Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська обл., м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
338 038,80 UAH
UA-2021-01-15-005349-a fc28f3b929854a88a3b13d01fad0a113
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легка Аліна Юріївна

+380951294722 Legka.A@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40204093
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Центральна площа, 7.
Контактна особа: Легка Аліна Юріївна
+380951294722
Legka.A@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 14:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 14:59
Початок аукціону: 29 січня 2021 15:37
Очікувана вартість: 338 038,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 380,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська обл., м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська обл., м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі узгоджених сторонами обсягів виконаних робіт, оформлених Актами виконаних підрядних робіт (форма №КБ-2В), довідок вартості виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3), затверджених наказом Мінрегіонбудом. Пiсляоплата 50 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня специфікація
Дата подання: 18 січня 2021 11:51
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:24
Доброго дня! Надайте будь ласка специфікацію виробів, обладнання та матеріалів. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
Файл долучено.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 18 січня 2021 13:41
Дата відповіді: 18 січня 2021 14:07
Відповідно до п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок) дозвіл видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 Порядку, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 Порядку. Згідно додатку 2 Порядку види робіт підвищеної небезпеки, виконання яких здійснюється на підставі дозволу: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити вимогу, що викладена замовником в п. 6 Документації для проведення спрощеної закупівлі, а саме: Учасник також подає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного обладнання напругою до (або понад) 1000 В, адже дана вимога є некоректною та не передбачається чинним законодавством України і законодавчо не може бути виконана учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо Вам за Вашу вимогу.
Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою до(або понад) 1000 В відповідно Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 18 січня 2021 16:13
Дата відповіді: 19 січня 2021 19:19
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) (далі – Порядок) роботи підвищеної небезпеки можуть провадитися або на підставі дозволу (роботи визначені додатком 2 Порядку) або на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи визначені додатком 6 Порядку). При цьому відповідно до п. 6 Документації для проведення спрощеної закупівлі замовник вимагає від учасника надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного обладнання напругою до (або понад) 1000 В. Задля запобігання порушення у частині відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам чинного законодавства вимагаємо видалити дану вимогу, адже вона є незакооною та некоректною так само як і відповідь замовника «Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою до (або понад) 1000 В відповідно Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не видається відповідно Додатку 6 до Порядку, тому що Додаток 6 до Порядку – це ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ. Окрім того, зазначеного замовником виду робіт підвищеної небезпеки «випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного обладнання напругою до (або понад) 1000 В» не передбачено ні додатком 2 Порядку ні додатком 6 Порядку. Така вимога законодавчо не існує і не може бути виконана жодним із учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу буде розглянуто.
Свідоцтво на спец. навчання
Дата подання: 21 січня 2021 13:49
Відповідно до нормативно-правових актів України станом на 21.01.2021р. не передбачено отримання свідоцтв про спеціальне навчання з: монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) пристроїв блискавкозахисту (як керівник та як виконавець). Вимагаємо видалити дану вимогу, адже така вимога звужує коло потенційних учасників із тих, кто задовго до оголошення про проведення спрощеної закупівлі отримав такі свідоцтва за втраченим чинність законодавчим актом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Верхолаз
Дата подання: 21 січня 2021 13:49
Відповідно до Розділу 2 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 27.03.2007р. (НПАОП 0.00-1.15-07) маємо такі значення: 1) роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; 2) роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ. Згідно Технічного завдання та конструкції будинку роботи з блискавкозахисту можна виконувати як за допомогою верхолазів, так і з поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, риштувань, у тому числі з робочих платформ підйомних механізмів. На підставі чого вимагаємо видалити вимогу щодо обов’язкової наявності верхолазів, тому що такі роботи можна виконувати із залученням кваліфікованих робочих, що мають посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці для виконання робіт на висоті. Також вимагаємо змінити формулювання «на верхолаза надати посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці для виконання робіт на висоті та верхолазних робіт у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.15-07» на «на робочі спеціальності надати посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці для виконання робіт на висоті АБО верхолазних робіт у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.15-07».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-005349-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 03 лютого 2021 16:22
Необгрунтовані рішення Замовника
Протоколом № 12 від 02 лютого 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІОРО» у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі посилаючись на п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
«1.1. Перевіряючи документи надані Учасником ТОВ «ДІОРО» не виявлено підтвердження факту роботи працівників визначених п.13.14 довідки № 02/03 за суміщенням на посаді верхолаз. Враховуючи вищенаведене учасник не підтвердив наявність працівника верхолаза.».
Звертаємо Вашу увагу, що документацією про проведення спрощеної закупівлі (далі – Документація) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації необхідно було надати:
1) довідку – ТОВ «ДІОРО» надано довідку вих. № 02/03 з зазначенням інформації про наявність працівників Степанова Максима Вячеславовича та Суркова Дениса Володимировича на посаді монтажника будівельного 4р., за суміщенням верхолаз.
2) трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника закупівлі) або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України – ТОВ «ДІОРО» надано копії сторінок трудових книжок визначених Документацією.
При цьому, відповідно до вимог Замовника потрібно було підтвердити факт працевлаштування в учасника закупівлі, а не факт запису у трудовій книжці посади верхолаз.
Окрім того, в цій же довідці ТОВ «ДІОРО» додатково проінформувало Замовника, що відповідно до Інструкції щодо застосування постанови Ради Міністрів СРСР від 4 грудня 1981 р. № 1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)», затвердженої Держкомпраці СРСР від 14 травня 1982 р. № 53-ВЛ ратифікованої постановою ВРУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу PCP» від 12 вересня 1991р. № 1545-ХІІ працівники ТОВ «ДІОРО», а саме Степанов Максим Вячеславович, Сурков Денис Володимирович, працюють на підприємстві за суміщенням професій. Оскільки працівники продовжують обіймати свою основну посаду, записи про суміщення до трудової книжки працівників не вносяться.
Тобто, вимоги Замовника, визначені документацією, виконані ТОВ «ДІОРО» у повному обсязі, а причина, на яку посилається уповноважена особа Замовника щодо не виявлення підтвердження факту роботи працівників визначених п.13.14 довідки за суміщенням на посаді верхолаз є видуманою.

Ще однією причиною відхилення було не надання свідоцтв про спеціальне навчання з: монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) пристроїв блискавкозахисту на інженера (як керівник), на електрозварника (як виконавець), на верхолаза (як виконавець).
Згідно діючих в Україні Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852 спеціальне навчання, зазначене Замовником, не передбачено.
При цьому, у період уточнення інформації ТОВ «ДІОРО» зверталося до Замовника через електронний майданчик з вимогою щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, а саме щодо видалення вимоги про надання не передбачених законодавством свідоцтв про спеціальне навчання. Замовник у свою чергу не дивлячись на положення абз. 3 ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (замовник протягом одного робочого дня з дня отримання звернення або вимоги зобов’язаний надати роз’яснення) не відреагував, чим також порушив норми законодавства.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, не подаються ними у складі пропозиції (ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). На підставі чого ТОВ «ДІОРО» не надало у складі пропозиції свідоцтва про спеціальне навчання з: монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) пристроїв блискавкозахисту, адже такі документи не передбачені законодавчо.
Також, згідно абзацу 2 ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовник, порушуючи Закон, відхилив пропозицію ТОВ «ДІОРО» у цій частині безпідставно.

Щодо ненадання Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку повідомляємо, що у складі пропозиції ТОВ «ДІОРО» надано підсумкову відомість ресурсів, складену відповідно до діючих ДСТУ, зміст якої відповідає вимогам, визначеним Замовником у Документації.

Також інформуємо, що переможцем у даній закупівлі обрано ТОВ «ГК «АЛЬФА І ОМЕГА», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Відсутні додатки до аналогічного договору, які є невід’ємною частиною договору, відповідно документ наданий не в повному обсязі.
2. Не надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, інтеграція системи Прозорро та Державної фіскальної служби України не реалізована у спрощених закупівлях.
3. Не надано гарантійний лист щодо забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Працівники, зазначені ТОВ «ГК «АЛЬФА І ОМЕГА», працевлаштовані на посадах директора, начальника відділу, техніка комерційного відділу, тобто обов’язкова наявність працівників: інженера електрика, електрозварника, верхолаза – не підтверджена.

Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати чітку аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ДІОРО» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з посиланням на законодавчі акти України. Додатково звертаємо увагу, що замовник зобов’язаний надати відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження звернення.

Щодо пропозиції переможця ТОВ «ГК «АЛЬФА І ОМЕГА» вимагаємо надати чітку аргументацію з посиланням на нормативні документи чому вищезазначені невідповідності пропозиції учасника не були помічені Замовником під розгляду пропозицій та не стали причиною відхилення їх пропозиції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 18:20
Документація для проведення спрощеної закупівлі на виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська обл., м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі за текстом – Документація) розроблена та затверджена рішенням уповноваженої особи від 15.01.2021 №03.
Законом не встановлено чітких вимог до документації спрощеної закупівлі у зв’язку з чим Замовник сам вирішує, які документи вимагати для підтвердження Учасником своїх кваліфікаційних критеріїв з метою якісного виконання робіт надання послуг чи придбання товару. Документація розробляється з урахуванням певних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції) та інших нормативно-правових актів чинних на території України.
Замовник в Документації встановив кваліфікаційні критерії та способи їх підтвердження Учасниками з урахуванням специфіки виконання робіт та об’єкту з метою укладання договору з Учасником - Підрядною організацією, яка має досвідчених та кваліфікованих працівників та має достатню кількість обладнання та матеріально-технічну базу. При виконанні капітального ремонту дотримувалися будівельних норм, технічних умов, державних стандартів та правил.
Розглянувши вимогу № UA-2021-01-15-005349-a.a1 надаємо наступні роз’яснення:
1. Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен був надати довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічний посаді (років) щодо керівника(ів), а також працівників робочих професій які будуть залучені до виконання робіт.
Для підтвердження факту даної інформації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати належним чином завірені копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі), або копії наказів, або копії трудових угод, або копії цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Учасник ТОВ «ДІОРО» (далі за текстом – Учасник) в своїй пропозиції дійсно підтвердив факт працевлаштування працівників вказаних в п. 13, п. 14 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.01.2021 №02/03 (далі за текстом – Довідка) на посаді – монтажник будівельний 4 р. про що свідчать копії трудових книжок. За інформацією наданою Учасником працівники визначені в п. 13, п.14 довідки на підприємстві перебувають за суміщенням на посаді верхолаз на підставі чого та відповідно до вимог п. п. 2 п. 2 частини 4 Документації Учасник повинен надати документальне підтвердження цього факту чого Учасник не зробив.
Так, дійсно, згідно трудового законодавства запис до трудової книжки може не вноситися роботодавцем на працівників, які обіймають посади за суміщенням.
Відповідно до трудового законодавства України Замовником та з метою уникнення дискримінаційних вимог в Документації прописані способи підтвердження факту працевлаштування осіб, а саме Учасниками надаються: належним чином завірені копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі), або копії наказів, або копії трудових угод, або копії цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Суміщення професій (посад) оформлюється наказом роботодавця або трудовим договором. Враховуючи, що в пропозиції Учасника відсутні будь-які документи, що підтверджують факт суміщення верхолазів, Замовник обґрунтовано дійшов висновку про підставу у відмові Учаснику в частині відсутності підтвердження факту працевлаштування верхолазів.
2. Через електронну систему закупівель 21.01.2021 о 13.49 до Замовника від Учасника надійшли 2 загальні запитання.
Відповідно до пункту 3 частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тобто Замовник зобов’язаний надати відповідь до 22.01.2021.
У процесі реєстрації на майданчику Замовник погодився з правилами сайту в частині комунікації за допомогою електронної пошти так 21.01.2021 о 15.17 та 15.40 майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН на якому зареєстрований Замовник відправив електронною поштою (info@dzo.com.ua) на електронну пошту (Legka.A@slav.gov.ua) повідомлення з темою «Надійшло нове запитання» у яких міститься посилання на питання за переходом на майданчик Замовник ознайомився з питаннями Учасника, але технічно не зміг відповісти на них оскільки система не дала технічної змоги (даний факт зафіксований протоколом з підтвердженнями). Також відповідно до алгоритму здійснення спрощеної закупівлі та згідно пункту 5 частини 7 статті 14 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Період уточнень по закупівлі закінчується 21.01.2021 о 14.59, період прийому пропозицій розпочинається о 14.59, а Замовник тільки о 15.17 та 15.40 дізнався про поставлені запитання.
На підставі вищевказаного у Замовника були відсутні технічні можливості відповісти на питання та внести зміни до Документації.
3. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель Замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Беручи до уваги вказану норму Закону у Замовника відсутні законодавчі підстави для надання відповіді на вимогу Учасника по питанням, які не стосуються причини не відповідності його пропозиції.

Документи подані скаржником

03 лютого 2021 16:22
Вимога Благодар.docx

Документи

04 лютого 2021 18:20
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 312 432,23
UAH з ПДВ
312 432,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК "АЛЬФА І ОМЕГА" 337 332,83
UAH з ПДВ
337 332,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 14:21
Електронний підпис
28 січня 2021 14:20
11. Розрахунки.PDF
28 січня 2021 14:20
4. Пропозиція.PDF
28 січня 2021 14:20
2.1. Посвідчення.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 14:19
Електронний підпис
28 січня 2021 14:08
Пропозиція.pdf
28 січня 2021 14:08
Ліцензія АВК.pdf
28 січня 2021 14:08
Листи.pdf
28 січня 2021 14:08
Лист пояснення ДФС.pdf
28 січня 2021 14:08
Довідки.pdf
28 січня 2021 14:08
Документи по МТБ__.pdf
27 січня 2021 15:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "ГК "АЛЬФА І ОМЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 312 432,23
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:05
ТОВ "ГК "АЛЬФА І ОМЕГА"
#38150290
Рішення скасоване 337 332,83
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 18:23
ТОВ "ГК "АЛЬФА І ОМЕГА"
#38150290
Відхилено 337 332,83
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 18:27

Документи

02 лютого 2021 17:05
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:04
Протокол

Документи

02 лютого 2021 17:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:06
Протокол

Документи

04 лютого 2021 18:27
Електронний підпис
04 лютого 2021 18:26
Рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій