Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комісійна винагорода за відповідні банківські послуги
Очікувана вартість
23 953,00 UAH
UA-2021-01-15-003309-a 4639d5d004b14a2c933eec9644a1f4ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Олена Анатоліївна

380577607417 dmatagp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06716538
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Назаренко Олена Анатоліївна
380577607417
dmatagp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Комісійна винагорода за відповідні банківські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 66110000-4 Банківські послуги (Комісійна винагорода за відповідні банківські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки - Основ'яненка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Для здійснення Організацією оплати Банку комісійної винагороди за зарахування на Карткові рахунки коштів, зазначених у платіжній відомості Організації, Банк не пізніше 5 (п’ятого) Банківського дня кожного місяця, наступного за місяцем, у якому будуть надані відповідні послуги, надсилає Організації засобами Системи дистанційного обслуговування акт наданих послуг із зазначенням у ньому суми, належної до сплати. Оплата відповідної комісійної винагороди, зазначеної у акті наданих послуг Банку, здійснюється Організацією на рахунок Банку протягом 30 (тридцяти) Банківських днів з дня надіслання Банком відповідного акту наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Харківської міської територіальної громади. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

15 січня 2021 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Державний експортно-імпортний банк України"(АТ"Укрексімбанк")
#00032112
Переможець 23 953,00
UAH
15 січня 2021 12:34

Документи

15 січня 2021 12:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 09:33
Додаткова угода №21.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:35
ДУ 20.PDF укладений
15 січня 2021 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 3.6. розділу 3 Договору про розрахункове обслуговування в межах зарплатного проекту № 663-19/14 від 29.05.2014 року (далі - Договір) абзацом в наступній редакції: "Сума комісійної винагороди за Договором за період її підписання по 31 грудня 2021 року складає 20 953,00 грн (двадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят три гривні 00 копійок), без ПДВ. Зазначена сума не є фіксованою і може бути змінена пропорційно сум перерахованої заробітної плати на карткові рахунки працівників Організації, виходячи з розміру комісійної винагороди, зазначеної в п. 2.1. розділу 2 Договору". 2. Викласти п. 2.1. розділу 2 Договору абзацом в наступній редакції: "У рамках цього Договору Банк здійснюватиме розрахункове обслуговування Організації в межах зарплатного проекту шляхом зарахування на Карткові рахунки коштів, що надходитимуть від Організації для Клієнтів (з метою виплати Клієнтам заробітної плати та/або інших виплат, передбачених чинним законодавством України), а Організація сплачуватиме Банку комісійну винагороду за відповідні банківські послуги у розмірі 0,1% від суми кожного такого зарахування у порядку, визначеному цим Договором (код ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги)". 3. Інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML