Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовіми відходами в частині вивезення та захоронення ТПВ
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001828-c dbe7a558b7ee4ff588eaf4a572c7241e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенко Світлана Олександрівна

+380976974196 dbnrc9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20216742
Місцезнаходження: 49125, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
Контактна особа: Куксенко Світлана Олександрівна
+380976974196
dbnrc9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 16:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 16:19
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 м.куб
Послуги з поводження з побутовіми відходами в частині вивезення та захоронення ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Донецьке шосе, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Споживачем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20-ти календарних днів після підписання акту про виконані послуги за попередній місяць. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30-ти календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 16:15
Договор вив. сміття 2021.docx
15 січня 2021 16:15
Оголошення вив. сміття 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "Дніпрокомунтранс" 6 930,00
UAH з ПДВ
6 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:07
НРЦ 9.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "Дніпрокомунтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
#02128158
Переможець 6 930,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:35

Документи

28 січня 2021 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
#02128158
6 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 10:51
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 10:56
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:53
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 10:32
Підписаний контракт укладений
08 лютого 2021 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської рад за № 1091 від 19.10.2021 року про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 31.08.2011 року № 1147 «Про встановлення тарифів на послуги із вивезення (збирання, перевезення), утилізації або захоронення твердих і великогабаритних побутових відходів для всіх груп споживачів», тариф на послуги із утилізації або захоронення твердих і великогабаритних побутових відходів з 01.11.2021 р. становить 28.34 грн. з урахуванням ПДВ за 1 м3. Послуги із утилізації або захоронення твердих і великогабаритних побутових відходів надаються КП «Еко Дніпро» Дніпропетровської міської ради. Попередній тариф на послуги із утилізації або захоронення твердих і великогабаритних побутових відходів складає 13,08 грн. з урахуванням ПДВ за 1 м3. Враховуючи вищенаведене, ТДВ «Дніпрокомунтранс» згідно вищевказаного Рішення коригує з 01.11.2021 р. такі тарифи (ціни) з урахуванням ПДВ за 1 м3. Бюджетні організації – 141,26 грн. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 142,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 6412
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 787,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 131,18 UAH)