Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер, ноутбук, принтери, ламінатор) (ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001806-a 7a004f88c05b4c1a9ce2c5504863f839
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заріцька Людмила Романівна

380986152737 ludmylka.str@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04370030
Місцезнаходження: 81457, Україна , Львівська обл., Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Контактна особа: Заріцька Людмила Романівна
380986152737
ludmylka.str@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект у складі - персональний комп’ютер, монітор, клавіатура, миша, джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Портативний комп’ютер – типу ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після того, як постачальник здійснить поставку в повному обсязі та надасть розрахукнові документи Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ПЗ
Дата подання: 15 січня 2021 19:01
Дата відповіді: 16 січня 2021 10:39
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, закупівля проводиться для закладу освіти чи ні? (для розуміння, яку версію програмного забезпечення можна вам пропонувати)
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, закупівля проводиться для закладів освіти.
Аналог монітора
Дата подання: 20 січня 2021 12:09
Ш. Замовник! чи буде вам потрібно саме всі роз'єми відео сигналу? можливо вас задовольнить і 2 роз'єма, 1 VGA та 1 HDMI та або DVI! Та модель що ви вказали в тех. вимогах не має зараз у продажу в Україні, тому поставити її не можливо!
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович 98 888,00
UAH з ПДВ
98 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
Переможець 98 888,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 12:24

Документи

26 січня 2021 12:23
Електронний підпис
26 січня 2021 12:23
Протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
98 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 12:23
Електронний підпис
26 січня 2021 12:23
Протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 15:42
сканирование0331.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 15:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 12:02
сканирование0321.pdf укладений
12 лютого 2021 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 888,00
UAH