Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги централізованого водовідведення
Очікувана вартість
408 986,88 UAH
UA-2021-01-15-001237-a 17fea7afdeb94be0a9bfe68601c5369d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходюк Валентина Григорівна

BOOH@UOPMR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147612
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Контактна особа: Ходюк Валентина Григорівна
BOOH@UOPMR.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону - відсутність конкуренції з технічний причин, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 10:11
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги централізованого водовідведення. Мова (мовами), якою (якими) повинні буди складені тендерні пропозиції – українська. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування. Математична формула для розрахунку приведеної ціни – не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23360 м.куб.
послуги централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Вокзальна,24 (установи управління освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

15 січня 2021 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання"
#32863684
Переможець 408 986,88
UAH з ПДВ
15 січня 2021 10:11

Документи

15 січня 2021 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 10:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання"
#32863684
408 986,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2021 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 08:51
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 08:51
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 10:35
додаткова угода №2 164кн (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 14:05
дод.угода 164кн (1).pdf зміни до договору
23 березня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 09:16
договір 164кн.pdf укладений
26 січня 2021 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.651 та ст. 654 Цивільного Кодексу України, п.11.3. розділу XI договору від 26.01.2021 №164/кн (далі - Договір) та п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зміна суми Договору відповідно до тимчасового кошторису)
Номер договору про закупівлю: 164/кн
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.651 та ст. 654 Цивільного Кодексу України, п.11.3. розділу XI договору від 26.01.2021 №164/кн (далі - Договір) та п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зміна суми Договору відповідно до тимчасового кошторису)
Номер договору про закупівлю: 164/кн
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.651 та ст. 654 Цивільного Кодексу України, п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.11.3. Розділу ХІ «Інші умови» Договору
Номер договору про закупівлю: 164/кн
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 408 986,88
UAH (в тому числі ПДВ 68 164,48 UAH)