Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги їдалень)
Очікувана вартість
143 612,00 UAH
UA-2021-01-15-002249-a 5da4fb4f1b5546669b9b7fc1b9e4cfe5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малішевська Лариса Олександрівна

380688085560
larakm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Василівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3" Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26291928
Місцезнаходження: 71602, Україна , Запорізька обл., Василівка, Стадіонна, 23
Контактна особа: Малішевська Лариса Олександрівна
380688085560,
larakm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:26
Очікувана вартість: 143 612,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10258 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71602, Україна, Запорізька область, Василівка, вул. Стадіонна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 січня 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 11:18
ТД ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-002249-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЮКС-СНАБ", Код ЄДРПОУ:39459279
Дата подання: 08 лютого 2021 13:07
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, 4 лютого 2021 року, відповідно до протоколу №9 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального закладу "Василівська ЗОШ I-III ступенів №3" Василівської районної ради Запорізької області по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги їдалень), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-002249-a, було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», тим самим порушив вищенаведені принципи здійснення закупівель.
Відповідно до вищезазначеного протоколу тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» була відхилена виходячи з наступного.
Замовник зазначає, що:
«1.Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 статті 29 Закону, а саме:
Учасником надано «Інформаційну довідку щодо впровадження та застосування постiйно дiючих процедур, заснованих на принципах системи аналiзу небезпечних факторiв та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях» від 22.01.2021 р. №9 та «Гарантійний лист, щодо дотримання працівниками правил техніки безпеки, санітарних та протиепідемічних заходів, технології приготування страв» від 22.01.2021 р, №8
- але в інформації, розташованій в Єдиному державному реєстрі судових рішень посадові
особи ТОВ « ЛЮКС-СНАБ» допускали порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, за що неодноразово притягувалися до
адміністративної відповідальності.
Так, на території їдальні ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», розташованій за адресою: м. Запоріжжя, вул. Гоголя, 155 у м. Запоріжжі виявлені порушення значень параметрів безпечності санітарних заходів: потужність не підтримується у чистоті, підлога складського приміщення потужності пошкоджена, що ускладнює проведення прибирання, миття та дезінфекції, в приміщенні приймання харчових продуктів, наявне павутиння; обладнання та інвентар не чисті, ручки духової шафи обшиті тканиною, що ускладнює проведення чищення та миття; обладнання та інвентар не утримуються у належному стані та умова, що зменшує ризик забруднення, в технологічному процесі приготування страв використовується щітка з ознаками іржі; інгредієнти, які зберігаються на потужності, утримуються в умовах, що не запобігають їх псуванню та не забезпечують захист від забруднення, в складському приміщенні оздоблювальні матеріали стін пошкоджені, не контролюється відносна вологість повітря при зберіганні борошна і цукру в мішках, картопля зберігається в місці потрапляння на неї сонячних променів; харчові продукти не захищені від будь-якого забруднення, не контролюється відносна вологість повітря у коморі зберігання сипучих харчових продуктів; картопля не захищена від сонячних променів; температурний режим, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів не контролюється при постачанні на потужність харчових продуктів, які швидко псуються, чим порушено п. 1 ч. 1 ст. 41, п. 1 ч. 1 ст. 45, п. 2 ч. 1 ст. 45, п. 2 ч. 1 ст. 49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771.
На території потужності ТОВ «Люкс-Снаб», яка розташована за адресою: 69032, вул. Рекордна, 20-а, м. Запоріжжя, виявлено порушення параметрів безпечності об`єктів санітарних заходів, а саме: потужність не підтримується у чистоті та робочому стані, приміщення для зберігання овочів та не швидкопсувних продуктів харчування потребують проведення ремонту, оздоблення поверхонь має пошкодження, що ускладнює проведення якісного прибирання та дезінфекції; у незадовільному стані холодильні камери, піддони потребують заміни, не створені умови щодо зберігання піддонів для холодильних камер при розморожуванні, зберігання піддонів здійснюється на вулиці на підлозі; не створені умови щодо впорядкованого зберігання, миття та дезінфекції інвентарю для проведення прибирань, миття обладнання; недостатньо комплектів санітарного одягу, прання здійснюється на дому; потужність не спланована, не сконструйована так, щоб забезпечити її належне утримання, чищення та мінімізацію будь-якого забруднення, розміщення та конструкція холодильних камер не забезпечує здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, запобігання накопиченню бруду та забрудненню харчових продуктів, вхід в камери не здійснюється з тамбура, що не дозволяє зменшувати притоки, що вносяться з повітрям при відкриванні дверей в камеру, потребується проведення реконструкції холодильних камер для створення відповідних умов для приймання та зберігання продуктів харчування, здійснення навантажувальне-розвантажувальних робіт; потужність не має належну природну та механічну вентиляцію; обладнання не чисте, поверхні обладнання мають ознаки застарілого бруду, чищення та дезінфекція не здійснюються так, щоб забезпечити захист від появи ризику забруднення; не ведеться контроль температури та відносної вологості повітря; не ведеться результативна боротьба із шкідниками і гризунами, не здійснюються моніторингові заходи щодо відстеження наявності шкідників із визначенням необхідності та результативності їх проведення, відсутні засоби та записи щодо контролю наявності шкідників і гризунів; температурний режим, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів не контролюється при постачанні та зберіганні харчових продуктів, не створені умови щодо зберігання не швидкопсувних продуктів харчування, овочів в теплий період року; враховуючи порушення зазначені в цьому опису, харчові продукти не захищені від будь-якого забруднення, що є порушенням п. 1 ч. 1 ст. 41 п. 2 ч. 1 ст. 41, п. 3 ч. 1 ст. 41, п. 3 ч. 1 ст. 41,п. 2 ч. 1 ст. 41, п. 1 ч. 1 ст. 45, п. 2 ч. 1 ст. 45, ч. 2 ст. 45, п. 2 ч. 1 ст. 49, п. 3 ч. 1 ст. 49, п. 4 ч. 1 ст. 49, п. 5 ч. 1 ст. 49 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ч. 3 ст. 166-22 КУпАП.
2.На виконання частини 3 статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електроній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною 2 цієї статті.
Учасник же в складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, адже його «Інформаційна довідка відповідно вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №20 від 22.01.2021р. стосується іншого замовника».
Учасник не погоджується з рішенням уповноваженої особи виходячи з наступного:
По першому пункту:
Так, відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації замовника учасник повинен надати: - інформацію в довільній формі про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» на виконання вищезазначеного пункту надає інформаційну довідку станом на дату подання своєї пропозиції щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях від 22.01.2021 року за №9. Зазначаємо, що Замовником вимагалось надання інформації лише у довільній формі(!) та вимога, за який саме(!) період учасник повинен надати таку інформацію в тендерній документації Замовником відсутня. Тому, вважати надану нами інформацію стосовно вищезазначеного пункту недостовірною не можливо. Виходячи з вищезазначеного, нами виконані всі вимоги тендерної документації Замовника у повному обсязі та вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції дискримінаційним.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що стосовно учасника торгів - ТОВ КДХ "СОНЕЧКО" (38363188), відповідно до інформації, що розміщена у відкритому джерелі, електронної системи закупівель Prozorro наявні данні щодо неналежного (!) виконання ними умов договору, що призвело до його розірвання. Перевірити інформацію можливо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-24-001433-a?lot_id=4c232fce7bea44838ebf1bbf6437b96b#lots. Данна інформація додатково свідчить про нерівні ставлення до учасників торгів з боку уповноваженої особи Замовника та упередженого визначення переможця торгів.
По другому пункту:
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагалось надання підтвердження відсутності підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону. На виконання даного пункту Учасником надана довідка щодо відсутності взаємовідносин між Замовником та Учасником торгів, де помилково зазначено іншого замовника. Дана помилка, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції вважається формальною опискою, відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Також, зазначаємо, нами у складі тендерної пропозиції надана довідка від 22.01.2021 р. № 5, де зазначено, що оперативно-господарські санкції, як відмова від встановлення господарських відносин по відношенню до Учасника торгів з боку Замовника не було застосовано.
Крім того, Замовник не зазначив, який саме пункт Закону Учасник порушив, у зв’язку з допущенням описки, формальної помилки.
Виходячи з вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» через відсутність підстав.

Наголошуємо, що Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом, як наслідок не може виходити за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 16:52
Шановний Учаснику, стосовно 1 пункту Вашої вимоги – відповідно частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тому, всі надані учасником закупівлі документи, ретельно перевіряються.
Так, Учасником було надано відповідно тендерній документації в довільній формі «Інформаційну довідку щодо впровадження та застосування постiйно дiючих процедур, заснованих на принципах системи аналiзу небезпечних факторiв та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях» від 22.01.2021 р. №9 та «Гарантійний лист, щодо дотримання працівниками правил техніки безпеки, санітарних та протиепідемічних заходів, технології приготування страв» від 22.01.2021 р, №8.
Умови та вимоги, які засвідчуються вище наведеними документами учасника закупівлі – є не періодичними, а постійно діючими процедурами та принципами системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях, і постійними та обов’язковими до виконання правилами техніки безпеки, санітарних та протиепідемічних заходів, технології приготування страв. Маючи цей факт на увазі, питання «за який саме період учасник повинен надати таку інформацію?» - не обговорюється. Учасники, які виходять на закупівлі по предмету ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги їдалень) - на постійній основі без зазначення будь-яких періодів та термінів повинні дотримуватись правил техніки безпеки, санітарних та протиепідемічних заходів, технології приготування страв і впровадження та застосування постiйно дiючих процедур, заснованих на принципах системи аналiзу небезпечних факторiв та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. Як свідчення тому, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі пункт 14 – відповідальність за безпеку здоров’я учнів і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування.

Стосовно пункту 2 вимоги - в частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко прописано, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тому Учасником закупівлі виконується умова частини 3 статті 17 Закону - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Надана Учасником в складі тендерної пропозиції «Інформаційна довідка відповідно вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №20 від 22.01.2021р. стосується іншого замовника – текст інформаційної довідки:
«ТОВ «Люкс-Снаб» в особі директора Скрипки Ігоря Володимировича надає довідку та зазначає, що відповідно вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1). юридична особа ТОВ «Люкс-Снаб», яка є учасником процедури закупівлі, не укладала договори з замовником закупівлі Комунальним закладом «Василівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Василівської районної ради Запорізької області, тому відсутності його дострокового розірвання (з підстав невиконання учасником такого договору), і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.»
Зазначення іншого Замовника в інформації Учасника до формальних помилок відношення ніякого немає. В Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 відсутня така помилка, як «помилково зазначено іншого замовника».
Будь-який документ необхідно читати взагалі – повністю, а не окремо рядками чи словами. Вище наведений текст Інформаційної довідки Учасника закупівлі чітко сформульований і не відноситься до нашого закладу. Тому Замовник і не зазначає який саме пункт Закону порушив Учасник у зв’язку з допущенням, так би мовити, формальної помилки. В цьому випадку порушення в невиконанні умов частини 3 статті 17 Закону.
Відповідно наданої Учасником Довідки №5 від 22.01.2021р «Щодо оперативно-господарських санкцій передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ», в якій зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Люкс-Снаб», який є учасником процедури закупівлі, повідомляє, що у попередніх взаємовідносинах між КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВАСИЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3» ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано.»
- звертаємо увагу на Господарський кодекс України пункт 4 частини 1
статті 236 «У господарських договорах сторони можуть передбачати використання таких видів оперативно-господарських санкцій: 4) відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання.».
Наданий Учасником документ відповідав би дійсності при умові, що між Учасником і Замовником були «попередні взаємовідносини». Але факт відсутності будь-яких господарських відносин та укладених раніше господарських договорів між Замовником і Учасником ТОВ «Люкс-Снаб» ЄДРПОУ 39459279 – незаперечний, оскільки всі договори з контрагентами обов’язково реєструються Замовником.
Відповідно до цього факту – застосування норм пункту 4 частини 1 статті 236 ГКУ неможливо.

До Вашої уваги, відносно Учасника торгів – ТОВ КДХ «СОНЕЧКО» ЄДРПОУ 38363188- повідомляємо, що розміщена у відкритому джерелі електронної системи закупівель Prozorro інформація щодо неналежного виконання ними умов договору, що призвело до його розірвання, стосується Замовника- Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.
Даний факт ніяк не визначає нерівне ставлення до учасників торгів з боку уповноваженої особи, а тим більш упередженого визначення переможця торгів оскільки з цього питання Замовником приймається рішення у відповідності до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.»

Що стосується правомірності дій Замовника, як юридичної особи, в особі уповноваженої особи на виконання статті 19 Конституції України в врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. – обов’язок діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України - підтверджується посадовою інструкцією та Положенням про уповноважену особу відповідно до яких та Законів України уповноважена особа не «розширює свої права за власною ініціативою», а всебічно і неупереджено перевіряє документи та інформацію про кожного Учасника закупівель з різних джерел, і такі обв’язки не можна вважати як «вихід за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією».

Документи подані скаржником

08 лютого 2021 13:07
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" 139 508,80
UAH
137 252,04
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП Бондаренко Iгор Олександрович 143 612,00
UAH
139 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ КДХ "СОНЕЧКО" 143 612,00
UAH
143 612,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 січня 2021 18:30
Електронний підпис
31 січня 2021 18:29
цінова пропозиція.rar
31 січня 2021 18:29
технічна частина.rar
31 січня 2021 18:29
працівники.rar
31 січня 2021 18:29
інші документи.rar

Публічні документи

30 січня 2021 15:10
Електронний підпис
30 січня 2021 15:04
дог 1.JPG
30 січня 2021 15:02
дог 5.JPG
30 січня 2021 15:02
дог 4.JPG
30 січня 2021 15:02
дог 3.JPG
30 січня 2021 15:02
дог 2.JPG
30 січня 2021 14:36
тенд проп.JPG
30 січня 2021 14:36
меню.JPG
30 січня 2021 14:36
специф 4.JPG
30 січня 2021 14:36
специф 3.JPG
30 січня 2021 14:36
спцифік 2.JPG
30 січня 2021 14:33
лист-згода.JPG
30 січня 2021 14:33
мясорубка.JPG
30 січня 2021 14:33
піч.JPG
30 січня 2021 14:33
маттех база.jpg
30 січня 2021 14:33
кравц труд.JPG
30 січня 2021 14:33
мед кн2.JPG
30 січня 2021 14:33
специфік 1.JPG
30 січня 2021 14:33
лист-згода3.JPG
30 січня 2021 14:33
мороз.JPG
30 січня 2021 14:33
холод.JPG
30 січня 2021 14:33
авто пікап.JPG
30 січня 2021 14:33
дипл ігор.JPG
30 січня 2021 14:33
дипл вад.JPG
30 січня 2021 14:33
наказ кравцова.jpg
30 січня 2021 14:33
наказ вад.JPG
30 січня 2021 14:33
зінченко наказ.JPG
30 січня 2021 14:33
мед кн3.JPG
30 січня 2021 14:33
мед кн1.JPG
30 січня 2021 14:33
працівники.JPG
30 січня 2021 14:33
потужності.JPG
30 січня 2021 14:22
потужності (3).JPG
30 січня 2021 14:22
потужності (2).JPG
30 січня 2021 14:22
дог 35-2-20.JPG
30 січня 2021 14:22
дог 35-1-20.JPG
30 січня 2021 14:22
акт 2.JPG
30 січня 2021 14:22
акт 1.JPG
30 січня 2021 14:22
потужност.JPG
30 січня 2021 14:22
захист довк.JPG
30 січня 2021 14:22
дог35 (2).JPG
30 січня 2021 14:22
дог35.JPG
30 січня 2021 14:22
акт 3.JPG
30 січня 2021 14:18
анал догов.JPG
30 січня 2021 14:18
ст17-5.JPG
30 січня 2021 14:18
дов корупц.JPG
30 січня 2021 14:18
гарант лист.jpg
30 січня 2021 14:18
ст17-14.jpg
30 січня 2021 14:18
ст17-13.JPG
30 січня 2021 14:18
ст17-12.JPG
30 січня 2021 14:18
ст17-8.JPG
30 січня 2021 14:18
ст17-7.jpg
30 січня 2021 14:18
ст17-6.jpg
30 січня 2021 14:18
ст17-4.JPG
30 січня 2021 14:12
ст17 -9.JPG
30 січня 2021 14:11
ст17-1.jpg
30 січня 2021 14:11
ст17-2.JPG
30 січня 2021 14:10
ст17-3.jpg
30 січня 2021 14:10
ст17 -10.JPG
30 січня 2021 14:09
ст 17-11.JPG
30 січня 2021 14:06
ст17-3.jpg
30 січня 2021 14:06
ст17-2.JPG
30 січня 2021 14:06
ст17-1.jpg
30 січня 2021 14:06
ст17 -10.JPG
30 січня 2021 14:06
ст17 -9.JPG
30 січня 2021 14:06
ст 17-11.JPG
30 січня 2021 14:03
банк договір (2).JPG
30 січня 2021 14:03
дов платн податків.JPG
30 січня 2021 14:03
платн подат.JPG
30 січня 2021 14:03
виписка з банку.JPG
30 січня 2021 14:03
банк договір.JPG
30 січня 2021 14:03
свід реєстр.JPG
30 січня 2021 14:03
виписка2.JPG
30 січня 2021 14:03
виписка1.JPG
30 січня 2021 13:59
паспорт4.JPG
30 січня 2021 13:59
паспорт3.JPG
30 січня 2021 13:59
паспорт2.JPG
30 січня 2021 13:59
паспорт.JPG
30 січня 2021 13:59
уповн особа.JPG

Публічні документи

10 лютого 2021 16:26
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:23
Документи переможця
30 січня 2021 17:40
Електронний підпис
30 січня 2021 17:39
Додаткові документи.PDF
28 січня 2021 17:20
Електронний підпис
16 січня 2021 11:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮКС-СНАБ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Бондаренко Iгор Олександрович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ КДХ "СОНЕЧКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ"
#39459279
Відхилено 137 252,04
UAH
04 лютого 2021 16:57
ФОП Бондаренко Iгор Олександрович
#2704220311
Відхилено 139 000,00
UAH
04 лютого 2021 18:32
ТОВ КДХ "СОНЕЧКО"
#38363188
Переможець 143 612,00
UAH
04 лютого 2021 18:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КДХ "СОНЕЧКО"
#38363188
143 612,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 18:34
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2021 12:45
ДУ 1 посл їд 2021 (зміна назви).pdf зміни до договору
21 лютого 2021 12:43
Електронний підпис укладений
21 лютого 2021 12:35
Дог посл їд 2021.pdf укладений
21 лютого 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 розміщується з метою повідомити про зміну назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 143 612,00
UAH