Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги термінованого виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001692-c ● 2b9a0ac6257b4c96b1b76cb5b64b9733
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0564701383 buh_cmrayvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги термінованого виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 1.Оплата охоронних послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування плати на рахунок Виконавця щомісячно до 15 числа наступного за звітним місяцем на підставі акту виконаних послуг. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на реєстраційний рахунок Виконавця. Розрахунки за грудень 2021 року будуть здійснені до кінця поточного 2021року. 2.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 09:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ПД (1).doc | |
21 січня 2021 09:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД.doc | |
21 січня 2021 09:12 |
ТД ПОЛІЦІЯ ОХОРОНА 2021 (зі змінами).doc | |
21 січня 2021 09:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2021 (Поліція охорона) (зі змінами).docx |
21 січня 2021 09:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 09:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ПД (1).doc
|
|||
21 січня 2021 09:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД.doc
|
|||
21 січня 2021 09:12 |
ТД ПОЛІЦІЯ ОХОРОНА 2021 (зі змінами).doc
|
|||
21 січня 2021 09:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2021 (Поліція охорона) (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасника
Дата подання: 19 січня 2021 14:13
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:03
Запитання стосовно дискримінації
Документи що мають бути надані учасником мають дискримінаційний характер, а саме:
1. Додаток 3, п 1.2. – «Сканована копія документу або довідка, що підтверджує наявність (на праві власності) в учасника транспорту для реагування на повідомлення в кількості не менше 6 щодобових нарядів реагування» - чим обґрунтовується наявність транспорту «на праві власності», а також «в кількості не менше 6» ?
2. Додаток 3, п 1.4. – «Довідка, що підтверджує наявність вогнепальної зброї,….» - чим обґрунтовується необхідність вогнепальної зброї на території об’єктів відділу освіти Центрально-Міського району?
3. Додаток 3, п 1.5. – «Копія документу про можливість складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території навчальних закладів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції» - пункт прописаний виключно під конкретного учасника – «територіальні органи (підрозділи) Національної поліції України».
4. Додаток 3, п 1.6. «Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОЗ України від 28.12.2019 №1646» - пункт прописаний під конкретного учасника – «територіальні органи (підрозділи) Національної поліції України».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого запитання, стосовно дискримінаційних умов, які містяться у Додатку 3, п.1.2., а саме: сканована копія документу або довідка, що підтверджує наявність (на праві власності) в учасника транспорту для реагування на повідомлення в кількості не менше 6 щодобових нарядів реагування», повідомляємо наступне: будуть внесені зміни до ТД щодо вимоги про право власності.
Вимога щодо кількості щодобових нарядів реагування є необхідною, так як Учасник має забезпечити спроможність виконання своїх зобов’язань, а саме швидко зреагувати на сигнал про спрацювання сигналізації або тривожної кнопки, та прибути на об’єкт, у зазначений Замовником час (у нічний час – не більше, ніж за 5 хвилин, у денний – не більше, ніж за 7 хвилин з моменту надходження тривожного сповіщення). Наявність не менше 6 щодобових нарядів реагування має забезпечити своєчасне прибуття до необхідних закладів Замовника, кількість яких складає 46 об’єктів, а відстань між найвіддаленішими досягає 44 км.
Будуть внесені зміни до Вимог, які зазначені у п.1.4. та п.1.5. Додатку 3 до Тендерної документації.
Вимога, яка зазначена у п.1.6. Додатку 3, а саме: Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОН України від 28.12.2019 №1646 (надати довідку у довільній формі, для підтвердження цієї можливості) є необхідною, так як діє на підставі Закону.
Вимога щодо кількості щодобових нарядів реагування є необхідною, так як Учасник має забезпечити спроможність виконання своїх зобов’язань, а саме швидко зреагувати на сигнал про спрацювання сигналізації або тривожної кнопки, та прибути на об’єкт, у зазначений Замовником час (у нічний час – не більше, ніж за 5 хвилин, у денний – не більше, ніж за 7 хвилин з моменту надходження тривожного сповіщення). Наявність не менше 6 щодобових нарядів реагування має забезпечити своєчасне прибуття до необхідних закладів Замовника, кількість яких складає 46 об’єктів, а відстань між найвіддаленішими досягає 44 км.
Будуть внесені зміни до Вимог, які зазначені у п.1.4. та п.1.5. Додатку 3 до Тендерної документації.
Вимога, яка зазначена у п.1.6. Додатку 3, а саме: Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОН України від 28.12.2019 №1646 (надати довідку у довільній формі, для підтвердження цієї можливості) є необхідною, так як діє на підставі Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ “Агентство охорони “Цербер” |
180 433,00
UAH з ПДВ
|
180 433,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КРИВОРІЗЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" |
258 060,00
UAH з ПДВ
|
253 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “Агентство охорони “Цербер” #34062489 |
Відхилено |
180 433,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 09:27
|
КРИВОРІЗЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" #33790345 |
Відхилено |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 10:23
|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області #40109126 |
Переможець |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:01
|
Дод.угода 3 (дог 74).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 11:56
|
Договір № 74.pdf | укладений |
16 лютого 2021 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.2.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |