Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста квашена фасована п/відро 1/1,0л - 1/5,0л, Огірки солоні фасовані п/відро 1/1,0л - 1/5,0 л
Очікувана вартість
294 390,00 UAH
UA-2021-01-15-001297-b ● 6699744c25ac4127880e077f15a3c1c1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Грабазей Ольга Олегівна +380966169298 JOVTNVO@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 294 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 471,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7570 кг.
Капуста квашена фасована п/відро 1/1,0л - 1/5,0л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кг.
Огірки солоні фасовані п/відро 1/1,0л - 1/5,0 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 15:46 |
ТД 2021 — соленья.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001297-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2242108479
Дата подання: 17 лютого 2021 15:34
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції та повернення в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції та повернення в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною
Уповноважена особа Замовника - Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, О.Грабазей після розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Козака С.Р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b відхилила її, оскільки вважає, що учасником не завантажено через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель необхідні документи, які вимагались замовником у тендерній документацій.
При цьому, усі необхідні документи, що повинні бути завантаженні через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b, фізичної особою-підприємцем Козак С.Р. були завантажені та знаходяться в електронній системі закупівель.
Вказане рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Козака С.Р., з посиланням на ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено у протоколі уповноваженої особи по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 08.02.2021р.
Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Козак С.Р. вважає дії уповноваженої особи Замовника - Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, О.Грабазей відносно його пропозиції необ’єктивними та упередженими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 31 ч. 2. «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)» - уповноваженою особою Замовника НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЧІТКО, в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція Фізичної особи-підприємця Козака С.Р., які саме документи, що передбачені Законом та тендерною документацією не завантажено.
При цьому, іншому учаснику процедури закупівлі ПП «Алвіс КР» було у тому самому протоколі детально розписано причини відхилення його пропозиції, з посиланням на відповідні пункти статей Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим, вимагаю надати ЧІТКІ роз’яснення ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ.
Вимагаю скасувати рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною.
Розгорнути
Згорнути
Уповноважена особа Замовника - Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, О.Грабазей після розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Козака С.Р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b відхилила її, оскільки вважає, що учасником не завантажено через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель необхідні документи, які вимагались замовником у тендерній документацій.
При цьому, усі необхідні документи, що повинні бути завантаженні через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b, фізичної особою-підприємцем Козак С.Р. були завантажені та знаходяться в електронній системі закупівель.
Вказане рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Козака С.Р., з посиланням на ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено у протоколі уповноваженої особи по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 08.02.2021р.
Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Козак С.Р. вважає дії уповноваженої особи Замовника - Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, О.Грабазей відносно його пропозиції необ’єктивними та упередженими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 31 ч. 2. «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)» - уповноваженою особою Замовника НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЧІТКО, в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція Фізичної особи-підприємця Козака С.Р., які саме документи, що передбачені Законом та тендерною документацією не завантажено.
При цьому, іншому учаснику процедури закупівлі ПП «Алвіс КР» було у тому самому протоколі детально розписано причини відхилення його пропозиції, з посиланням на відповідні пункти статей Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим, вимагаю надати ЧІТКІ роз’яснення ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ.
Вимагаю скасувати рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 16:09
Доброго дня. Повернення на етап кваліфікації учасника, пропозицію якого відхилено, неможливо технічно за виключенням випадків оскарження рішень до АМКУ. Разом з тим роз'яснюємо учаснику його право на оскарження рішення замовника до Постійнодіючої колегії АМКУ в установленому законом порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-15-001297-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2242108479
Дата подання: 18 лютого 2021 19:02
Дата подання: 18 лютого 2021 19:02
СКАРГА
на рішення Замовника
Фізична особа – підприємець Козак Сергій Романович є учасником процедури відкритих торгів за закупівлею «Капуста квашена фасована п/відро 1/1,0л - 1/5,0л, Огірки солоні фасовані п/відро 1/1,0л - 1/5,0 л», UA-2021-01-15-001297-b.
Уповноважена особа Замовника - Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, О.Грабазей після розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Козака С.Р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b відхилила її, оскільки вважає, що учасником не завантажено через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель необхідні документи, які вимагались замовником у тендерній документації.
Вказане рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Козака С.Р., з посиланням на ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено у протоколі уповноваженої особи по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 08.02.2021р.
Вважаю, що відхилення моєї пропозиції відбулось на підставі обґрунтувань, що не відповідають дійсності і як наслідок обрання переможцем іншого учасника процедури закупівлі, який запропонував більшу ціну.
Викладені у Рішенні Замовника обставини не відповідають дійсності, а тому вважаю, що пропозицію учасника Козака С.Р. Замовником відхилено неправомірно, оскільки :
Учасником Козаком С.Р. було завантажено через авторизовані електроні майданчики до електронної системи закупівель необхідні документи, які вимагались Замовником у тендерній документації по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b, що підтверджуються фото сторінки сайту https://my.zakupki.prom.ua за адресою : https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/22986506, де знаходяться завантажені документи.
Були завантажені наступні документи :
1. Лист виробника.
2. Проект договору ФОП Козак.
3. Пропозиція ФОП Козак.
4. Установчі документи, лист виробника.
5. Цінова пропозиція, додатки.
В тендерній документації не було вказано конкретно в якому форматі повинні бути збережені кваліфікаційні документи. Документи ФОП Козака С.Р. подані своєчасно, не запаролені та знаходяться у вільному доступі.
Документи завантажені у форматі (розширенні) «p7s» .
Звертаю увагу, що наявність файлу з розширенням .p7s не є підставою для відхилення пропозиції.
Є спеціальна інструкція, щодо відкриття таких документів, яка знаходиться на сайті https://my.zakupki.prom.ua за адресою :
https://education.zakupki.prom.ua/ru/yak-podyvytysya-fajl-pidpysanyj-elektronnym-pidpysom/.
Оскільки Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника Козака С.Р., то не мав права приступати до розгляду наступної пропозиції, яка по ціні є вищою.
У зв’язку з цим неправомірним також є рішення про визнання учасника ФОП Коваленко В.Д. переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти з нею договір.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» : об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Згідно статті 19 Конституції України визначено: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Документи, що необхідні для розгляду даної скарги наявні в системі Прозорро на сторінці закупівлі:
UA-2021-01-15-001297-b
ID: 6699744c25ac4127880e077f15a3c1c1
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОШУ :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі : «Капуста квашена фасована п/відро 1/1,0л - 1/5,0л, Огірки солоні фасовані п/відро 1/1,0л - 1/5,0 л», UA-2021-01-15-001297-b, ID: 6699744c25ac4127880e077f15a3c1c1.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Козака С.Р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b, зазначене у Протоколі уповноваженої особи замовника – О.Грабазей від 08.02.2021р.
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Фізичної особи-підприємця ФОП Коваленко В.Д. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b, зазначене у Протоколі уповноваженої особи замовника – О.Грабазей від 10.02.2021р.
Додатки :
1. Копія Протоколу уповноваженої особи Замовника – О.Грабазей від 08.02.2021р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b.
2. Копія Протоколу уповноваженої особи Замовника – О.Грабазей від 10.02.2021р. по закупівлі: UA-2021-01-15-001297-b.
3. Платіжне доручення № 944 від 18.02.2021р. про сплату плати за подання скарги до органу оскарження.
4. Копія Тендерної документації.
5. Копія Листа виробника.
6. Копія Проекту договору ФОП Козак.
7. Копія Установчих документів, лист виробника.
8. Копія Цінової пропозиції, додатки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 15:29
рішення від 22.02.2021 №3167 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 15:29
інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4109.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 18:17
рішення від 03.03.2021 №4109.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2021 12:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
233 690,00
UAH з ПДВ
|
195 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" |
255 110,00
UAH з ПДВ
|
195 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Коновалова Світлана Петрівна |
286 540,00
UAH з ПДВ
|
205 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна |
256 400,00
UAH з ПДВ
|
256 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" #43305128 |
Рішення скасоване |
195 399,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:08
|
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #2242108479 |
Рішення скасоване |
195 400,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:08
|
ФОП Коновалова Світлана Петрівна #2227606823 |
Рішення скасоване |
205 120,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:08
|
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна #2195609589 |
Рішення скасоване |
256 400,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" #43305128 |
Відхилено |
195 399,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:25
|
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #2242108479 |
Переможець |
195 400,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 14:27
|
ДУ № 5 дог № 38-ПХ_вт (30.03.2022).PDF | зміни до договору |
04 квітня 2022 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2022 15:51
|
ДУ № 4 дог № 38-ПХ_вт (04.01.2022).PDF | зміни до договору |
10 січня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:47
|
ДУ № 3 дог № 38-ПХ_вт (30.12.2021).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:59
|
ДУ № 2 дог № 38-ПХ_вт (24.12.2021).PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2021 18:51
|
ду 1 до 38-ПХ_вт (1).pdf | зміни до договору |
04 квітня 2021 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2021 18:17
|
договір 38-ПХ_вт.pdf | укладений |
04 квітня 2021 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 12.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 38-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 38-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни умов договору у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 38-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 2.2, 12.3, 12.8, 13.4 укладеного договору |
Номер договору про закупівлю: | 38-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, п. 12.3., п. 12.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 38-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |