Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція/Термомодернізація адміністративної будівлі по вул. Кургузова, 9-А в м. Вишгороді Київської області»)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-01-15-007221-a c380197daff549e3a920ebc28a88c56d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Златова Тетяна Юріївна

+380505565089 vyshgorodtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишгородська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054866
Вебсайт: http://vyshgorod.osp-ua.info
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., місто Вишгород, пл. Шевченка 1
Контактна особа: Златова Тетяна Юріївна
+380505565089
vyshgorodtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 16:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 16:46
Початок аукціону: 02 лютого 2021 14:55
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: орган місцевого самоврядування. Всі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція/Термомодернізація адміністративної будівлі по вул. Кургузова, 9-А в м. Вишгороді Київської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:54
Додаток 2 Технічні вимоги.rtf
19 січня 2021 16:54
Оголошення зі змінами.pdf
15 січня 2021 16:42
Додаток 4 проєкт Договору.docx
15 січня 2021 16:42
Додаток 3 Форма пропозиції.docx
15 січня 2021 16:42
Додаток 1 Перелік докум..docx
19 січня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:54
Додаток 2 Технічні вимоги.rtf
15 січня 2021 16:42
Додаток 2 Технічні вимоги.rtf
19 січня 2021 16:54
Оголошення зі змінами.pdf
15 січня 2021 16:42
Оголошення.pdf
15 січня 2021 16:42
Додаток 4 проєкт Договору.docx
15 січня 2021 16:42
Додаток 3 Форма пропозиції.docx
15 січня 2021 16:42
Додаток 1 Перелік докум..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо техніко-економічних показників обєкту
Дата подання: 15 січня 2021 17:56
Дата відповіді: 16 січня 2021 10:19
Просимо надати інформацію щодо теп обєкту. Площа забудови, поверховіть, призначення, кількість перебуваючих працівників і тд.
Відповідь: Площа забудови (основа будівлі) - 313,5 м².
Поверховість - 2 поверхи + цокольний поверх.
Призначення - громадський будинок (Адміністративна будівля).
Кількість перебуваючих працівників - близько 60 осіб.
уточнення
Дата подання: 18 січня 2021 11:10
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:27
Добрий день! Яка площа земельної ділянки?
Відповідь: Для визначення вартості робіт згідно предмету закупівлі достатньо площі забудови (основи будівлі).
Тендерная документация
Дата подання: 18 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 18 січня 2021 11:55
Загрузите пожалуйста тендерную документацию
Відповідь: Доброго дня!
Оголошення разом з файлами документації оприлюднено в електронній системі закупівель та доступні для перегляду.
Щодо надання документів
Дата подання: 18 січня 2021 12:01
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:56
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: в проекті договору всі додатки позначені зірочкою та зазначено, що зазначені додатки заповнюються під час укладання договору, чии потрібно подавати в складі тендерної пропозиції проект договру та додатки до нього? Чи якісь окремі додатки? Оскільки відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення зазначено що подається Проєкт договору та зведений кошторис чи кошторис за формою 2-П. Пропишіть, будь-ласка, чіткий перелік що потрібно подавати в складі тендерної пропозиції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів для учасників спрощеної закупівлі відповідно вимогам замовника визначений Додатком 1 до Оголошення.
Щодо календарного плану
Дата подання: 18 січня 2021 12:18
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:25
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи надається в складі тендерної пропозиції Календарний план? Чи він надається вже переможцем при підписанні Договору?
Відповідь: Згідно Додатку 1 до Оголошення, учасником у складі пропозиції надається календарний план для виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації.
Стосовно документів учасника
Дата подання: 18 січня 2021 15:19
Дата відповіді: 18 січня 2021 17:12
Доброго дня Шановний Замовнику! Підкажіть будь ласка, навіщо у складі пропозиції подавати Лист-згоду з умовами проєкту договору, якщо необхідно подавати, також проєкт договору з додатками?
Відповідь: Учасниками у складі пропозиції надаються усі документи згідно Переліку документів для учасників спрощеної закупівлі відповідно вимогам замовника (Додаток 1 до Оголошення).
Щодо надання згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 18 січня 2021 17:02
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:01
Просимо уточнити наступне питання: згоду на обробку персональних даних надає лише керівник підприємства чи всі інженери також?
Відповідь: Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надається окремо на кожну Уповноважену особу, персональні дані якої використовуються у пропозиції учасника спрощеної закупівлі.
Запитання
Дата подання: 18 січня 2021 17:26
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:04
Відповідно до п.14 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від учасника надати: «Цінова пропозиція, складена по формі Додатку №3». Відповідно до Примітки Додатку № 3 до Оголошення : «У разі необхідності замовник має право запросити від будь-якого учасника спрощеної закупівлі додаткову інформацію щодо розрахунку ціни пропозиції з локальними кошторисами. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України». З метою уникнення безпідставної дискваліфікації, просимо пояснити чи потрібно учаснику в складі своєї пропозиції надавати розрахунок ціни пропозиції з локальними кошторисами згідно до цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 13 Додатку 1 до Оголошення, учасником у складі пропозиції надається зведений кошторис проєктних та вишукувальних робіт та
кошторис (си) на проєктні (вишукувальні) роботи за формою 2-П.
Запитання
Дата подання: 18 січня 2021 17:26
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:42
Відповідно до п.16 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник зазначає наступне: «Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130, (5-ти камерні) ширина 70 мм. геометричні, фізико механічні та інші показники (підтверджено сертифікатом відповідності з посиланням на протоколи випробувань)». З метою уникнення безпідставної дискваліфікації, просимо пояснити чи потрібно учаснику в складі своєї пропозиції надавати сертифікат відповідності з посиланням на протоколи випробувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учаснику в складі своєї пропозиції потрібно надавати сертифікат відповідності з посиланням на протоколи випробувань.
щодо надання документів
Дата подання: 18 січня 2021 22:05
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:05
У складі тендерної пропозиції потрібно надавати копії документів завірені посадовою особою із зазначенням "згідно з оригіналом" чи потрібно надавати скан з оригіналу?
Відповідь: Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або копій документів завірених уповноваженою особою із зазначенням "згідно з оригіналом".
Про джерело живлення
Дата подання: 18 січня 2021 22:32
Дата відповіді: 19 січня 2021 17:00
В тексті завдання вказано: тип джерела живлення освітл. приладів 120-275 вольт. Де ви бачили в Україні клас такий діапазон чи побутової напруги? То колись в СССР було 127в. Приведіть до існуючих вимог.
Відповідь: До завдання на проєктування (Додаток 2 до Оголошення) внесено відповідні зміни.
Про коштрис
Дата подання: 18 січня 2021 22:38
Дата відповіді: 19 січня 2021 15:59
Чи передбачати в кошторисі витрати на експертизу проекту, службу замовника, авторський та технічний нагляд, різні коефіцієнти, ризики всіх учасників будівництва, інфляцію. Все це повинно бути в п.16 завдання.
Відповідь: В кошторисі передбачаються витрати лише на роботи згідно предмету закупівлі.
Стосовно сертифікатів та протоколів випробувань
Дата подання: 19 січня 2021 12:47
Дата відповіді: 19 січня 2021 17:41
Запитання / 18-01-2021 17:26:49 Вопрос: Відповідно до п.16 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник зазначає наступне: «Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130, (5-ти камерні) ширина 70 мм. геометричні, фізико механічні та інші показники (підтверджено сертифікатом відповідності з посиланням на протоколи випробувань)». З метою уникнення безпідставної дискваліфікації, просимо пояснити чи потрібно учаснику в складі своєї пропозиції надавати сертифікат відповідності з посиланням на протоколи випробувань. 19-01-2021 10:42:06 Ответ: Так, учаснику в складі своєї пропозиції потрібно надавати сертифікат відповідності з посиланням на протоколи випробувань. Шановний Замовник, про Які сертифікати та протоколи випробувань йде мова?? Ви проводите Закупівлю проектно-кошторисних робіт, а не обираєте підрядну організацію, яка буде встановлювати вам вікна! Здається, що той, хто задав це питання також це не розуміє.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завдання на проєктування містить конкретні назви матеріалів, які повинні бути враховані при розробці проєктно-кошторисної документації.
Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно розуміти якість і походження матеріалів, які враховують Учасники.
Про кошторис 2
Дата подання: 19 січня 2021 17:58
Дата відповіді: 20 січня 2021 09:35
Виконання буд робіт без здійснення авторського та технічного нагляду заборонено, читайте ст. 96-1 КУпАП. Тому що за виконання робіт без авторського та технічного нагляду замовник отримає штраф, тому ці витрати повинні бути в кошторисі.
Відповідь: Видатки на здійснення авторського та технічного нагляду передбачені окремо.
Погодження проектних рішень
Дата подання: 20 січня 2021 09:04
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:53
Поясніть будь ласка, що являє собою фонд NAKOPA, та чому саме з ними потрібно проводити погодження проектних рішень?
Відповідь: В рамках проєкту по енергозбереженню адміністративних будівель, Вишгородська міська рада приймає участь у програмі співфінансування з німецьким фондом NAKOPA. Більшу частину коштів буде фінансувати фонд NAKOPA. Замовник як власник адміністративної будівлі зобов’язаний розробити проєктно-кошторисну документацію, для визначення вартості робіт по об’єкту: Реконструкція/Термомодернізація адміністративної будівлі по вул. Кургузова, 9-А в м. Вишгороді Київської області.
Враховуючи участь фонду NAKOPA у співфінансуванні робіт необхідне погодження проєктних рішень саме з представниками фонду NAKOPA.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 21 січня 2021 17:42
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:37
Просимо надати розяснення чи може учасник у складі пропозиції надати декілька договорів що сумарно містять роботи щодо заходів з утеплення покрівлі, фасадів будівлі, заміни вікон на енергоефективні, монтажу систем вентиляції, реконструкції/модернізації систем опалення будівель?
Відповідь: Так, учасник може у складі пропозиції надати декілька договорів що сумарно містять роботи щодо заходів з утеплення покрівлі, фасадів будівлі, заміни вікон на енергоефективні, монтажу систем вентиляції, реконструкції/модернізації систем опалення будівель.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-007221-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 18 січня 2021 11:55
Невідповідність законодавству
Просимо видалити вимогу щодо надання копії ліцензії, оскільки відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII
Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню
ч. 9 ст. 7: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 27.02.2012р. № 148 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009р. №759»:
2) у Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженому зазначеною постановою:
пункт 1 викласти в такій редакції:
“1. Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності (далі - будівельна діяльність)”.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/148-2012-%D0%BF

Тобто, дія зазначеного порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2021 17:37
Згідно додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником установлено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Крім того, відповідно до п.2 ст. 41 Закону України «Про Публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, не вбачаю підстав для внесення змін до оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007221-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 18 січня 2021 22:28
Старі норми
В тексті завдання на проектування містяться посилання на старі норми що втратили свою чинність: ДБН в.2.6-31:2006, ДБН в.2.2-4-97, ДБН в.2.5-2006, днаоп 0.00-1.21-98, ДБН А.3.1-5-2009. просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2021 17:05
До завдання на проєктування (Додаток 2 до оголошення) внесено відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007221-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 січня 2021 13:25
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! Вимагаючи від Учасників надання копії сертифікату відповідності з посиланням на протоколи випробувань (п. 16 Завдання на проектування) Ви порушуєте вимоги законодавства, адже зазначені сертифікати має надавати організація, яка буде проводити будівельно-монтажні роботи, а не проектна організація! Просимо видалити вимогу щодо надання зазначеного сертифікату. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 січня 2021 17:40
Завдання на проєктування містить конкретні назви матеріалів, які повинні бути враховані при розробці проєктно-кошторисної документації.
Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно розуміти якість і походження матеріалів, які враховують Учасники.
Отже, вимога щодо надання копії сертифікату відповідності з посиланням на протоколи випробувань не є дискримінаційною, тому не вбачаю підстав для внесення змін до оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007221-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 січня 2021 18:16
Про сертифікати
Вимога замовника щоб проектувальник надав сертифікати на вікна чи що там ще суперечить вимогам чинного законодавства тому що : в специфікаціях матеріалів що розробляються в складі проекту (згідно вимог ДСТУ Б А.2.4-10:2009 Правила виконання специфікації обладнання, виробів і матеріалів) зазначаються всі матеріали та вказується якому нормативу повинен відповідати кожен гвинтик, вікно чи будь що інше. тобто вимоги задаються проектом. Будівельник повинен дотримуватися вимог проекту, і контролювати дотримання проекту здійснює технічний нагляд. Чинним ДБН А. 2.2.3-2014 та наказом 45 Мінрегіону Про порядок розробки проектної документації не передбачено надавати в складі проекту ніякі сертифікати. Тому просимо видалити вказану вами вимогу та привести відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 12:59
В рамках проєкту по енергозбереженню адміністративних будівель, Вишгородська міська рада приймає участь у програмі співфінансування з німецьким фондом NAKOPA. Більшу частину коштів буде фінансувати фонд NAKOPA. Тому, вимога щодо надання сертифікатів відповідності є обов’язковою умовою фонду NAKOPA.

Документи

18 січня 2021 17:37
Протокол

Документи

19 січня 2021 17:40
Протокол

Документи

20 січня 2021 12:58
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 280 260,50
UAH з ПДВ
197 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ" 301 415,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 332 348,52
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" 320 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ" 359 907,93
UAH з ПДВ
353 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ МАЙСТЕРНЯ "ФОРМА"" 360 000,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ" 396 166,82
UAH з ПДВ
393 666,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інститут Сумипроект" 448 954,12
UAH з ПДВ
395 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" 404 316,00
UAH з ПДВ
404 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРИТЕТПРОЕКТ" 453 180,00
UAH з ПДВ
453 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 13:08
Електронний підпис
29 січня 2021 13:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2021 13:08
Проект Договору.pdf
29 січня 2021 13:08
Лист про код доступу.pdf
29 січня 2021 13:08
Кошторис.pdf
29 січня 2021 13:08
Витяг ЄДР копія.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 16:01
Електронний підпис
27 січня 2021 16:00
Сертифікат Мурза.pdf
27 січня 2021 16:00
Свідоцтво Іванченко.pdf
27 січня 2021 16:00
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 16:00
Статут.pdf
27 січня 2021 16:00
Протокол.pdf
27 січня 2021 16:00
Проєкт Договору.pdf
27 січня 2021 16:00
Про ліцензування.pdf
27 січня 2021 16:00
Податкова витяг.pdf
27 січня 2021 16:00
Наказ на директора.pdf
27 січня 2021 16:00
Кошторис №4.pdf
27 січня 2021 16:00
Кошторис №3.pdf
27 січня 2021 16:00
Кошторис №2.pdf
27 січня 2021 16:00
Кошторис №1.pdf
27 січня 2021 16:00
Зведений кошторис.pdf
27 січня 2021 16:00
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 17:00
Електронний підпис
27 січня 2021 16:59
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

29 січня 2021 12:45
Електронний підпис
29 січня 2021 12:42
21Календарний план.pdf
29 січня 2021 12:42
15Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 12:42
14Кошторис.pdf
29 січня 2021 12:42
10Проект Договору.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 14:10
Електронний підпис
29 січня 2021 14:08
14 Сертифікати.pdf
29 січня 2021 14:08
13.Довідка персонал.pdf
29 січня 2021 14:08
12. Ц.П..pdf
29 січня 2021 14:08
11. Кошториси.pdf
29 січня 2021 14:08
08. Проект договору.pdf
29 січня 2021 14:08
06.Лист санкції.pdf
29 січня 2021 14:08
04. Персональні.pdf
29 січня 2021 14:08
02. Статут.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 12:52
Електронний підпис
27 січня 2021 12:51
16_1 Скан договорів.PDF.p7s
27 січня 2021 12:51
13_3 Кошторис 2.pdf.p7s
27 січня 2021 12:51
13_2 Кошторис 1.pdf.p7s
27 січня 2021 12:51
8. Гарантийний лист.pdf.p7s
27 січня 2021 12:51
6. Лист згода.pdf.p7s

Публічні документи

29 січня 2021 09:54
Електронний підпис
29 січня 2021 09:54
№1 Реестр документів.pdf
29 січня 2021 09:54
№2 Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 09:53
№4 Технічне завдання.pdf
29 січня 2021 09:53
№10 Cтатут КВ ПРОЕКТ.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 16:44
Календарний план.pdf
29 січня 2021 16:44
Відгуки.pdf
29 січня 2021 16:44
Аналогічні договори.pdf
29 січня 2021 16:44
Сертифікати.pdf
29 січня 2021 16:44
Кошториси.pdf
29 січня 2021 16:44
Проєкт Договору.pdf
29 січня 2021 16:44
Код доступу.pdf
29 січня 2021 16:44
Статут ТОВ ПВК Базис.pdf
29 січня 2021 16:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 14:34
Електронний підпис
29 січня 2021 14:33
14. відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2021 14:33
13. календарний план.pdf
29 січня 2021 14:33
10. цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 14:33
6.1. проект договору.pdf
29 січня 2021 14:33
1.3. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Златограф-Проект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ МАЙСТЕРНЯ "ФОРМА""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ"

ТОВ "Інститут Сумипроект"

ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"

ПП "ТРИТЕТПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
Переможець 197 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 10:26

Документи

05 лютого 2021 10:26
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
197 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 10:26
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:43
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 09:00
Договір укладений
19 лютого 2021 08:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:57
197 990,00 UAH UA168201720344251043100037072
Вишгородська м/р
UA143026890000026003060130288
ТОВ "Златограф-Проект"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 990,00
UAH