Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
3 655 500,00 UAH
UA-2021-01-15-007635-a 47417329cb004f429092430aa12053f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крижанівська Людмила

+380984218378 krizanivskaludmila280@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бучацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44033810
Місцезнаходження: 48402, Україна , Тернопільська обл., Бучацький р-н, місто Бучач, майдан Волі, будинок 1
Контактна особа: Крижанівська Людмила
+380984218378
krizanivskaludmila280@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:59
Очікувана вартість: 3 655 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 277,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не
виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає згоду у складі тендерної пропозиції. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
365500 метр кубічний
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48400, Україна, Тернопільська область, Бучацька ОТГ, навчальні заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, (www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель»)
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Не вимагається замовником
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником Критерії
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 січня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 17:25
Проект договору газ 2021.docx
15 січня 2021 17:24
ТД - природний газ тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-007635-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 19 січня 2021 23:08
Щодо лабораторних досліджень
Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору. На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає договір з акредитованою лабораторією згідно чинного законодавства установою на провадження таких досліджень, з паспортом якості природного газу, виданим вищезазначеною лабораторією на ім’я учасника процедури закупівлі, разом із дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої лабораторії та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання». Просимо вилучити цю незаконну вимогу, адже вона обмежує коло потенційних учасників і написана виключно під свого учасника, з яким Вами заздалегідь була домовленість. Ця умова є дискримінаційною, що заперечує п.4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ -
Природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією (пункт 31 частини першої статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»). Незалежно від напрямів його використання, природний газ як товар надходить на ринок України внаслідок пропозиції оптових продавців (вітчизняні газовидобувні підприємства, імпортери або власники ресурсу природного газу, які зберігають його в підземних газосховищах). Видобутий / вироблений / імпортований природний газ у місці його передачі до газотранспортної системи за своїми фізико-хімічними характеристиками має відповідати стандартам на природний газ, визначеним відповідним розділом Кодексу ГТС. При цьому місце передачі газу має бути обладнане пристроями, які на безперервній основі забезпечують контроль фізико-хімічних показників газу (зокрема потоковий хроматограф, вимірювач температури точки роси тощо), з можливістю їх дистанційного контролю, передачі даних та відключення подачі неякісного газу до газотранспортної системи (пункт 4 глави 1 розділу VІ Кодексу ГТС).
Визначення фізико-хімічних показників природного газу у точках входу до газотранспортної системи проводиться на комерційних вузлах обліку газу та пунктах вимірювання витрат газу операторів суміжних систем (у тому числі суміжних газовидобувних підприємств) або інших суб’єктів, безпосередньо підключених до газотранспортної системи з використанням автоматичних потокових приладів (автоматичних хроматографів та вологомірів) та/або вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій (пункт 5 глави 1 розділу ІІІ Кодексу ГТС). Оператор газотранспортної системи має право не приймати у точках входу до газотранспортної системи природний газ у випадках невідповідності фізико-хімічних показників природного газу параметрам, за недотримання яких типовим договором транспортування природного газу, затвердженим Регулятором, передбачено сплату додаткових плат (пункт 15 глави 1 розділу III Кодексу ГТС). Якщо фізико-хімічні показники природного газу, який надходить до газорозподільної системи від суміжного суб’єкта ринку природного газу, не відповідають зазначеним вимогам, у тому числі за присутності в газі рідкої фази води, вуглеводних фракцій, механічних домішок та/або перевищення допустимих параметрів вмісту корозійно-активних компонентів, домішок у твердому стані або числа Воббе, Оператор ГРМ має право відмовитись від прийняття такого газу до газорозподільної системи. (Кодекс газорозподільних систем, затверджений постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494).
Тобто, функції контролю фізико-хімічних показників природного газу покладені на
Оператора ГТС та Операторів ГРМ, а не на постачальників природного газу.
Отже, рішення замовника щодо включення до складу тендерної документації вимог про надання догову з акредитованою лабораторією згідно чинного законодавства установою на провадження досліджень, з паспортом якості природного газу, виданим вищезазначеною лабораторією на ім’я учасника процедури закупівлі, разом із дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої лабораторії та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання та/або інших документів, що підтверджують якість природного газу, є необґрунтованими та жодним чином не впливають на виконання договору постачальниками.

Виходячи із вищенаведеного вимагаємо вилучити з документації незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 18:10
Шановний учаснику. Дана вимога встановлена для закупівлі якісного товару та підтвердження учасником якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам тендерної документації.
В тендерній документації не вказано переліку установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, оскільки така інформація є публічною, до якої учасники мають вільний доступ.
Замовник у тендерній документації встановлює лише вимогу про відповідність стану системи вимірювань такої лабораторії та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, оскільки встановлення Замовником конкретного переліку установ та лабораторій є дискримінаційним для учасників, які вправі на власний розсуд вибирати з якою лабораторією їм співпрацювати та, відповідно, яку вартість послуг з лабораторних досліджень включати в остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Оскільки учасник не довів неможливість виконання даної вимоги документації, замовник відмовляє у задоволенні вимоги UA-2021-01-15-007635-a.a1
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007635-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 19 січня 2021 23:16
Щодо цінової довідки
Під час аналізу умов Тендерної документації була встановлена наявність характерних рис дискримінаційних положень. Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та встановлено у Тендерній документації додаткові, дискримінаційні вимоги до Учасників. Зокрема, відповідно до Тендерної документації Замовника, Учасник має надати: довiдку або інший документ від уповноваженого органу з інформацією про середньо ринкові ціни на ринку природного газу України, датована місяцем подання тендерної пропозиції або місяцем оголошення даної процедури закупівлі та видана на ім’я учасника закупівлі уповноваженим органом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018 р. № 608. При формуванні (подачі) своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист. Тобто, ціна учасника при подачі тендерної пропозиції має бути не нижчою або вищою від діапазону цін або ціни, що зазначено у відповідній довідці.»
Так, Замовник намагається нав’язати Учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі. Вважаємо, що наявність такої вимоги у складі Тендерної документації є необґрунтована. Інформація надана в довідках не несе обов’язкового характеру для учасників закупівлі. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Крім того, відповідно до ст. 12 Закону України «Про ринок природнього газу» - ціни встановлюються вільно, довідка не повинна впливати на формування Учасником своєї Тендерної пропозиції Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон’юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Керуючись проведеним аналізом, Замовник може оцінити рентабельність кожної пропозиції. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурсі ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», Української енергетичної біржі, тощо. Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачений прямий обов’язок для Постачальника на отримання довідок щодо коливання ціни від уповноваженого органу. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). З огляду на зазначене, та з урахуванням вищевикладеного, наявність подібної вимоги нівелюється. Крім того, зазначаємо, що такі довідки враховують лише вартість газу на ринку України без зазначення часових меж ринку, кон’юнктури, методики розрахунку ціни, та відображають лише ціни окремих біржових котирувань, що не враховує можливе різноманітне ціноутворення газопостачальних підприємств у меншу сторону. Отже, вимога щодо надання у складі Тендерних пропозицій довідки або експертного висновоку від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі є необґрунтованою, оскільки замовник може самостійно, на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі, вирахувати мінімальну вартість природнього газу із врахуванням складових цін (наведене кореспондується з Рекомендаціями АМК України № 4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням норм законодавства про захист економічної конкуренції», пп. 56-59) Крім того, акцентуємо увагу на тому, що новелою чинної редакції Закону України «Про публічну закупівлю» є поняття – «аномально низька ціна». Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необґрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Так, самим законодавцем передбачено механізм заниження/завищення тендерної пропозиції Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати метод та порядок формування тендерної пропозиції. Згідно положень Закону України «Про ринок природнього газу» для підтвердження відповідності зазначеній вимозі достатньо підтвердити (гарантувати) формування ціни за добросовісним підходом. Просимо: внести зміни до тендерної документації, зокрема, видалити вимогу щодо надання довідки про ціну. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 19:00
Шановний учаснику. Повідомляємо, що Замовник не є компетентним органом для визначення кон'юнктури ринку, проведення аналізу ринку та встановлення прийнятних цін на ринку.
Дана вимога тендерної документації встановлена для запобігання демпінгу та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасника. Оскільки на сьогоднішній день закон не забороняє учасникам ставити аномально низькі ціни тендерних пропозицій з наданням «обґрунтування» таких цін та примушування замовника до підписання великої кількості додаткових угод щодо підняття ціни з метою підняти її до рівня ринкової, замовник не може ризикувати зривом процедури закупівлі та опалювального сезону. Учасник не довів неможливість виконання даної вимоги документації, тому, замовник відмовляє у задоволенні вимоги UA-2021-01-15-007635-a.a2
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007635-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 20 січня 2021 15:57
вимога
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що Згідно Кодексу ГТС (розділ 2 глави VIII) до договору транспортування замовники послуг транспортування повинні надати Оператору ГТС фінансове забезпечення щодо послуг балансування системи в вигляді: безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори). Розмір фінансового забезпечення має бути достатнім і не повинен бути менше суми вартості газу в обсязі, що є абсолютною величиною (модулем) від'ємного значення різниці між плановими обсягами подачі природного газу та плановими обсягами відбору природного газу згідно з номінаціями та/або реномінаціями замовника послуг транспортування природного газу. В складі тендерної пропозиції учасники зобов’язані документально підтвердити свою відповідність зазначеній вище вимозі із строком чинності документу, що є не меншим за строк постачання товару, згідно умов договору. Зауважимо, що Замовник не можете вимагати таку конфіденційну інформацію, адже ви є замовником по тендеру, а не регулятором чи Оператором ГТС. Разом з тим, Замовник послуг транспортування самостійно визначає форму свого фінансового забезпечення щодо всіх його фінансових зобов’язань перед оператором газотранспортної системи. Замовник послуг транспортування визначає розмір свого фінансового забезпечення щодо його фінансових зобов'язань перед оператором газотранспортної системи та зобов’язаний забезпечити розмір свого фінансового забезпечення на рівні не менше розміру достатнього фінансового забезпечення відповідно до вимог, установлених у цьому Кодексі. Оператор газотранспортної системи визначає розмір достатнього фінансового забезпечення для кожного замовника послуг транспортування відповідно до вимог, установлених у цьому Кодексі, та інформує замовника послуг транспортування з розрахунком кожної складової фінансового забезпечення, відповідно до яких було визначено розмір достатнього фінансового забезпечення відповідно до вимог цього пункту. Строк дії фінансового забезпечення повинен закінчуватись не раніше ніж через п’ять робочих днів після настання строку здійснення оплати дій з врегулювання добового небалансу за період, в якому таке фінансове забезпечення враховувалось оператором газотранспортної системи для надання послуг транспортування природного газу. Отже, Згідно Кодексу ГТС (розділ 2 глави VIII) до договору транспортування замовники послуг транспортування повинні надати Оператору ГТС фінансове забезпечення щодо послуг балансування системи в вигляді: безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори). Розмір фінансового забезпечення має бути достатнім і не повинен бути менше суми вартості газу в обсязі, що є абсолютною величиною (модулем) від'ємного значення різниці між плановими обсягами подачі природного газу та плановими обсягами відбору природного газу згідно з номінаціями та/або реномінаціями замовника послуг транспортування природного газу. Але Кодексом ГТС не визначено сток дії фінансовго забезпечення. Разом з тим, якщо строк дії фінансового забезпечення закінчується, на подану вимогу строк дії продовжуються. Отже, просимо внести зміни в частині строку дії фінансового збезпечення, оскільки така вимога порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінація учасників При цьому, замовник не зазначив яким чином (яким документом або документами) учасники зобов’язані підтвердити свою відповідність зазначеній вище вимозі. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ). Тому просимо виключити із тендерної документації цю умову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 19:01
Шановний учаснику. Тендерною документацією передбачено, що Згідно Кодексу ГТС (розділ 2 глави VIII) до договору транспортування замовники послуг транспортування повинні надати Оператору ГТС фінансове забезпечення щодо послуг балансування системи в вигляді: безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори).
Тобто, тендерною документацією визначено перелік документів, якими учасники можуть підтвердити виконання даної вимоги.
Шодо строку чинності документу.
ч 2. Розділу 2 глави VIII Кодексу ГТС визначено, що Послуги транспортування природного газу надаються на умовах 100 % попередньої оплати (крім випадку, передбаченого цим пунктом) у розмірі вартості розподіленої потужності на період газового місяця для послуг на період газового місяця, кварталу та/або року за п’ять банківських днів до початку газового місяця, у якому буде забезпечуватись транспортування природного газу, крім випадку, передбаченого абзацом другим цього пункту, крім випадку, передбаченого абзацом другим цього пункту.
У випадку якщо розподіл потужності на період газового місяця на переривчастій основі проводиться менше ніж за 5 банківських днів до початку газового місяця, у якому буде забезпечуватись транспортування природного газу, замовник послуг транспортування зобов'язаний здійснити 100 % попередню оплату в розмірі вартості розподіленої потужності. При цьому така оплата має бути отримана оператором газотранспортної системи на його рахунок не пізніше ніж за три години до кінцевого строку подання номінації на першу газову добу відповідного газового місяця надання послуг транспортування.
Якщо така попередня оплата не буде надана замовником послуг транспортування у строк, визначений цим пунктом, то оператор газотранспортної системи тимчасово (до дня, наступного за днем внесення відповідного фінансового забезпечення) зупиняє надання послуг, стосовно яких замовник не надав фінансове забезпечення, та пропонує таку розподілену потужність іншим замовникам послуг транспортування у якості вільної потужності згідно з розділом IX цього Кодексу. При цьому такий замовник послуг не звільняється від зобов'язань щодо сплати за розподілену потужність на час зупинення надання послуг.
Для послуг транспортування природного газу на період однієї газової доби замовник послуг транспортування зобов’язаний здійснити 100 % попередню оплату в розмірі не менше вартості доступу до потужності на період газової доби, яка планується для використання згідно з номінацією. При цьому така оплата має бути отримана оператором газотранспортної системи на його рахунок не пізніше ніж за три години до кінцевого строку подання номінації.
Отже, оператор газотранспортної системи надає постачальнику послуги транспортування природного газу на умовах 100% попередньої оплати, для чого і надається фінансове забезпечення щодо послуг балансування. Якщо фінансове забезпечення не буде надане постачальником (учасником) у визначений строк, то оператор газотранспортної системи тимчасово зупиняє надання послуг, стосовно яких постачальник (учасник) не надав фінансове забезпечення, що матиме негативні наслідки для Замовника, який оголосив дану закупівлю для забезпечення природним газом потреб закладів освіти, які визначені технічним завданням.
Принагідно повідомляємо, що учасник не зобов’язаний подавати у складі пропозиції виключно безвідкличну безумовну банківську гарантію, а може підтвердити забезпечення послуг балансування системи в вигляді платіжних доручень чи договором передачі газу оператору ГТС.
Замовник, для уникнення можливої ситуації з припинення газопостачання на період виконання договору, вважає дане положення (вимогу) документації обґрунтованою, та відмовляє учаснику в задоволенні вимоги UA-2021-01-15-007635-a.c3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 2 986 135,00
UAH з ПДВ
2 986 135,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 3 399 150,00
UAH з ПДВ
3 399 150,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АС 3 618 450,00
UAH з ПДВ
3 618 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 січня 2021 14:14
Електронний підпис
31 січня 2021 13:54
dzi_doc_2021-01-20 (73).pdf
31 січня 2021 13:54
dzi_doc_2021-01-20 (66).pdf
31 січня 2021 13:54
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2021 13:54
лИСТИ.PDF
31 січня 2021 13:54
ЗПД на роботу.pdf
31 січня 2021 13:54
ДПС відкриті рахунки.pdf
31 січня 2021 13:54
Документи до тендеру.pdf
31 січня 2021 13:54
додаткова угода № 1.pdf
31 січня 2021 13:54
Витяг.pdf
31 січня 2021 13:54
7. Інші документи.pdf
31 січня 2021 13:54
3.1. ДУ.PDF
31 січня 2021 13:54
3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
31 січня 2021 13:54
2 СЕРТИФІКАТИ iso.pdf
31 січня 2021 13:54
16.1. Доповнення.pdf
31 січня 2021 13:54
12. Паспорти якості.pdf
31 січня 2021 13:54
10.2. Лист.pdf
31 січня 2021 13:54
1.1. Витяг.pdf
31 січня 2021 13:54
1. Відомості.PDF
31 січня 2021 13:54
1 ПВ (3).pdf

Публічні документи

08 лютого 2021 10:02
Електронний підпис
08 лютого 2021 09:59
ст.17.pdf
08 лютого 2021 09:59
довідка МВС.rar
08 лютого 2021 09:59
ст.17.pdf.p7s
08 лютого 2021 09:59
довідка ДПС.rar
31 січня 2021 13:25
Електронний підпис
31 січня 2021 13:16
ст.17.pdf
31 січня 2021 13:16
чисті активи 2020.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
чисті активи 2020.pdf
31 січня 2021 13:16
уповноважений.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
ФХП грудень 283.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
точки контакту.pdf
31 січня 2021 13:16
тех відповідність.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
тех відповідність.pdf
31 січня 2021 13:16
санкції.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
Свідоцтво УНГЦ 2020.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
уповноважений.pdf
31 січня 2021 13:16
строк пропозиції.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
точки контакту.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
Рішення № 2.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
про якість.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
про якість.pdf
31 січня 2021 13:16
страх.запас.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
про підтримку сайту.pdf
31 січня 2021 13:16
страх.запас.pdf
31 січня 2021 13:16
про ліцензію.pdf
31 січня 2021 13:16
працівники.pdf
31 січня 2021 13:16
сертифікат СУЯ 9001.pdf.p7s
31 січня 2021 13:16
охорона праці.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
охорона праці.pdf
31 січня 2021 13:15
опис довкілля.pdf
31 січня 2021 13:15
обсяги споживання.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
нотар ліцензія.pdf
31 січня 2021 13:15
Наказ № 1.pdf
31 січня 2021 13:15
мтб.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
середні ціни.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
мтб.pdf
31 січня 2021 13:15
мова.pdf
31 січня 2021 13:15
мова.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
лист сертифікація.pdf
31 січня 2021 13:15
лист 1ПВ 2021 рік.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
лист 1ПВ 2021 рік.pdf
31 січня 2021 13:15
код доступу.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
лаб.дослідження.pdf
31 січня 2021 13:15
код доступу.pdf
31 січня 2021 13:15
працівники.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
згода персональні.pdf
31 січня 2021 13:15
згода на правочин.pdf
31 січня 2021 13:15
згода з ТД.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
згода з істотними.pdf
31 січня 2021 13:15
єдиний податок.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
документи мтб.pdf
31 січня 2021 13:15
дотримання ДЗІ.pdf
31 січня 2021 13:15
документи мтб.pdf.p7s
31 січня 2021 13:15
доки переможця.pdf
31 січня 2021 13:15
дог офіс стрийська.pdf
31 січня 2021 13:15
ГРМ Тернопільгаз.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
про сайт і контакти.pdf
31 січня 2021 13:14
відомості.pdf
31 січня 2021 13:14
згода з ТД.pdf
31 січня 2021 13:14
витяг ЄДР.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
витяг ЄДР.pdf
31 січня 2021 13:14
витяг ПДВ.pdf
31 січня 2021 13:14
витяг ПДВ.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
баланс 2020.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
аналогічні.pdf
31 січня 2021 13:14
9договір Глорія.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
Свідоцтво УНГЦ 2020.pdf
31 січня 2021 13:14
штатний.pdf
31 січня 2021 13:14
штатний.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
цілісні файли.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
цілісні файли.pdf
31 січня 2021 13:14
ФХП грудень 283.pdf
31 січня 2021 13:14
тех завдання.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
тех завдання.pdf
31 січня 2021 13:14
середні ціни.pdf
31 січня 2021 13:14
санкції.pdf
31 січня 2021 13:14
строк пропозиції.pdf
31 січня 2021 13:14
проект.pdf
31 січня 2021 13:14
проект.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
ст.17.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
СТАТУТ актуальний_.pdf
31 січня 2021 13:14
про ліцензію.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
ст.17.pdf
31 січня 2021 13:14
скорочена звітність.pdf
31 січня 2021 13:14
про 1 ПВ.pdf.p7s
31 січня 2021 13:14
про 1 ПВ.pdf
31 січня 2021 13:14
пропозиція.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
сертифікат СУЯ 9001.pdf
31 січня 2021 13:13
опис довкілля.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
Опис статут.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
Опис статут.pdf
31 січня 2021 13:13
обсяги споживання.pdf
31 січня 2021 13:13
нотар ліцензія.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
наказ етика.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
наказ етика.pdf
31 січня 2021 13:13
пропозиція.pdf
31 січня 2021 13:13
СТАТУТ актуальний_.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
лист сертифікація.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
лаб.дослідження.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
згода персональні.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
згода на правочин.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
належна якість.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
згода з істотними.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
згода з формальними.pdf
31 січня 2021 13:13
заг.умови на сайті.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
заг.умови на сайті.pdf
31 січня 2021 13:13
єдиний податок.pdf
31 січня 2021 13:13
належна якість.pdf
31 січня 2021 13:13
дотримання ЛУ.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
дотримання ДЗІ.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
дотримання ЛУ.pdf
31 січня 2021 13:13
доки переможця.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
довідка ДЗІ січень.pdf
31 січня 2021 13:13
довідка ДЗІ 21.01.pdf
31 січня 2021 13:13
ГРМ Тернопільгаз.pdf
31 січня 2021 13:13
відомості.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
довкілля.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
відкриті ЄДР.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
відкриті ЄДР.pdf
31 січня 2021 13:13
довкілля.pdf
31 січня 2021 13:13
довідка ДЗІ січень.pdf.p7s
31 січня 2021 13:13
баланс 2020.pdf
31 січня 2021 13:13
довідка ДЗІ 21.01.pdf.p7s
31 січня 2021 13:12
9договір Глорія.pdf
31 січня 2021 13:12
9дог.Коломия ВОМС.pdf.p7s
31 січня 2021 13:12
9дог.Коломия ВОМС.pdf
31 січня 2021 13:12
11Лист Відгук Глорія.pdf
31 січня 2021 13:12
аналогічні.pdf.p7s
31 січня 2021 13:12
11відгук Коломия ВОМС.PDF
31 січня 2021 13:12
Рішення № 2.pdf
31 січня 2021 13:12
паспорт якості газу.pdf
31 січня 2021 13:12
Наказ № 1.pdf.p7s
31 січня 2021 13:12
дог офіс стрийська.pdf.p7s

Публічні документи

27 січня 2021 09:28
4. Довідки по ст. 17.pdf.p7s
27 січня 2021 09:28
4. Довідки по ст. 17.pdf
27 січня 2021 09:28
10.1. Копія ліцензії.pdf.p7s
27 січня 2021 09:28
10.1. Копія ліцензії.pdf
27 січня 2021 09:28
10. Ліцензія.pdf.p7s
27 січня 2021 09:28
10. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ст.17.pdf

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ст.17.pdf

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ст.17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ст.17.pdf

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ст.17.pdf

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ст.17.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ст.17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ АС

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Відхилено 2 986 135,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Переможець 3 399 150,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
3 399 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 16:44
ДОДАТКОВА УГОДА (1).pdf укладений
06 жовтня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 14:56
додаткова угода №3 газенерготрейд.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 16:13
додаткова угода №2 ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД.pdf зміни до договору
03 червня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:31
ДОДАТКОВА УГОДА ГАЗ 222.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:42
договір постачання №25 газ.pdf укладений
22 лютого 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.2ч. 5 ст 41Закону України "Про публічні закупівлі " з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Строни дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною юридичної та фактичної адреси ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" внесено зміни в частині реквізитів, а також з метою виправлення допущеної помилки п.3.2 роз.3 договору та п.1.2 внесено зміни щодо коригування цін за періоди з 01..04.2021р до 27.04.2021р.,28.04.2021р. до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 904 327,57
UAH (в тому числі ПДВ 317 387,93 UAH)
Причини розірвання договору: за ініціативи постачальника, у зв'язку із різким зростанням ціни, що виключає можливість закупівлі природного газу для постачання Споживачу.