предмета закупівлі. Наявність сертифікатів засвідчує, що систему управління якістю та систему енергетичного менеджменту, впроваджену на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 та ISO 50001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг. Сертифікати ISO 9001 та ISO 50001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю та система енергетичного менеджменту, якого відповідає вимогам зазначеним стандартам. Наявність в Учасника сертифікатів ISO 9001 та ISO 50001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
щодо посвідчення експерта технічного з промислової безпеки
Дата подання: 18 січня 2021 15:03
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:38
Проектно – кошторисна документація проходить експертизу кошторисної частини, згідно з Порядком затвердження проектної документації та здійснення її експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Просимо надати роз’яснення, щодо наявності в штатному розписі проектної організації експерта, який має Посвідчення експерт технічний з промислової безпеки, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки (абзац 2 п.13 Додатку № 2 до Оголошення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обстеження будівель і технічних систем проводиться у потенційно вибухонебезпечному середовищі, крім того, у приміщенні розташовані машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до додатків Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Згідно з Переліком напрямів діяльності експертів технічних з промислової безпеки державних експертно-технічних центрів, що належать до сфери управління Державної служби України з питань праці (Наказ Міністерства соціальної політики України 18.05.2017 № 824 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 червня 2017 р. за № 723/30591) експерт технічний має право здійснювати таку діяльність.
Запитання
Дата подання: 19 січня 2021 10:25
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:11
Чи потрібно Учаснику надавати в складі пропозиції заповнений проект договору згідно Додатку № 4 до Оголошення.
Відповідь: Учаснику необхідно надати документи що передбачені Оголошенням
Щодо розрахунку
Дата подання: 19 січня 2021 11:39
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:28
Для розрахунку вартості робіт будівельної частини просимо вказати об'єм будівлі районної котельні номер 2 АТ Криворізької Теплоцентралі в Саксаганському районі.
А також уточніть будь ласка про характер автоматизації
Відповідь: З метою достовірного та коректного розрахунку обсягів будівельних робіт з ремонту та реконструкції будівельної частини хімводопідготовки у розміщеному ТЗ, однією з вимог Замовника до розробки проєктної документації на проведення робіт з реконструкції хімводопідготовки районної котельні №2 є проведення майбутнім учасником закупівлі робіт з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівлі з послідуючим складанням технічного звіту про результати обстеження та зазначенням комплексу ремонтних заходів, номенклатури видів та об’ємів робіт. Саме на підставі технічного звіту буде складена Відомість обсягів робіт з ремонту будівельної частини об’єкту.
Щодо характеру автоматизації повідомляємо наступне: впровадження технічних рішень з автоматизації виробництва хімводопідготовки, розробки схем автоматизації управління технологічними процесами, тощо, пропонуються та визначаються майбутнім Виконавцем проєктних робіт на попередній стадії погодження проєктної документації у Передпроєктних роботах.
Щодо характеру автоматизації повідомляємо наступне: впровадження технічних рішень з автоматизації виробництва хімводопідготовки, розробки схем автоматизації управління технологічними процесами, тощо, пропонуються та визначаються майбутнім Виконавцем проєктних робіт на попередній стадії погодження проєктної документації у Передпроєктних роботах.
термін виконання
Дата подання: 20 січня 2021 14:27
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:14
Просимо змінити термін виконання робіт на 120 календарних днів без урахування тривалості експертизи проєкту. Розробка робочого проєкту у обсязі викладеному у Додатку № 3 до оголошення «Технічне завдання» за 30 календарних днів не є можливої.
Відповідь: Так, як основні будівельно-монтажні роботи необхідно виконати до початку наступного опалювального сезону, Замовником встановлено мінімально можливі терміни виготовлення документації.
умови оплати
Дата подання: 20 січня 2021 15:06
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:30
Просимо змінити умови оплати, а саме: або надати можливість Виконавцю пропонувати свої умови оплати, або розділити оплату послуг Виконавця на два етапа - переоплата 20%, та післяоплата 80% протягом 120 календарних днів на підставі оформлених, затверджених та підписаних Актів прийому-передачі виконаних проектних робіт
Відповідь: Надання учаснику права пропонувати свої умови оплати не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі", крім того, через фінансовий стан підприємства підписання договору на умовах часткової попередньої оплати не є можливим.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" #42326770 |
Переможець |
4 117 311,67
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 21:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 16:24
|
д.у. 1.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 17:38
|
Договір.pdf | укладений |
16 лютого 2021 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01-02/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |