Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
1 663 052,46 UAH
UA-2021-01-15-007312-a 0dbc62538f4247e086ae982435622470
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шевченко

+380544853214 tender_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Альона Шевченко
+380544853214
tender_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підприємства, що надають послуги з розподілу електричної енергії є суб’єктами природних монополій та займають монопольне (домінуюче) становище на певній території. Станом на 31.12.2020 року на території Сумської області суб’єктом природних монополій у сфері енергетики з розподілу електричної енергії на території Сумської області є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО". Альтернативи для забезпечення розподілу електричної енергії в інших постачальників відсутні. Враховуючи вищесказане послуги з розподілу електричної енергії можуть бути надані лише АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "СУМИОБЛЕНЕРГО".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1129788 кіловат-година
Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, Соборна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

15 січня 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Сумиобленерго" Філія «Роменський РЕМ»
#37785229
Переможець 1 663 052,46
UAH з ПДВ
15 січня 2021 16:51

Документи

15 січня 2021 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Сумиобленерго" Філія «Роменський РЕМ»
#37785229
1 663 052,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2021 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:55
ДУ 1 ДОГ 15100236Р.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:11
Договір 15100236Р.pdf укладений
27 січня 2021 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 332 610,49 грн в т. ч. ПДВ 55435,08 грн. (триста тридцять дві тисячі шістсот десять грн 49 коп. в т.ч. ПДВ п’ятдесят п’ять тисяч чотириста тридцять п’ять грн 08 коп), що не перевищує 20 % від суми Договору, з метою здійснення видатків на початку 2022 року на час проведення процедури закупівлі і викласти пункт 3.1 цього Договору в наступній редакції: п.3.1 Ціна цього Договору визначається відповідно до кошторисних призначень Замовника та становить 1995662.95 грн в т. ч. ПДВ 332610.49 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч шістсот шістдесят дві грн 95 коп. в т.ч. ПДВ триста тридцять дві тисячі шістсот десять грн 49 коп.)
Номер договору про закупівлю: 15100236/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 872 232,61
UAH (в тому числі ПДВ 312 038,76 UAH)