Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-01-15-005186-a ● d002498ba80447e283529b664a95f16c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "ПРОЗОРРО" |
Код ЄДРПОУ: | 02426097 |
Вебсайт: | https://prozorro.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
Контактна особа: |
Ася Мансурова +380442814296 a.mansurova@prozorro.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 березня 2021
—
22 березня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі по факту надання послуг протягом десяти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту про надання охоронних послуг на підставі рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 16:23 |
ТД-послуги з охорони-змінена.docx | |
21 січня 2021 16:23 |
ЗТД-1.docx | |
15 січня 2021 14:46 |
ТД-послуги з охорони.docx | |
15 січня 2021 14:46 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
21 січня 2021 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 16:23 |
ТД-послуги з охорони-змінена.docx
|
|||
21 січня 2021 16:23 |
ЗТД-1.docx
|
|||
15 січня 2021 14:46 |
ТД-послуги з охорони.docx
|
|||
15 січня 2021 14:46 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення вартості закупівлі
Дата подання: 17 січня 2021 02:40
Дата відповіді: 18 січня 2021 12:54
бюджет закупівлі визначено без ПДВ. Просимо уточнити, у разі укладання договору з переможцем - платником пдв,сума пдв буде донарахована в договорі?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Так, у разі укладання договору з переможцем - платником ПДВ вартість договору буде збільшена на суму ПДВ у розмірі 20%.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-005186-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43603262
Дата подання: 18 січня 2021 12:23
щодо необхідності надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки
Здрастуйте, шановний Замовнику!
Згідно додатку №1 п. 10 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підпунктом 10.1 вимагається надати «Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(них) договору(ів) за 2018-2020 роки. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів.
У довідці обов’язково зазначити: найменування та адресу замовника (відповідальну особу та контактні дані), предмет договору, строки надання послуг та підтвердження виконання договору належним чином (копії Актів надання послуг)».
В якості документального підтвердження визначено надання «скан-копій аналогічних договору/ів стосовно надання послуг у відповідності до предмету закупівлі та копій позитивних відгуків від Замовників про виконання зазначених у довідці договорів (не менше трьох). З приміткою, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, який відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг з охорони; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору».
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вважаємо, що вищезазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежує коло потенційних Учасників та є дискримінаційною по відношенню до нас - суб’єкта господарювання, зареєстрованого у 2020 р., як такого, що апріорі не мав змоги надавати охоронні послуги у 2018, 2019 рр., адже процес укладання аналогічних договорів відбувається саме після державної реєстрації товариства суб’єктом підприємницької діяльності. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі новоствореним у 2020 р. потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію.
Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» конкретними роками надання послуг, статусом виконання договору тощо. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Новостворене підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи. Наголошуємо, що Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворених суб’єктів господарювання. Доказом цього є рішення АМКУ № 652-р/пк-ск від 06.05.2015, а також рішення АМКУ № 486-р/пк-ск від 09.04.2015.
Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас:
1. Або видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо обов’язковості надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки
2. Або роз’яснити, що не надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки не буде вважатися не відповідністю Учасника до умов діючої тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 15.01.2021 р. № 15/01/1-ВТ.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку №1 п. 10 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підпунктом 10.1 вимагається надати «Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(них) договору(ів) за 2018-2020 роки. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів.
У довідці обов’язково зазначити: найменування та адресу замовника (відповідальну особу та контактні дані), предмет договору, строки надання послуг та підтвердження виконання договору належним чином (копії Актів надання послуг)».
В якості документального підтвердження визначено надання «скан-копій аналогічних договору/ів стосовно надання послуг у відповідності до предмету закупівлі та копій позитивних відгуків від Замовників про виконання зазначених у довідці договорів (не менше трьох). З приміткою, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, який відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг з охорони; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору».
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вважаємо, що вищезазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежує коло потенційних Учасників та є дискримінаційною по відношенню до нас - суб’єкта господарювання, зареєстрованого у 2020 р., як такого, що апріорі не мав змоги надавати охоронні послуги у 2018, 2019 рр., адже процес укладання аналогічних договорів відбувається саме після державної реєстрації товариства суб’єктом підприємницької діяльності. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі новоствореним у 2020 р. потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію.
Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» конкретними роками надання послуг, статусом виконання договору тощо. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Новостворене підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи. Наголошуємо, що Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворених суб’єктів господарювання. Доказом цього є рішення АМКУ № 652-р/пк-ск від 06.05.2015, а також рішення АМКУ № 486-р/пк-ск від 09.04.2015.
Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас:
1. Або видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо обов’язковості надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки
2. Або роз’яснити, що не надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки не буде вважатися не відповідністю Учасника до умов діючої тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 15.01.2021 р. № 15/01/1-ВТ.
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 09:48
Доброго дня. Дякуємо за запитання та пропозиції. П. 10.1. Додатку 1 до Тендерної документації не визначена конкретна кількість договорів, які необхідно зазначити в довідці. Тобто надання інформації учасником про один або про кілька договорів за 2018, 2019 або 2020 роки буде розцінена, як відповідність даним вимогам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-005186-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 19 січня 2021 12:34
Про необхідність внесення змін до Тендерної документації
Доброго дня! Шановний Замовнику! У пункті 6 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації зазначено що Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована без урахування податку на додану вартість та з урахуванням вартості інших витрат необхідних для виконання договору».
У Вашій відповіді на поставлене у процесі закупівлі питання Ви також зазначаєте, що сума Договору буде збільшена на суму ПДВ (20%), якщо Переможець є платником цього податку.
Але ж, у підпункті 1.7 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації сказано «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також, у підпункті 1.2 пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації вимагається: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення, податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та додати до вищезазначених підпунктів вираз: «окрім податку на додану вартість», для виключення неоднозначності трактування вимог Тендерної документації.
Крім того, строк , протягом якого Тендерна пропозиція вважається дійсною відповідно до вимог Тендерної документації - 90 днів, а у Додатку 2 до Тендерної документації - 120 днів.
Також, «Послуги з розробки програмного забезпечення…» (Див. абзац перший Додатку 2 до Тендерної документації) не є предметом даної закупівлі.
Просимо виправити зазначені невідповідності у Тендерній документації для однозначного розуміння Ваших вимог.
З повагою до Вас,
Учасник.
Розгорнути
Згорнути
У Вашій відповіді на поставлене у процесі закупівлі питання Ви також зазначаєте, що сума Договору буде збільшена на суму ПДВ (20%), якщо Переможець є платником цього податку.
Але ж, у підпункті 1.7 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації сказано «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також, у підпункті 1.2 пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації вимагається: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення, податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та додати до вищезазначених підпунктів вираз: «окрім податку на додану вартість», для виключення неоднозначності трактування вимог Тендерної документації.
Крім того, строк , протягом якого Тендерна пропозиція вважається дійсною відповідно до вимог Тендерної документації - 90 днів, а у Додатку 2 до Тендерної документації - 120 днів.
Також, «Послуги з розробки програмного забезпечення…» (Див. абзац перший Додатку 2 до Тендерної документації) не є предметом даної закупівлі.
Просимо виправити зазначені невідповідності у Тендерній документації для однозначного розуміння Ваших вимог.
З повагою до Вас,
Учасник.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 16:21
Доброго дня. Ваші зауваження та пропозиції прийняті. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОННА ГРУПА "КОМСЕРВІС" |
310 980,00
UAH
|
301 855,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
345 056,40
UAH
|
305 724,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
367 888,88
UAH
|
337 135,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СБ ГРІЗЛІ" |
368 796,00
UAH
|
364 240,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ" |
385 440,00
UAH
|
367 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Скорпіон |
415 000,00
UAH
|
415 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОННА ГРУПА "КОМСЕРВІС" #40874109 |
Переможець |
301 855,00
UAH
|
09 лютого 2021 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 17:15
|
Договір-00000337-Г.pdf | укладений |
26 лютого 2021 17:12
|