Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03220000-9 - Vegetables, fruits and nuts (fresh beets), fresh carrots (fresh ripe), fresh onions)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Трибрат Оксана Євгенівна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Tribrat Oksana Eugene +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 13:14 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 929 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 291,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Publication date: | 15 січня 2021 13:09 |
Enquiries until: | 06 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 лютого 2021 13:14 |
Information
Estimated total value: | 929 180 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 292 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 11:03 |
Зміни.docx | |
05 лютого 2021 11:03 |
ТД буряк.docx | |
15 січня 2021 13:10 |
Проєкт договору буряк.docx | |
15 січня 2021 13:10 |
Оголошення 1.docx |
05 лютого 2021 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2021 11:03 |
Зміни.docx
|
||||||
05 лютого 2021 11:03 |
ТД буряк.docx
|
||||||
15 січня 2021 13:10 |
Проєкт договору буряк.docx
|
||||||
15 січня 2021 13:10 |
Оголошення 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000094 ● b80e6b0976114eac83b8a2832ebdd06c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 18:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2021 № 248
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 248
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20. UA-2021-01-15-003779-a, 15.01.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 16.06.2021 року повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам Своїм рішенням, згідно моніторингу UA-M-2021-06-04-000094 від 04.06.2021 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та частини першої статті 27 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації замовник (пункт 1 розділу І тендерної документації) зазначив: «…Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р..». Проте, на момент оголошення замовником процедури закупівлі чинною була редакція Закону від 20.12.2020 № 1026-IX. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено порушення частини першої статті 27 Закону, в частині невідповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639 та постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України» від 14.08.2017 № 78, в частині застосування в тендерній документації замовника та додатках до неї неіснуючих термінів «безвідклична» та «безумовна» банківська гарантія. Зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить їх в подальшому у роботі.
2021-06-22 14:44:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 16 червня 2021 року. Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «…Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить та їх в подальшому у роботі.».
2021-08-20 14:23:06
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
923 252,40
UAH з ПДВ
|
923 252,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
928 149,60
UAH з ПДВ
|
928 149,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Переможець |
923 252,40
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:49
|
ДУ 5 до Дог 45Т 10032021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 10:08
|
ДУ 4 до Дог 45Т 10032021.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 12:53
|
3 45т.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:26
|
ДУ 2 до Дог. _45Т від 10.03.21.PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 17:34
|
ДУ_1 до Д_45Т від 10.03.2021.PDF | зміни до договору |
15 березня 2021 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 15:04
|
Договір №45Т від 10.03.2021 | укладений |
10 березня 2021 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з переходом Постачальника на іншу систему оподаткування, яке підтверджується Витягом з реєстру платників податку на додану вартість №2116114500003 від 01.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна прізвища Постачальника) |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |