Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів).
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2021-01-15-002802-a ● 691fc2923e404df58cef20d077554418
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Тендерна документація
27 січня 2021 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 15:13 |
протокол_зміни_27_01-2021_формування_дерев.pdf | |
27 січня 2021 15:12 |
окремий_файл.docx | |
27 січня 2021 15:12 |
Тендерна_документація_зі_змінами .docx | |
15 січня 2021 11:48 |
проєкт_договору_лот_2.docx | |
15 січня 2021 11:48 |
проєкт_договору_лот_1.docx |
27 січня 2021 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2021 15:13 |
протокол_зміни_27_01-2021_формування_дерев.pdf
|
||||||
27 січня 2021 15:12 |
окремий_файл.docx
|
||||||
27 січня 2021 15:12 |
Тендерна_документація_зі_змінами .docx
|
||||||
15 січня 2021 11:48 |
проєкт_договору_лот_2.docx
|
||||||
15 січня 2021 11:48 |
проєкт_договору_лот_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 20 січня 2021 17:12
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:14
Просимо надати відповідь, за яким принципом закупівля поділена на лоти, якщо Технічне завдання до кожного лоту містить аналогічні позиції з аналогічними об'ємами і, в той же час, відсутня будь-яка прив'язка до об'єкта або до часу виконання? Виникає підозра умисного поділу єдиного цілого на окремі лоти для окремих учасників...
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
Замовник вважає за доцільне розподіл предмету закупівлі на два лоти, що дозволить залучити більшу кількість учасників.
Окрім цього, враховуючи, специфіку надання послуг з формування та зняття аварійних дерев:
- роботи проводяться тільки у світлий час доби (залежать від погодних умов (забороняється працювати під час грози і дощу, сильного снігопаду, в ожеледь, у тумані та при швидкості вітру понад 3 м/сек.));
- звернення мешканців на «Гаряча лінія міста»,
- з метою своєчасного та якісного надання послуг,
- недопущення аварійних ситуацій, Замовник розглядає можливість різних переможців по кожному лоту.
Одночасно повідомляємо, що поділ закупівлі на 2 лоти не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Замовник вважає за доцільне розподіл предмету закупівлі на два лоти, що дозволить залучити більшу кількість учасників.
Окрім цього, враховуючи, специфіку надання послуг з формування та зняття аварійних дерев:
- роботи проводяться тільки у світлий час доби (залежать від погодних умов (забороняється працювати під час грози і дощу, сильного снігопаду, в ожеледь, у тумані та при швидкості вітру понад 3 м/сек.));
- звернення мешканців на «Гаряча лінія міста»,
- з метою своєчасного та якісного надання послуг,
- недопущення аварійних ситуацій, Замовник розглядає можливість різних переможців по кожному лоту.
Одночасно повідомляємо, що поділ закупівлі на 2 лоти не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
вимог Тендерної документації
Дата подання: 20 січня 2021 18:51
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:12
Просимо розглянути питання та усунути дискримінаційні вимоги та неточності:
1) пунктом 4.1. Тендерної документації встановлена вимога: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини)».
В той же час пунктом 4.2. Додатку 1 встановлено: «4.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Пункт 4.2. Додатку 1 прямо суперечить пункту 4.1. Тендерної документації та частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни відповідно до Закону;
2) пунктом 7.1. Тендерної документації встановлена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Питання: то потрібно подавати довідку про залучення чи незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи ні?
3) як можна вирахувати кількість працівників, яка буде достатньою, «відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та норм часу (виробітку)» (за п.1.1. Додатку 1), якщо ні Тендерною документацією ані Технічним завданням не встановлені чіткі, конкретні графіки виконання робіт?
4) вважаємо необгрунтованою і дискримінаційною вимогу пункту 1.8. Додатку 1 щодо надання документів, «що підтверджують проходження навчання відповідальних осіб з охорони праці,… на не менше двох осіб», коли для цього достатньо однієї особи.
Просимо внести зміни.
5) вважаємо дискримінаційними вимоги пункту 3.4. Просимо їх видалити.
6) Технічним завданням встановлено вимоги: «Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин з моменту отримання їх від замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника.
Виконавець самостійно проводить необхідні заходи з відключення електричних мереж відповідними службами, якщо це необхідно для безпечного та якісного надання послуг згідно заявок Замовника.
У разі необхідності тимчасового перекриття дорожнього руху для виконання робіт з обрізки дерев виконавець забезпечує організацію тимчасового перекриття дорожнього руху та погодження органів патрульної поліції відповідно до чинного законодавства».
Просимо уточнити: 1) в який спосіб учасник буде отримувати завдання від замовника? 2) чи в змозі замовник своєчасно забезпечити учасника письмовим розпорядженням для пред’явлення в служби електричних мереж та органи поліції для отримання відповідних погоджень і відключень, щоб приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин? А якщо виконання робіт припадає на вихідні дні – як учаснику отримати погодження тощо?
7) Що замовник має на увазі під вимогою: «У Виконавця послуг має бути договір на утилізацію відходів (гілок)»? Це має бути договір на утилізацію відходів чи спеціальний договір на «вивезення та утилізацію гілок»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
3) Кількість працівників відповідно до вимог Технічного завдання/Технічної специфікації розраховується на підставі Норм часу (виробітку) на роботи з озеленення», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27
4) На період відпустки працівника, який пройшов навчання з охорони праці, повинен бути працівник, що виконуватиме його обов’язки..
6) Замовник письмово завчасно повідомляє Учасника про плановий обсяг послуг, за виключенням буревію, інших стихійних явищ, що потребують негайного реагування. Учасник самостійно повідомляє служби електричних мереж та органи поліції на підставі заявки Замовника.
7) Вимога: надати скан-копію договору, на утилізацію відходів (гілок), що діє на період надання послуг, або договір з організацією, що має ліцензію на захоронення відходів тощо. Учасник повинен надати договір про надання послуг або будь-який інший документ, що підтвердить можливість вивезення гілок на санкціоновані звалища, та їх утилізацію.
Зазначаємо, що враховуючи Ваше запитання, в даний час готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
3) Кількість працівників відповідно до вимог Технічного завдання/Технічної специфікації розраховується на підставі Норм часу (виробітку) на роботи з озеленення», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27
4) На період відпустки працівника, який пройшов навчання з охорони праці, повинен бути працівник, що виконуватиме його обов’язки..
6) Замовник письмово завчасно повідомляє Учасника про плановий обсяг послуг, за виключенням буревію, інших стихійних явищ, що потребують негайного реагування. Учасник самостійно повідомляє служби електричних мереж та органи поліції на підставі заявки Замовника.
7) Вимога: надати скан-копію договору, на утилізацію відходів (гілок), що діє на період надання послуг, або договір з організацією, що має ліцензію на захоронення відходів тощо. Учасник повинен надати договір про надання послуг або будь-який інший документ, що підтвердить можливість вивезення гілок на санкціоновані звалища, та їх утилізацію.
Зазначаємо, що враховуючи Ваше запитання, в даний час готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002802-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Управлінська Компанія "Наш Дім Рясне", Код ЄДРПОУ:43216562
Дата подання: 20 січня 2021 12:22
Тендерна документація містить дискримінаційні умови
Тендерна документація містить дискримінаційні умови
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 15:11
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради повідомляє, що вимога, зареєстрована в електронній системі ProZorro 20.01.2021 о 12:22:32:52:53 стосовно закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів) (закупівля №UA-2021-01-15-002802-а) (в електронній системі закупівель ProZorro), розглянута.
1.Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення затверджені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального від 05.02.2004р. №27 та розроблені на підставі технічних характеристик тракторів, машин, механізмів, знарядь та інструменту, які застосовуються в зеленому господарстві станом на 2004 рік. Корчування пнів відповідно до вищенаведених норм здійснюється вручну або механізованим методом (трактором Т-140 (Т-130) в агрегаті з корчуванням МП-8А, МП-2Б). Оскільки технічні характеристики тракторів, машин, механізмів, які застосовуються в зеленому господарстві зазнали прогресу, Замовник вважає за доцільне проводити видалення пнів механізованим методом, шляхом подрібнення (висверлювання), що мінімізує ризики пошкодження елементів благоустрою, а саме покриття площ, вулиць, алей, тротуарів, пішохідних зон, доріжок, газонного покриття в межах населеного пункту.
Проте, враховуючи вимогу, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до пунктів, а саме:
Висверлювання пнів діам.до 40см. на глибину 50см. 1 пень 12,00
Висверлювання пнів діам.до 60см. на глибину 50см. 1 пень 23,00
Висверлювання пнів діам.до 80см. на глибину 50см. 1 пень 17,00
Висверлювання пнів діам.до 100см. на глибину 50см. 1 пень 6,00
(технічного завдання/технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації)) з оприлюдненням їх на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Враховуючи дану вимогу, районною адміністрацією вносяться відповідні зміни до пункту 3.4 з анулюванням підпунктів:
-з зняття сухостійних і аварійних дерев не менше – 100 м3 в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з обрізування з прорідженням крон дерев - 100 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з подрібнення пнів не менше – 20 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг у додатку 1 до тендерної документації щодо закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів) (закупівля №2021-01-15-002802-а)).
Враховуючи наведене, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення затверджені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального від 05.02.2004р. №27 та розроблені на підставі технічних характеристик тракторів, машин, механізмів, знарядь та інструменту, які застосовуються в зеленому господарстві станом на 2004 рік. Корчування пнів відповідно до вищенаведених норм здійснюється вручну або механізованим методом (трактором Т-140 (Т-130) в агрегаті з корчуванням МП-8А, МП-2Б). Оскільки технічні характеристики тракторів, машин, механізмів, які застосовуються в зеленому господарстві зазнали прогресу, Замовник вважає за доцільне проводити видалення пнів механізованим методом, шляхом подрібнення (висверлювання), що мінімізує ризики пошкодження елементів благоустрою, а саме покриття площ, вулиць, алей, тротуарів, пішохідних зон, доріжок, газонного покриття в межах населеного пункту.
Проте, враховуючи вимогу, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до пунктів, а саме:
Висверлювання пнів діам.до 40см. на глибину 50см. 1 пень 12,00
Висверлювання пнів діам.до 60см. на глибину 50см. 1 пень 23,00
Висверлювання пнів діам.до 80см. на глибину 50см. 1 пень 17,00
Висверлювання пнів діам.до 100см. на глибину 50см. 1 пень 6,00
(технічного завдання/технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації)) з оприлюдненням їх на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Враховуючи дану вимогу, районною адміністрацією вносяться відповідні зміни до пункту 3.4 з анулюванням підпунктів:
-з зняття сухостійних і аварійних дерев не менше – 100 м3 в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з обрізування з прорідженням крон дерев - 100 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з подрібнення пнів не менше – 20 штук в межах одного договору та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг у додатку 1 до тендерної документації щодо закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів) (закупівля №2021-01-15-002802-а)).
Враховуючи наведене, районною адміністрацією буде внесено відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 лот
Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району м Львова
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович |
1 561 262,09
UAH з ПДВ
|
1 561 262,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
1 783 121,46
UAH з ПДВ
|
1 783 121,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович #3037005893 |
Рішення скасоване |
1 561 262,09
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 14:59
|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович #3037005893 |
Відхилено |
1 561 262,09
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:02
|
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804350 |
Переможець |
1 783 121,46
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 12:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 березня 2021 12:05
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804350 |
1 783 121,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 11:18
|
20%_угода_формування_дерев_Скнилів_Парк_2022_ pdf.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
продовження_договору_на_2022_формування_дерев_Скнилів_Парк.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:36
|
зменшення_договору_50_10_12_2021.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:03
|
договір_Скнилів_Парк_16_03_2021.pdf | укладений |
16 березня 2021 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни основного договору на 1817,67 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 502 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», строки дії Договору від 16.03.2021 №50 продовжується на термін, достатній для проведення процедури закупівлі в 2022 році, на підставі чого Сторони погодили продовжити строки дії Договору та надання послуг до 01.04.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 566 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Загальна вартість надання додаткового обсягу послуг становить 356 000,00 грн. (триста п’ятдесят шість тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20% загальної вартості основного Договору. Згідно з ст.48 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов’язання по договору виникають в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |