Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер, ноутбук, принтери, ламінатор) (ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001806-a 7a004f88c05b4c1a9ce2c5504863f839
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заріцька Людмила Романівна

380986152737 ludmylka.str@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04370030
Місцезнаходження: 81457, Україна , Львівська обл., Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Контактна особа: Заріцька Людмила Романівна
380986152737
ludmylka.str@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект у складі - персональний комп’ютер, монітор, клавіатура, миша, джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Портативний комп’ютер – типу ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81457, Україна, Львівська область, Бісковичі, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після того, як постачальник здійснить поставку в повному обсязі та надасть розрахукнові документи Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ПЗ
Дата подання: 15 січня 2021 19:01
Дата відповіді: 16 січня 2021 10:39
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, закупівля проводиться для закладу освіти чи ні? (для розуміння, яку версію програмного забезпечення можна вам пропонувати)
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, закупівля проводиться для закладів освіти.
Аналог монітора
Дата подання: 20 січня 2021 12:09
Ш. Замовник! чи буде вам потрібно саме всі роз'єми відео сигналу? можливо вас задовольнить і 2 роз'єма, 1 VGA та 1 HDMI та або DVI! Та модель що ви вказали в тех. вимогах не має зараз у продажу в Україні, тому поставити її не можливо!
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович 98 888,00
UAH з ПДВ
98 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
Переможець 98 888,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 12:24

Документи

26 січня 2021 12:23
sign.p7s
26 січня 2021 12:23
Протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
98 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 12:23
sign.p7s
26 січня 2021 12:23
Протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 лютого 2021 12:02
сканирование0321.pdf укладений
12 лютого 2021 11:59
sign.p7s зміни до договору
18 лютого 2021 15:42
сканирование0331.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку