Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ікра кабачкова, томатна паста, огірки консервовані, помідори консервовані, сухофрукти, повидло, родзинки
Очікувана вартість
199 250,00 UAH
UA-2021-01-15-005086-a 63c3cddea86d49a49f4381d936e5b458
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Буклей

+380675742731 vodolaga_otg_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41781838
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький р-н, смт. Нова Водолага, вул. Донця Григорія, буд. 14
Контактна особа: Тетяна Буклей
+380675742731
vodolaga_otg_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 14:23
Очікувана вартість: 199 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Ікра кабачкова, томатна паста, огірки консервовані, помідори консервовані, сухофрукти, повидло, родзинки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 штуки
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
750 штуки
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
720 штуки
огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограми
помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограми
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
270 кілограми
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
70 кілограми
родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 14:41
оголошення.docx
15 січня 2021 14:41
ДТ консерви2021 Microsoft Word.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА" 199 160,00
UAH
199 160,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 17:43
Електронний підпис
28 січня 2021 17:31
Свідоцтво на машину.pdf
28 січня 2021 17:31
Паспорт, код.pdf
28 січня 2021 17:31
Медичні книжки.pdf
28 січня 2021 17:31
МВС.pdf
28 січня 2021 17:31
Договір оренди №29-20.pdf
28 січня 2021 17:31
Договір дезінфекція.pdf
28 січня 2021 17:31
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"
#3176106085
Переможець 199 160,00
UAH
01 лютого 2021 09:58

Документи

01 лютого 2021 09:58
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:57
протокол16.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"
#3176106085
199 160,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2021 09:58
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:57
протокол16.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 14:05
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 08:25
ДУ 3 до дог 24.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 08:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
ДУ 2 до дог 24.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:03
ДУ 1 до дог 24.pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 08:49
договір24.pdf укладений
04 лютого 2021 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.11.1.1. Специфікація Товару (Додаток №1) розділу 11. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію цього Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної у цьому Договорі та внести зміни в підпункт 3.1 розділу 3 та 4.1 розділу 4 і додаток № 1 Специфікація до Договору № 24 від 04 лютого 2021р. та викласти дані пункти в наступній редакції: 1.- 3.1. Ціна Договору становить: 39830,35 грн. (Тридцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять грн. 35коп.), ПДВ не передбачено. - 4.1. Строк поставки товару: поставка Товару здійснюється до 31 березня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Викласти п. 3.1. Ціна договору та п.11.1.1. Специфікація товару у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 20 046,00
UAH