Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деззасоби
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001160-a ● e409585ae5f345de9844bbb3e983a431
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БАРИШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01994379 |
Місцезнаходження: | 07501, Україна , Київська обл., смт Баришівка , вул. Київський шлях, буд. 126 |
Контактна особа: |
Оксана Шевченко +380677231770 bartender441@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 108 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Санітаб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07501, Україна, Київська область, Баришівка, вул. Київський шлях,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
80 штуки
Дезифект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07501, Україна, Київська область, Баришівка, вул. Київський шлях,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 10:02 |
Оголошення про проведення закупівлі - деззасоби 1 (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001160-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 19 січня 2021 17:26
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі
Шановний Замовнику!
В п. 2.1. Оголошення про проведення закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засобоби Санітаб та Дезифект) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-001160-a), а от аналоги не розглядаються, про що зазначено в Оголошенні.
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-001160-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
В п. 2.1. Оголошення про проведення закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засобоби Санітаб та Дезифект) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-001160-a), а от аналоги не розглядаються, про що зазначено в Оголошенні.
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-001160-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 13:24
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
1. Закупівля оголошена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14. Спрощена закупівля (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону)
2. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників"
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги прийматися/розглядатися у пропозиціях учасників не будуть.
1. Закупівля оголошена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14. Спрощена закупівля (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону)
2. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників"
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги прийматися/розглядатися у пропозиціях учасників не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001160-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 січня 2021 16:58
що до відповіді
Згідно Закону України « Про публічні закупівлі», а саме;
Ст.22 п.2 пп.3Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст.22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Не розгляд еквівалентів/ аналогів це і є пряме порушення цього Закону. Тож внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Ст.22 п.2 пп.3Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст.22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Не розгляд еквівалентів/ аналогів це і є пряме порушення цього Закону. Тож внесіть відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 20:31
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
1. Закупівля оголошена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14. Спрощена закупівля (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону).
2. Стаття 22 Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) має відношення до розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, і жодного відношення немає до даної процедури закупівлі.
Просимо при написанні вимог враховувати, яка саме процедура закупівлі оголошена
1. Закупівля оголошена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14. Спрощена закупівля (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону).
2. Стаття 22 Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) має відношення до розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, і жодного відношення немає до даної процедури закупівлі.
Просимо при написанні вимог враховувати, яка саме процедура закупівлі оголошена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001160-a.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 лютого 2021 09:28
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з відхиленням нашої найбільш економічно вигідної пропозиції, яка відповідає всім вимогам та приносить економію бюджету 24 000 грн! Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Отже, Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) {Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48} Верховна Рада України постановляє: Внести зміни до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 19, ст. 89 із наступними змінами) та викласти в такій редакції: "ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Стаття 3. Сфера застосування Закону 3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.
2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. 3. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Стаття 14. Спрощені закупівлі 1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Тож, яким чином Закон Про публічні закупівлі може не стосуватись даної закупівлі, що проводиться за державні кошти, а лише в тому випадку, коли Замовник проводить КОРУПЦІЙНУ закупівлю, про яку дійсно нічого не написано в Законі.
Замовник зазначив конкретну назву товару та заборонив подачу аналогів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, про це вказують результати торгів, коли відхиляється наша пропозиція без жодного професійного та обґрунтованого пояснення і обирається єдиний учасник, який запропонував саме заявлені засоби та за ціною копійка- в-копійку заявленій- аж 108 000грн!!! Аукціон звісно не проводився, пониження в ціні не відбувалось, а заявлена ціна завищена майже на 40%. Натомість ми запропонували еквіваленти, які мають значно кращі характеристики та більший спектр призначення, але замовник не збирався їх навіть розглядати, бо в нього своя корупційна домовленість. Тож , згідно Закону, який розповсюджується на всі закупівлі за державні кошти , вимагаємо скасувати рішення про прийняття рішення про переможця та відхилення нашої пропозиції і надати детальне пояснення невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Отже, Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) {Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48} Верховна Рада України постановляє: Внести зміни до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 19, ст. 89 із наступними змінами) та викласти в такій редакції: "ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Стаття 3. Сфера застосування Закону 3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.
2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. 3. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Стаття 14. Спрощені закупівлі 1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Тож, яким чином Закон Про публічні закупівлі може не стосуватись даної закупівлі, що проводиться за державні кошти, а лише в тому випадку, коли Замовник проводить КОРУПЦІЙНУ закупівлю, про яку дійсно нічого не написано в Законі.
Замовник зазначив конкретну назву товару та заборонив подачу аналогів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, про це вказують результати торгів, коли відхиляється наша пропозиція без жодного професійного та обґрунтованого пояснення і обирається єдиний учасник, який запропонував саме заявлені засоби та за ціною копійка- в-копійку заявленій- аж 108 000грн!!! Аукціон звісно не проводився, пониження в ціні не відбувалось, а заявлена ціна завищена майже на 40%. Натомість ми запропонували еквіваленти, які мають значно кращі характеристики та більший спектр призначення, але замовник не збирався їх навіть розглядати, бо в нього своя корупційна домовленість. Тож , згідно Закону, який розповсюджується на всі закупівлі за державні кошти , вимагаємо скасувати рішення про прийняття рішення про переможця та відхилення нашої пропозиції і надати детальне пояснення невідповідності.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
84 080,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 10:58
|
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ" #37403360 |
Переможець |
108 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2022 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 11:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 13:33
|
Деззасоби.pdf | укладений |
10 лютого 2021 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити дію договору про закупівлю (до 31 березня 2022 року) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 08/02-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |