Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне (вищого ґатунку ), крупа вівсяна (Геркулес), рис оброблений, крупа пшенична( Артек), крупа гречана(ядриця) , пшоно шліфоване, крупа ячмінна
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-01-15-007238-a ca4304a7dab843ddb1a5e941ad3c5188
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гнилянська

+380976911835 uoosvitalad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Людмила Гнилянська
+380976911835
uoosvitalad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 11:17
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі- передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3250 кілограми
Борошно пшеничне вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
375 кілограми
Крупа вівсяна (Геркулес)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
1040 кілограми
Рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
451 кілограми
Крупа пшенична( Артек )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
941 кілограми
Крупа гречана(ядриця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
502 кілограми
Пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
560 кілограми
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів після поставки Товару та пред’явлення Постачальником рахунку та видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставку Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 16:44
Проект договору.docx
15 січня 2021 16:44
Оголошення та додатки крупи 2021 р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродлогістика" 162 999,42
UAH з ПДВ
161 679,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 165 774,66
UAH з ПДВ
161 679,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 14:09
Електронний підпис
26 січня 2021 11:46
Код директор.pdf
26 січня 2021 11:38
Якісні вагові.PDF
26 січня 2021 11:38
Техпаспорта рафи.PDF
26 січня 2021 11:38
Пропозиція.PDF
26 січня 2021 11:38
Копія Статут.PDF
26 січня 2021 11:38
Договір оренда рафи.PDF
26 січня 2021 11:38
Витяг 31.10.19.PDF
26 січня 2021 11:38
Виписка ЄДР.pdf
26 січня 2021 11:38
БОРОШНО МІЛ 21.11.2020.jpeg
26 січня 2021 11:38
Акт аудиту НАССР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрпродлогістика"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укрпродлогістика"
#37028530
Відхилено 161 679,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:32
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 161 679,66
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 09:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 січня 2021 15:32
Електронний підпис
29 січня 2021 15:32
47-21 від 29.01.2021.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

01 лютого 2021 09:14
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:13
48-21 від 01.02.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
161 679,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 09:14
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:13
48-21 від 01.02.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:28
Договір 31.PDF укладений
12 лютого 2021 15:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 245,69
UAH (в тому числі ПДВ 21 207,61 UAH)