Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рушники та папір
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2021-01-15-002220-c ● 6d5754ae7db3482f8be1c80f3637a837
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 999 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 упак.
Папір туалетний (10 рул.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
6000 упак.
Рушники паперові (16 рул.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 19:17 |
ТД 2021 3376.docx |
19 січня 2021 19:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 19:17 |
ТД 2021 3376.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість шарів
Дата подання: 19 січня 2021 17:50
Дата відповіді: 19 січня 2021 19:31
п.1 Рушники паперові, кількість шарів вкажіть, 1 чи 2 чи 3.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зміни до документації внесено.
Порядок поставки
Дата подання: 20 січня 2021 17:44
Дата відповіді: 20 січня 2021 17:57
Шановний Замовнику!
Для визначення логістичних затрат просимо уточнити кількість (періодичність) поставок продукції.
Відповідь: Доброго дня. Поставка одноразова
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002220-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 16 лютого 2021 13:57
Щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника
(Повний текст вимоги у прикріпленому файлі)
ВИМОГА
щодо скасування неправомірних рішень Замовника
09.02.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол уповноваженої особи (без номеру) (надалі – Протокол) щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі № UA-2021-01-15-002220-c.
Відповідно до Протоколу, при розгляді пропозиції Учасника Замовник встановив, що Учасником не виконано:
«- вимоги до підтвердження відповідності товару (таблиця 2 додатку 2) – не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником.
В складі пропозиції присутній файл з назвою «Т3_Висновок_ДСЕЕ» зміст якого неможливо переглянути…»
та, на основі зазначеної підстави, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, (п.2 ч.1 ст.31).
Учасник перевірив зазначену Замовником інформацію щодо неможливості перегляду файлу Т3_Висновок_ДСЕЕ та встановив наступне:
• У складі пропозиції Учасника відсутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ», зазначений Замовником у протоколі, натомість присутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf», який містить діючий висновок державної санітарно–епідеміологічної експертизи на Товар, запропонований Учасником у рамках Закупівлі;
• Учасник перевірив можливість перегляду файлу «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf» на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою щодо перегляду змісту файлу. При цьому, Учасник додатково пересвідчився, що скан-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що міститься у файлі, є достатньо чіткою для встановлення змісту наданого висновку.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Учасника є цілком надуманою, а рішення, прийняте Замовником згідно Протоколу таким, що суперечить умовам ТД та Закону України «Про публічні Закупівлі», а відтак є неправомірними, і вимагаємо:
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.02.2021 року щодо визнання ФОП Ткач Володимир Миколайович переможцем Закупівлі та про намір укласти з даним учасником договір про закупівлю.
2. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 09.02.2021щодо відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ».
У випадку незадоволення вимоги, зважаючи на явний факт порушення, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА
щодо скасування неправомірних рішень Замовника
09.02.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол уповноваженої особи (без номеру) (надалі – Протокол) щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі № UA-2021-01-15-002220-c.
Відповідно до Протоколу, при розгляді пропозиції Учасника Замовник встановив, що Учасником не виконано:
«- вимоги до підтвердження відповідності товару (таблиця 2 додатку 2) – не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником.
В складі пропозиції присутній файл з назвою «Т3_Висновок_ДСЕЕ» зміст якого неможливо переглянути…»
та, на основі зазначеної підстави, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, (п.2 ч.1 ст.31).
Учасник перевірив зазначену Замовником інформацію щодо неможливості перегляду файлу Т3_Висновок_ДСЕЕ та встановив наступне:
• У складі пропозиції Учасника відсутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ», зазначений Замовником у протоколі, натомість присутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf», який містить діючий висновок державної санітарно–епідеміологічної експертизи на Товар, запропонований Учасником у рамках Закупівлі;
• Учасник перевірив можливість перегляду файлу «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf» на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою щодо перегляду змісту файлу. При цьому, Учасник додатково пересвідчився, що скан-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що міститься у файлі, є достатньо чіткою для встановлення змісту наданого висновку.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Учасника є цілком надуманою, а рішення, прийняте Замовником згідно Протоколу таким, що суперечить умовам ТД та Закону України «Про публічні Закупівлі», а відтак є неправомірними, і вимагаємо:
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.02.2021 року щодо визнання ФОП Ткач Володимир Миколайович переможцем Закупівлі та про намір укласти з даним учасником договір про закупівлю.
2. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 09.02.2021щодо відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ».
У випадку незадоволення вимоги, зважаючи на явний факт порушення, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2021 13:24
У вкладенні. Додатково повідомляємо заявника про те, що в разі незгоди з рішенням замовника учасник має право оскаржити таке рішення в установленому порядку
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-15-002220-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 19 лютого 2021 20:49
Дата подання: 19 лютого 2021 20:49
СКАРГА щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо дискваліфікації пропозиції Учасника
(Повний текст скарги у прикріпленому файлі)
СКАРГА
щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо дискваліфікації пропозиції Учасника, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2021-01-15-002220-c щодо проведення відкритих торгів за предметом «код ДК 021:2015 – 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники та папір)».
ТОВ «Чистий Київ» (далі по тексту також – Скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників.
09.02.2021 року Замовник оприлюднив Протокол уповноваженої особи (без номеру) (надалі – Протокол) щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі № UA-2021-01-15-002220-c з рішенням про відхилення пропозиції Скаржника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, (п.2 ч.1 ст.31).
У якості підстави для відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначив у Протоколі наступне:
« При розгляді поданої пропозиції встановлено, що учасником не виконано:
- вимоги до підтвердження відповідності товару (таблиця 2 додатку 2) – не надано висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником.
В складі пропозиції присутній файл з назвою «Т3_Висновок_ДСЕЕ» зміст якого неможливо переглянути.»
Ознайомившись з рішенням Замовника, Скаржник перевірив зазначену Замовником підставу для відхилення його пропозиції та встановив наступне:
• У складі пропозиції Учасника завантажено файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf» (надалі – Файл)
• Учасник перевірив можливість відкриття та перегляду Файлу на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою, щодо перегляду його змісту;
• Файл відкривається для перегляду у браузері (без завантаження на жорсткий диск) на Інтернет майданчиках системи державних закупівель Prozorro https://gov.e-tender.ua/ та https://zakupki.prom.ua (Скаржник перевірив можливість відкриття файлу на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою щодо перегляду змісту файлу;
• Файл відкривається, а зміст Файлу може бути переглянутим, після завантаження на жорсткий диск за допомогою різних програмних продуктів, таких як: Foxit Reader, PDF-XChange Editor, PDF24, Sumatra PDF, які призначені для роботи з PDF файлами, є безкоштовними та вільно розповсюджуються в мережі Інтернет;
• Учасник встановив, що навіть у випадку, коли на комп’ютері відсутні будь-які програми для перегляду pdf-файлів, Файл після завантаження з системи Prozorro на жорсткий диск відкривається, а зміст Файлу можливо перегляду, за допомогою найпоширеніших, безкоштовних Інтернет-браузерів (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera), які є у вільному доступі в мережі Інтернет.
• Файл містить скан-копію діючого висновку державної санітарно–епідеміологічної експертизи (№602-123-20-1/476 від 14.01.2019 р) на Товар, запропонований Учасником у рамках Закупівлі. Якість скан-копії є достатньою, для однозначного визначення змісту документу, з якого зроблена скан-копія. та відповідає вимогам Інструкції з підготовки тендерної документації (Розділ ІІІ, частина 1).
Крім того, Скаржник направив офіційного листа (Вих. №:1802/21-Л1 від 18.02.2021) до служби підтримки офіційного Інтернет-майданчику системи державних закупівель Prozorro https://gov.e-tender.ua/ (ТОВ «Е-Тендер») з запитом щодо можливості перегляду змісту Файлу без залучення додаткового програмного забезпечення та отримав лист (Вих №112 від 19.02.2021) з відповіддю., що Файл є доступним для перегляду та скачування без використання додаткового програмного забезпечення (вказані листи надаємо разом із Скаргою).
Також, звертаємо увагу, що, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Закупівлі (ч.1 Розділ ІІІ) містить лише вимоги до розширення, змісту та вигляду файлів, які завантажуються учасниками, а саме:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «…pdf.» та/або «…jpeg.», та/або інше розширення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії»
та не містить вимог щодо найменування програмного забезпечення для перегляду документів та способу перегляду документів, завантажених учасниками.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що пропозиція Скаржника містить всі документи, відповідно до умов Закупівлі; зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності, а рішення про відхилення пропозиції Скаржника таким, що суперечить умовам документації Закупівлі та Закону України «Про публічні Закупівлі, а відтак – неправомірними, та, керуючись статтями 5, 7, 9,18,28,31 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ».
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 21:27
рішення від 24.02.2021 №3395 (+ лист замовнику).pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4095.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 16:28
рішення від 03.03.2021 №4095.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2021 11:49
Номер скарги: UA-2021-01-15-002220-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Ткач Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:3255308150
Дата подання: 24 березня 2021 14:02
Дата подання: 24 березня 2021 14:02
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2021 17:58
рішення від 26.03.2021 № 6079 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 № 5486.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 18:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8318.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 14:42
рішення від 19.04.2021 № 8318.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 19:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
675 225,00
UAH з ПДВ
|
462 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Чистий Київ" |
548 592,00
UAH з ПДВ
|
496 752,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ткач Володимир Миколайович |
688 056,39
UAH з ПДВ
|
674 346,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Б-777" |
793 920,96
UAH з ПДВ
|
674 400,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЛИНСЬКИЙ ПАПІР" |
784 995,60
UAH з ПДВ
|
681 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЛУМІ" |
753 489,42
UAH з ПДВ
|
753 489,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРО" |
856 404,36
UAH з ПДВ
|
856 404,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
998 400,00
UAH з ПДВ
|
998 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Рішення скасоване |
462 105,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "Чистий Київ" #39996524 |
Рішення скасоване |
496 752,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:47
|
|
ФОП Ткач Володимир Миколайович #3255308150 |
Рішення скасоване |
674 346,81
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:47
|
|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Відхилено |
462 105,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 09:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 березня 2021 00:00
|
ТОВ "Чистий Київ" #39996524 |
Переможець |
496 752,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 15:42
|
Договір 87 Чистий Київ.pdf | укладений |
26 квітня 2021 15:41
|