Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники )
Очікувана вартість
198 250,00 UAH
UA-2021-01-15-005007-a b0021167263646f9abe4c4b9da3fde56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кий Людмила Вікторівна

380612875946
380978054797
380972841803
vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Кий Людмила Вікторівна
380612875946, 380978054797, 380972841803
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 15:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 198 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 982,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 лот
ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70405, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 14:37
Документація_вироби домашнього текстилю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рушники
Дата подання: 18 січня 2021 12:51
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:26
Добрий день. Чи можно пропонувати замість рушників мікрофібра, рушники махрові? Махрові рушники мають ряд переваг: склад 100% бавовна, висока вологопроникність (гарно вбирають вологу), приємні на дотик тощо.
Відповідь: Добрий день!
Ні, тому що , це інший за складом товар. В закупівлі чітко прописано мікрофібра.
Уточнення
Дата подання: 18 січня 2021 22:03
Дата відповіді: 19 січня 2021 08:30
Доброго дня. Чи буде розглядатися пропозиція новоствореного потенційного підприємства, яке ще не має аналогічного договору, але встигли себе зарекомендувати в інших галузях. Дана вимога дискримінує Учасників, які можуть створювати конкуренцію.
Відповідь: Добрий день! Аналогічний договір доводить , що учасник є надійним постачальником. Також в законі вказано Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі

1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).

Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.

5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Рушники
Дата подання: 19 січня 2021 09:22
Дата відповіді: 19 січня 2021 15:35
Уточніть щільність рушників
Відповідь: 260-280 гр. на м2
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-005007-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Ярослав", Код ЄДРПОУ:21635240
Дата подання: 10 лютого 2021 16:01
Оскарження протоколу щодо дискваліфікації
рішенням уповноваженої особи №2021/50-е від 09.02.2021 року було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ПП "Ярослав" за підставами, які не відповідають дійсності.
Вважаємо рішення неправомірним з обставин, наведених у листі, що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2021 14:44
Надати на звернення Учасника оприлюднене в електронній системі закупівель від 10-02-21, 23:54:51 № UA-2021-01-15-005007-a.a1, відповідь на вимогу , по предмету закупівлі № UA-2021-01-15-005007-a, за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники ).
У відповідь на вимогу учасника торгів – ПП "Ярослав" повідомляємо наступне:
Замовником оголошено процедуру закупівлі , де Згідно додатку №2 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника», а саме :

П.7. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, адреси цього/цих замовника/ів; П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копії/й договору/ів– копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, якщо про це зазначено в самому договорі (які зазначенні в довідці), разом з наданням видаткових наданих (в повному обсязі) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист відгук до кожного наданого договору датований 2020 роком.
Ще раз зазначаємо кількість наданих договорів , а саме їх кількість визначав сам Учасник. Тому Учаснику потрібно було надати , як зазначено в тендерній документації щодо кожного з наданих договорів.

У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.

Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.

У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Що до даної вимоги Замовника по тендерній документації Додатку 2, п.7 – запитання чи вимоги від учасника /ків були відсутні.

Тому за предметом закупівлі, № UA-2021-01-15-005007-a, за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники ) .
Згідно додатку №2 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника», а саме :

П.7. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, адреси цього/цих замовника/ів; П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копії/й договору/ів– копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, якщо про це зазначено в самому договорі (які зазначенні в довідці), разом з наданням видаткових наданих (в повному обсязі) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист відгук до кожного наданого договору датований 2020 роком.

Учасником надано аналогічні договори, але :
Договір № 29 від 07/05/2019р.,.,Додаткова 1, Додаткова 2, ( + позитивний лист відгук) – видаткова накладна не співпадає з загальною сумою договору , так як за Додатковою угодою №2, договір було збільшено на 67479,00 грн., з ПДВ. Не додано копію видаткової.

Договір № 68 від 21/12/2019р.,. ( + видаткова) - позитивний лист відгук не відповідає предмету закупівлі, а також найменуванню договору.
Учасником не виконано .
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, Розділ І. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Учасник в обов’язковому порядку під час подання пропозиції надає фото товару.
Закупівлею передбачено Рушники , 50 * 100, мікрофібра, однотонні з різними візерунками. Учасником надано фото зразку , що не відповідає предмету закупівлі.

Тому вирішено відхилити вимогу учасника .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-005007-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", Код ЄДРПОУ:23730451
Дата подання: 11 лютого 2021 16:58
Ненадання документів,обов'язкових для кваліфікації учасника.Та надання довідки з недостовірною інформацією щодо необхідності документів якості виробника.
Згідно з вимогами тендерноі пропозиції до перечня Документів, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника:
входять:
1.Гарантійний лист від учасника (довільна форма), про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності, тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її використання). У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надати лист з інформацією про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
Данний документ відсутній.(стр 5 тендерной документации.)
Окрім того в пояснювальному листу Тамбулатова О.В. написано, що продукція виробника не підлягає паспортуванню згідно з приведеними в листі законами. Але приведені закони ніяк не касаютьсю серифікатів якості виробника,де виробник прописую характеристики товару та гарантійний термін.
Надання документа якосты (паспорта,сертифыката виробника) регламентуэться ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів (с.6-7).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
2.В висновках санепідемекспертизи закриті данні щодо виробника виробів, які проходили контроль,що є порушенням .
В зв'язку з цим в пропозиції необосновано відсутні сертифікати (паспорти) якості виробника та декларація виробника.
На підставі цього прошу відхилити пропозицію даного учасника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 лютого 2021 20:27
Причина: не повністю оформлена
Номер вимоги: UA-2021-01-15-005007-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", Код ЄДРПОУ:23730451
Дата подання: 11 лютого 2021 20:26
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Неправомірне визначення переможця
Скасована
Дата: 11 лютого 2021 20:34
Причина: не поставлені підпис та печатка
Номер вимоги: UA-2021-01-15-005007-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", Код ЄДРПОУ:23730451
Дата подання: 11 лютого 2021 20:32
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Неправомірне призначення переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2021 13:32
У відповідь на Вимогу Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", повідомляємо, що Учасник ФОП Тамбулатов О.В. у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, в якому зазначає, що товар, який пропонується до поставки відповідає всім показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами, а також учасник гарантує поставку товару з супроводженням всіх належних документів.
Окрім вище зазначеного гарантійного листа, Учасник надав Довідку, в якій зазначає, що Замовнику в разі необхідності будуть надані всі додаткові документи та сертифікати.
В тендерній документації Замовника, зазначено, що гарантійний лист від Учасника, на який посилається Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", надається в довільній формі. Отже, Учасник ФОП Тамбулатов виконав вимогу Замовника.
Окрім вище зазначеного, Замовник у складі тендерної документації надає неконкретизований перелік документації, що підтверджуватиме якість поставленої продукції, надаючи при цьому приклади документації про якість, про що свідчить додавання сполучника «тощо» у пункті з перерахуванням документів.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" посилається на поняття «сертифікат якості виробника». Проаналізувавши нормативно-правову базу, що регулює дане коло правовідносин, Замовник повідомляє, що на сьогоднішній день жодний нормативно-правовий документ України не містить визначення поняття «сертифікат якості», що робить можливим ототожнення даного документа з іншими документами, що підтверджують якість продукції, що були надані Учасником Тамбулатов О.В.
Щодо подання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасник надає завірену копію Висновку у складі тендерної пропозиції, а враховуючи гарантійний лист про надання всіх супроводжуючих документів та Довідку, згідно з якою Замовнику будуть надані всі необхідні Документи і Сертифікати в разі необхідності, Учасник гарантує надання Висновку СЕС в повному обсязі разом з поставкою товару.
На поданому ФОП Тамбулатовим Висновку СЕС надано всі необхідні технічні характеристики щодо предмета закупівлі, а приховані данні підпадають під поняття «комерційна таємниця».
Подання вище зазначеного документа у формі з прихованими контактами Виробника регулюється нормами Закону України «Про інформацію», Господарського Кодексу України та, зокрема, ст. 505 Цивільного кодексу України, відповідно до якої: Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру.
Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України: відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства.
Враховуючи конкурентне середовище у закупівлі, подання документів, що містять посилання на конкретного виробника саме у такій формі є доцільним, обгрутнованим та у відповідності до норм діючого законодавства.
Враховуючи вище зазначені норми діючого законодавства України та гарантії Учасника ФОП Тамбулатов щодо надання всіх необхідних документів на вимогу Замовника, Замовник не вбачає в даній формі подачі порушення законодавства України.
Щодо посилання ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" до ст. 6,7 ЗУ «Про захист прав споживачів», Замовник повідомляє, що вище зазначені статті захищають інтереси Замовника як споживача предмету закупівлі. Як було зазначено вище, Учасник ФОП Тамбулатов надав документи, якими гарантує виконання замовлення у відповідності до норм діючого законодавства із наданням всіх необхідних документів Замовнику.
У ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надано вичерпний перелік підстав для відмови від участі у процедурі закупівлі. Учасник ФОП Тамбулатов не підпадає під жодну з підстав, а отже правомірно визнаний переможцем закупівлі.

Тому вирішено не задовольняти вимогу.

Документи подані скаржником

10 лютого 2021 16:00
Оскарження.pdf

Документи

Документи подані скаржником

11 лютого 2021 20:26
вимога.doc

Документи подані скаржником

11 лютого 2021 20:32
вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна 116 740,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКС ПРОМ" 117 000,00
UAH з ПДВ
93 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА 111 930,00
UAH з ПДВ
106 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" 118 170,00
UAH з ПДВ
114 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ярослав" 125 365,50
UAH з ПДВ
115 917,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбань Юрій Васильович 129 187,50
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 152 100,00
UAH з ПДВ
135 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН 158 600,00
UAH з ПДВ
135 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 168 948,00
UAH з ПДВ
143 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП СПІВДРУЖНІСТЬ " 172 770,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОВОЛОКНО" 185 900,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 14:00
Електронний підпис
26 січня 2021 13:59
Фото.pdf
26 січня 2021 13:59
ТУ-У 2-1 лист.pdf
26 січня 2021 13:59
ТУ-У 1-1 лист.pdf
26 січня 2021 13:59
Статут, опис, код 21.pdf
26 січня 2021 13:59
Протокол копія.pdf
26 січня 2021 13:59
Пропозиція.pdf
26 січня 2021 13:59
Порівняльна таблиця.pdf
26 січня 2021 13:59
Погодження договір.pdf
26 січня 2021 13:59
Паспорт якості.pdf
26 січня 2021 13:59
Наказ копія.pdf
26 січня 2021 13:59
Ліцензування.pdf
26 січня 2021 13:59
Лист-згода персонал.pdf
26 січня 2021 13:59
Лист санкції.pdf
26 січня 2021 13:59
Довідка сбер рахунок.pdf
26 січня 2021 13:59
Довідка МВС 14.12.2020.pdf
26 січня 2021 13:59
Витяг ПДВ 2020.pdf
26 січня 2021 13:59
Витяг 02.11.20.pdf
26 січня 2021 13:59
4-ОПП 2018.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 15:32
Електронний підпис
25 січня 2021 15:29
ПДВ-4ОПП.pdf
25 січня 2021 15:29
Фото товару .pdf
25 січня 2021 15:29
серт.якості рушн 50х100.pdf
25 січня 2021 15:29
Гар лист поставки .pdf
25 січня 2021 15:29
CТАТУТ.pdf
25 січня 2021 15:29
Cв.ПДВ).pdf
25 січня 2021 15:29
ЄДРПОУ1.pdf
25 січня 2021 15:29
Витяг 2020.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 14:54
Електронний підпис
25 січня 2021 13:20
Електронний підпис
25 січня 2021 13:19
Цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 13:19
Фото виробів.pdf
25 січня 2021 13:19
Фінансова звітність.pdf
25 січня 2021 13:19
Статут.pdf
25 січня 2021 13:19
СЕС речі постільні.pdf
25 січня 2021 13:19
Протокол рішення.pdf
25 січня 2021 13:19
Проект договору.pdf
25 січня 2021 13:19
Паспорт якості.pdf
25 січня 2021 13:19
Паспорт директора.pdf
25 січня 2021 13:19
Лист посада.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка тех вимоги.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка стаття 17.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка статистики1.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка статистики.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка працвіники.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка підрядники.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка підпис.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка МТБ.pdf
25 січня 2021 13:19
Довідка ліцензія.pdf
25 січня 2021 13:19
Гар лист.pdf
25 січня 2021 13:19
Гар лист гарантія.pdf
25 січня 2021 13:19
Витяг ПДВ 2020.pdf
25 січня 2021 13:19
Витяг ПДВ 2020 1.pdf
25 січня 2021 13:19
ISO 9001-2015.pdf
25 січня 2021 13:19
Dovidka_не судимость.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 16:37
Електронний підпис
22 січня 2021 16:28
Фото товару.pdf
22 січня 2021 16:28
Пропозиція.PDF
22 січня 2021 16:28
Проект договору.PDF
22 січня 2021 16:28
Копія паспорту.PDF
22 січня 2021 16:28
Довідка.PDF
22 січня 2021 16:28
Гарантійний лист.PDF
22 січня 2021 16:28
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
22 січня 2021 16:28
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

25 січня 2021 14:11
Електронний підпис
25 січня 2021 14:09
ценова.pdf
25 січня 2021 14:09
фото-зразки.pdf
25 січня 2021 14:09
Уставні документи.pdf
25 січня 2021 14:09
тех.ум.pdf
25 січня 2021 14:09
статут записка.pdf
25 січня 2021 14:09
СЕС Пост.біл. рушн..pdf
25 січня 2021 14:09
рах банк2020.pdf
25 січня 2021 14:09
поясн.серт.pdf
25 січня 2021 14:09
оброб.даних.pdf
25 січня 2021 14:09
Лист-відгук по 2 ДОР.pdf
25 січня 2021 14:09
довидка, повнов особ.pdf
25 січня 2021 14:09
дов. доставка товару.pdf
25 січня 2021 14:09
викон.умов договору.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 14:40
статут.pdf
26 січня 2021 14:40
плат налогов.jpg
26 січня 2021 14:40
Довідка ст 17 вилена.doc
26 січня 2021 14:40
наличие персонала.jpg
26 січня 2021 14:40
ДОВІДКА ст17 ВІЛЕНА.jpg
26 січня 2021 14:40
Скан 26 янв. 2021 г..pdf
26 січня 2021 14:40
св-во НДС.jpg
26 січня 2021 14:40
прот дир.jpg
26 січня 2021 14:40
МТБ.jpg
26 січня 2021 14:40
Довідка ст 17 вилена.doc
26 січня 2021 14:40
протокол директор.jpg

Публічні документи

26 січня 2021 10:19
Електронний підпис
26 січня 2021 10:18
Виписка з ЄДР.pdf
26 січня 2021 10:18
Висновок ДСЕЕ.pdf
26 січня 2021 10:18
Проект договору.pdf
26 січня 2021 10:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 09:21
Електронний підпис
26 січня 2021 09:21
Фото подушки бязь 1 (2).jpg
26 січня 2021 09:21
Фото подушки бязь 1 (1).jpg
26 січня 2021 09:21
Статут.pdf
26 січня 2021 09:21
ПРОТОКОЛ 11.06.20.pdf
26 січня 2021 09:21
Проект-договір.pdf
26 січня 2021 09:21
ПДВ.pdf
26 січня 2021 09:21
Паспорт якості.pdf
26 січня 2021 09:21
Паспорт Дуброва.pdf
26 січня 2021 09:21
Накладна Марченко (2).PDF
26 січня 2021 09:21
НАКАЗ.pdf
26 січня 2021 09:21
Довідка про учасника.pdf
26 січня 2021 09:21
відгук.jpg
26 січня 2021 09:21
Відгук Марченко.PDF
26 січня 2021 09:21
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 січня 2021 09:21
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубова Віталіна Вікторівна

ТОВ "ТКС ПРОМ"

ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"

ПП "Ярослав"

ФОП Горбань Юрій Васильович

ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП СПІВДРУЖНІСТЬ "

ТОВ "ЕКОВОЛОКНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна
#3398306408
Відхилено 93 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:09
ТОВ "ТКС ПРОМ"
#40255677
Відхилено 93 015,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 11:19
ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА
#2644914420
Відхилено 106 999,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 09:47
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"
#23730451
Відхилено 114 198,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 11:19
ПП "Ярослав"
#21635240
Відхилено 115 917,50
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 13:18
ФОП Горбань Юрій Васильович
#2307200094
Відхилено 118 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 13:44
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3092617498
Переможець 135 400,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3092617498
135 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:25
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:59
Договір 12-10 е. текстиль.pdf укладений
19 лютого 2021 14:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 березня 2021 10:02
135 400,00 UAH UA868201720344231003300037913
КУ "Веселівський ПНІ" ЗОР
UA223225390000026008038117001
ФОП"Тамбулатов О.В."
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 135 400,00
UAH