Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, рис, крупи)
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001991-c ● da83bcdb86f24bb9aadf66678fa2981c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Осадчук Віталій Михайлович +380487944981 veselov.67@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кг
Борошно пшеничне, вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1560 кг
Борошно пшеничне, 1-го ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
11000 кг
Рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
960 доза
Рисова січка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
Крупа пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
8000 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1900 кг
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
5200 кг
Крупа пшенична (Артек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4700 кг
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1440 кг
Крупа ячнєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар можуть здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 16:58 |
ТД борошно.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001991-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 19 січня 2021 15:42
Щодо умов ТД
Доброго дня! Умовами оголошення зобов’язано надати укладений з Учасником договір про надання послуг щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчують проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану холодильного/ морозильного обладнання та транспортних засобів, згідно ст.7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004/XII від 24.02.1994 р., та документи, які підтверджують проведення таких досліджень не більш ніж місячної давнини відносно кінцевої дати подання ТП.
Предметом закупівлі є товар код ДК021:2015-15610000-7«Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (борошно пшеничне, крупи), тобто товар, який не потребує зберігання в холодильних камерах та транспортування в автотранспортними засобами обладнаним рефрижераторами.
З огляду на викладе, прошу прибрати вказану вимогу, як безпідставну та, як така, що не стосується предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі є товар код ДК021:2015-15610000-7«Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (борошно пшеничне, крупи), тобто товар, який не потребує зберігання в холодильних камерах та транспортування в автотранспортними засобами обладнаним рефрижераторами.
З огляду на викладе, прошу прибрати вказану вимогу, як безпідставну та, як така, що не стосується предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 13:32
У тендерній документації прописана вимога щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчують проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану холодильного/ морозильного обладнання та транспортних засобів, саме транспортних засобів не окремих рефрижераторів, а усіх транспортних засобів, якими планується доставка продуктів харчування до нашого закладу, (ізотермічний фургон, вантажний фургон, рефрижератор, тощо).
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001991-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 20 січня 2021 13:45
Щодо умов ТД
Доброго дня! Умовами оголошення зобов’язано надати укладений з Учасником договір про надання послуг щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчують проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану холодильного/ морозильного обладнання та транспортних засобів, згідно ст.7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004/XII від 24.02.1994 р., та документи, які підтверджують проведення таких досліджень не більш ніж місячної давнини відносно кінцевої дати подання ТП.
Дана вимога, обмежує, конкуренцію та коло учасників тільки тими які мають свої автотранспортні засоби, та не дає можливість взяти участь в закупівлі учасники які користуються з послугами перевезення вантажі.
З огляду на викладене, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме надати можливість надання підтвердження щодо проведення лабораторних досліджень автотранспортних засобів виданих на ім’я перевізника.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога, обмежує, конкуренцію та коло учасників тільки тими які мають свої автотранспортні засоби, та не дає можливість взяти участь в закупівлі учасники які користуються з послугами перевезення вантажі.
З огляду на викладене, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме надати можливість надання підтвердження щодо проведення лабораторних досліджень автотранспортних засобів виданих на ім’я перевізника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 17:45
Відповідно до ст.7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004/XII від 24.02.1994 р. Підприємства, установи і організації зобов'язані у випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
З метою дотримання безпечних умов зберігання та транспортування предмета закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо необхідності документального підтвердження проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану транспортних засобів, які будуть залучені при виконанні договору про закупівлю.
На виконання даної вимоги тендерної документації Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження відповідності транспортних засобів, що використовуються при перевезенні продуктів харчової промисловості вимогам законодавства України щодо безпечності та дотримання санітарних вимог, а саме договір про надання послуг щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчує проведення санітарно-гігієнічного контролю елементів матеріально-технічної бази учасника, в тому числі транспортних засобів, які будуть залучені при виконанні договору про закупівлю. При цьому, суб’єктна належність права власності на такі транспортні засоби Замовником не обмежується. При цьому, обов’язковим є дотримання цивільно-правових та господарсько-правових підстав використання таких транспортних засобів.
З метою дотримання безпечних умов зберігання та транспортування предмета закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо необхідності документального підтвердження проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану транспортних засобів, які будуть залучені при виконанні договору про закупівлю.
На виконання даної вимоги тендерної документації Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження відповідності транспортних засобів, що використовуються при перевезенні продуктів харчової промисловості вимогам законодавства України щодо безпечності та дотримання санітарних вимог, а саме договір про надання послуг щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчує проведення санітарно-гігієнічного контролю елементів матеріально-технічної бази учасника, в тому числі транспортних засобів, які будуть залучені при виконанні договору про закупівлю. При цьому, суб’єктна належність права власності на такі транспортні засоби Замовником не обмежується. При цьому, обов’язковим є дотримання цивільно-правових та господарсько-правових підстав використання таких транспортних засобів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" |
1 417 435,20
UAH з ПДВ
|
1 417 435,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" #39999148 |
Переможець |
1 417 435,20
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 15:37
|
Дод. угода _ 2_25-ПХ_ПЗ від 23.02.2022.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:53
|
ДУ _1-156-ПХ-ПЗ від 30.12.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 12:28
|
Договір | укладений |
18 лютого 2021 17:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п. 10.1. розділу Х "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" та викласти його в наступній редакції: "10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 березня 2022 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань". |
Номер договору про закупівлю: | 6-ПХ/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/156-ПХ/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг закупівлі на лютий-березень 2022 року збільшено в межах 20% на суму 230755.60 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 6-ПХ/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-ПХ/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |