Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення та утилізація медичних відходів (ДК 015:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-01-15-004883-a 09a59f5533fa4d2487569735f30a7da7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Миколаївна Будика

+380629588123 gb4mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука"
Код ЄДРПОУ: 01990654
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Будика
+380629588123
gb4mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:36
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
Послуги з перевезення та утилізації медичних відходів (відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Мариуполь, вул.Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

паспортні дані для юридичних осіб
Дата подання: 20 січня 2021 18:22
Чим керується Замовник, вимагаючи для юридичних осіб надання паспортних даних, що є персональними даними? Всю інформація про юридичну особу можно знайту у Витягу ЄДРПОУ.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-004883-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 20 січня 2021 18:17
встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Детальна інформація у вкладенному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2021 12:24
Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. (Надати гарантійний лист у довільній формі).Ліцензія, видана безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’яково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі..Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів.У разі відсутності в учасника документу, передбаченого оголошенням та додатком № 1 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 1 разом з копією документу, який містить відповідні відомості.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-004883-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 20 січня 2021 18:30
відгук
Обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, є дискримінаційною вимогою, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

вимагаємо внести зміни до технічних вимог, як визначені в Додатку 4 і викласти вимогу щодо відгуку в наступній редакції:

Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору.
Детальна інформація у вкладенному файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2021 12:04
Відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, у разі якщо відгук складений не на бланку Замовника (фірмовий бланк підприємства не вимагался), але містить повну назву підприємства, адресу, код ЄДРПОУ, контактні телефони,він обовязково буде враховуватися.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2021 12:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Технічна помилка в публікації спрощеної закупівлі
Документи:
21 січня 2021 12:28
Електронний підпис
21 січня 2021 12:27
протокол скасування.pdf