Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів).
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2021-01-15-002802-a 691fc2923e404df58cef20d077554418
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремович Ірина Євгенівна

zagorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056084
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34
Контактна особа: Яремович Ірина Євгенівна
zagorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 17:00
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 січня 2021 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 15:13
протокол_зміни_27_01-2021_формування_дерев.pdf
27 січня 2021 15:12
окремий_файл.docx
27 січня 2021 15:12
Тендерна_документація_зі_змінами .docx
15 січня 2021 11:48
проєкт_договору_лот_2.docx
15 січня 2021 11:48
проєкт_договору_лот_1.docx
27 січня 2021 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 15:13
протокол_зміни_27_01-2021_формування_дерев.pdf
27 січня 2021 15:12
окремий_файл.docx
27 січня 2021 15:12
Тендерна_документація_зі_змінами .docx
15 січня 2021 11:48
Тендерна_документація.docx
15 січня 2021 11:48
проєкт_договору_лот_2.docx
15 січня 2021 11:48
проєкт_договору_лот_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог
Дата подання: 20 січня 2021 17:12
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:14
Просимо надати відповідь, за яким принципом закупівля поділена на лоти, якщо Технічне завдання до кожного лоту містить аналогічні позиції з аналогічними об'ємами і, в той же час, відсутня будь-яка прив'язка до об'єкта або до часу виконання? Виникає підозра умисного поділу єдиного цілого на окремі лоти для окремих учасників...
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
Замовник вважає за доцільне розподіл предмету закупівлі на два лоти, що дозволить залучити більшу кількість учасників.
Окрім цього, враховуючи, специфіку надання послуг з формування та зняття аварійних дерев:
- роботи проводяться тільки у світлий час доби (залежать від погодних умов (забороняється працювати під час грози і дощу, сильного снігопаду, в ожеледь, у тумані та при швидкості вітру понад 3 м/сек.));
- звернення мешканців на «Гаряча лінія міста»,
- з метою своєчасного та якісного надання послуг,
- недопущення аварійних ситуацій, Замовник розглядає можливість різних переможців по кожному лоту.
Одночасно повідомляємо, що поділ закупівлі на 2 лоти не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
вимог Тендерної документації
Дата подання: 20 січня 2021 18:51
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:12
Просимо розглянути питання та усунути дискримінаційні вимоги та неточності: 1) пунктом 4.1. Тендерної документації встановлена вимога: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини)». В той же час пунктом 4.2. Додатку 1 встановлено: «4.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі». Пункт 4.2. Додатку 1 прямо суперечить пункту 4.1. Тендерної документації та частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни відповідно до Закону; 2) пунктом 7.1. Тендерної документації встановлена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». Питання: то потрібно подавати довідку про залучення чи незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи ні? 3) як можна вирахувати кількість працівників, яка буде достатньою, «відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та норм часу (виробітку)» (за п.1.1. Додатку 1), якщо ні Тендерною документацією ані Технічним завданням не встановлені чіткі, конкретні графіки виконання робіт? 4) вважаємо необгрунтованою і дискримінаційною вимогу пункту 1.8. Додатку 1 щодо надання документів, «що підтверджують проходження навчання відповідальних осіб з охорони праці,… на не менше двох осіб», коли для цього достатньо однієї особи. Просимо внести зміни. 5) вважаємо дискримінаційними вимоги пункту 3.4. Просимо їх видалити. 6) Технічним завданням встановлено вимоги: «Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин з моменту отримання їх від замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника. Виконавець самостійно проводить необхідні заходи з відключення електричних мереж відповідними службами, якщо це необхідно для безпечного та якісного надання послуг згідно заявок Замовника. У разі необхідності тимчасового перекриття дорожнього руху для виконання робіт з обрізки дерев виконавець забезпечує організацію тимчасового перекриття дорожнього руху та погодження органів патрульної поліції відповідно до чинного законодавства». Просимо уточнити: 1) в який спосіб учасник буде отримувати завдання від замовника? 2) чи в змозі замовник своєчасно забезпечити учасника письмовим розпорядженням для пред’явлення в служби електричних мереж та органи поліції для отримання відповідних погоджень і відключень, щоб приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин? А якщо виконання робіт припадає на вихідні дні – як учаснику отримати погодження тощо? 7) Що замовник має на увазі під вимогою: «У Виконавця послуг має бути договір на утилізацію відходів (гілок)»? Це має бути договір на утилізацію відходів чи спеціальний договір на «вивезення та утилізацію гілок»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
3) Кількість працівників відповідно до вимог Технічного завдання/Технічної специфікації розраховується на підставі Норм часу (виробітку) на роботи з озеленення», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27
4) На період відпустки працівника, який пройшов навчання з охорони праці, повинен бути працівник, що виконуватиме його обов’язки..
6) Замовник письмово завчасно повідомляє Учасника про плановий обсяг послуг, за виключенням буревію, інших стихійних явищ, що потребують негайного реагування. Учасник самостійно повідомляє служби електричних мереж та органи поліції на підставі заявки Замовника.
7) Вимога: надати скан-копію договору, на утилізацію відходів (гілок), що діє на період надання послуг, або договір з організацією, що має ліцензію на захоронення відходів тощо. Учасник повинен надати договір про надання послуг або будь-який інший документ, що підтвердить можливість вивезення гілок на санкціоновані звалища, та їх утилізацію.
Зазначаємо, що враховуючи Ваше запитання, в даний час готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-002802-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Управлінська Компанія "Наш Дім Рясне", Код ЄДРПОУ:43216562
Дата подання: 20 січня 2021 12:22
Тендерна документація містить дискримінаційні умови
Тендерна документація містить дискримінаційні умови
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 15:11
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради повідомляє, що вимога, зареєстрована в електронній системі ProZorro 20.01.2021 о 12:22:32:52:53 стосовно закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів) (закупівля №UA-2021-01-15-002802-а) (в електронній системі закупівель ProZorro), розглянута.
1.Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення затверджені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального від 05.02.2004р. №27 та розроблені на підставі технічних характеристик тракторів, машин, механізмів, знарядь та інструменту, які застосовуються в зеленому господарстві станом на 2004 рік. Корчування пнів відповідно до вищенаведених норм здійснюється вручну або механізованим методом (трактором Т-140 (Т-130) в агрегаті з корчуванням МП-8А, МП-2Б). Оскільки технічні характеристики тракторів, машин, механізмів, які застосовуються в зеленому господарстві зазнали прогресу, Замовник вважає за доцільне проводити видалення пнів механізованим методом, шляхом подрібнення (висверлювання), що мінімізує ризики пошкодження елементів благоустрою, а саме покриття площ, вулиць, алей, тротуарів, пішохідних зон, доріжок, газонного покриття в межах населеного пункту.
Проте, враховуючи вимогу, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до пунктів, а саме:
Висверлювання пнів діам.до 40см. на глибину 50см. 1 пень 12,00
Висверлювання пнів діам.до 60см. на глибину 50см. 1 пень 23,00
Висверлювання пнів діам.до 80см. на глибину 50см. 1 пень 17,00

Висверлювання пнів діам.до 100см. на глибину 50см. 1 пень 6,00
(технічного завдання/технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації)) з оприлюдненням їх на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Враховуючи дану вимогу, районною адміністрацією вносяться відповідні зміни до пункту 3.4 з анулюванням підпунктів:
-з зняття сухостійних і аварійних дерев не менше – 100 м3 в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з обрізування з прорідженням крон дерев - 100 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з подрібнення пнів не менше – 20 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг у додатку 1 до тендерної документації щодо закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів) (закупівля №2021-01-15-002802-а)).
Враховуючи наведене, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

20 січня 2021 12:22
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 лютого 2021 14:43
Закінчення: 05 лютого 2021 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 лот
Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району м Львова
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Чишинський Володимир Миколайович 1 561 262,09
UAH з ПДВ
1 561 262,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" 1 783 121,46
UAH з ПДВ
1 783 121,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:47
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:41
автовишка дозвіл 22.pdf
04 лютого 2021 14:56
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:54
загальні відомості.pdf
04 лютого 2021 14:54
аналогічні договори.pdf
04 лютого 2021 14:54
охорона праці.pdf
04 лютого 2021 14:54
штатний розпис.pdf
04 лютого 2021 14:54
річний обсяг.pdf
04 лютого 2021 14:54
автовишка декларація.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 18:54
Електронний підпис
05 березня 2021 18:53
Електронний підпис
05 березня 2021 18:52
Довідка МВС.pdf
05 березня 2021 18:52
Форма пропозиція.pdf
05 березня 2021 18:52
Довідка стаття 17.pdf
03 лютого 2021 20:23
Електронний підпис
03 лютого 2021 20:11
42. Довідка з банку.pdf
03 лютого 2021 20:11
Проект договору лот2.pdf
03 лютого 2021 20:11
15. Тех.паспорт ГАЗ.pdf
03 лютого 2021 20:11
39. Дозвіл Держпраці.pdf
03 лютого 2021 20:11
35. Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
03 лютого 2021 20:11
19. Лист -відгук.pdf
03 лютого 2021 20:11
3. Копія звіту 1ДФ.pdf
03 лютого 2021 20:11
Пропозиція лот2.pdf
03 лютого 2021 20:11
Технічне завдання Лот2.pdf
03 лютого 2021 20:11
37.Статут підприємства.pdf
03 лютого 2021 20:11
4. Копія звіту ЄСВ.pdf
03 лютого 2021 20:10
стаття 17.pdf
03 лютого 2021 20:10
11. Прибуткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чишинський Володимир Миколайович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чишинський Володимир Миколайович
#3037005893
Рішення скасоване 1 561 262,09
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:59
ФОП Чишинський Володимир Миколайович
#3037005893
Відхилено 1 561 262,09
UAH з ПДВ
01 березня 2021 15:02
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
#31804350
Переможець 1 783 121,46
UAH з ПДВ
04 березня 2021 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
#31804350
1 783 121,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 11:18
20%_угода_формування_дерев_Скнилів_Парк_2022_ pdf.pdf зміни до договору
13 січня 2022 11:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:12
продовження_договору_на_2022_формування_дерев_Скнилів_Парк.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:36
зменшення_договору_50_10_12_2021.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:03
договір_Скнилів_Парк_16_03_2021.pdf укладений
16 березня 2021 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни основного договору на 1817,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 502
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», строки дії Договору від 16.03.2021 №50 продовжується на термін, достатній для проведення процедури закупівлі в 2022 році, на підставі чого Сторони погодили продовжити строки дії Договору та надання послуг до 01.04.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 566
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість надання додаткового обсягу послуг становить 356 000,00 грн. (триста п’ятдесят шість тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20% загальної вартості основного Договору. Згідно з ст.48 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов’язання по договору виникають в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 1 781 303,79
UAH (в тому числі ПДВ 295 369,24 UAH)