Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія
Code CPV 021:201 09310000-5 Electricity
Code CPV 021:201 09310000-5 Electricity
Очікувана вартість
7 796 293,21 UAH
UA-2021-01-15-001095-c ● 45dbc7701e624df8b1522b75c2936ce8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська область обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Яворська Оксана Богданівна +380508731676 osvitammr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | EDUCATION, YOUTH AND SPORTS MANAGEMENT OF MUKACHIVA CITY COUNCIL |
National ID: | 02143413 |
Contact point: |
+380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Additional contacts: |
Yavorska Oksana Bohdanivna +380508731676 osvitammr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 796 293,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 981,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38981.47 UAH |
Publication date: | 15 січня 2021 13:29 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 796 293 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 981 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської). Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 981,47 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят одна гривня 47 копійок). Вид: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Яворська Оксана Богданівна – голова тендерного комітету, головний бухгалтер, тел.0508731676, e-mail:osvitammr@gmail.com Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2021 року та за результатами відміни процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-12-15-007836-b
Розгорнути
Згорнути
language (languages) in which the tender proposals should be prepared: During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. If the tender proposal includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, such a document must be accompanied by a translation into Ukrainian (except Russian). The translation must be performed by a certified translator or translation agency and certified by the bidder. As a result of non-compliance with this translation requirement, it is considered that the relevant document is presented in a language other than the language (s) required by the tender documents. The defining text is in Ukrainian. amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): The amount of the securing the tender offer 38 981,47 UAH. Type: electronic bank guarantee. Conditions for providing tender security: Validity of tender security - within 90 working days from the date of the deadline for submission of tender proposals. The security of the tender offer is not returned in case of: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. The security of the tender offer shall be returned to the bidder in case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.contact person of the customer, authorized to communicate with participants: Yavorska Oksana Bohdanivna - Chairman of the Tender Committee, chief accountant, tel.0508731676 e-mail: osvitammr@gmail.com The purchase is carried out in order to meet the demand during 2021 and following the results of the cancellation of the open bidding procedure with publication in English, initiated by the procedure number in the electronic procurement system UA-2020-12-15-007836-b
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3139973.32 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 13:30 |
ТД електроенергія.doc | |
15 січня 2021 13:30 |
Оголошення електроенергія.docx | |
15 січня 2021 13:30 |
ДОДАТОК 5. Проект договору.docx | |
15 січня 2021 13:30 |
ДОДАТОК 4..docx | |
15 січня 2021 13:30 |
ДОДАТОК 3.docx | |
15 січня 2021 13:30 |
ДОДАТОК 2.docx | |
15 січня 2021 13:30 |
ДОДАТОК 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аское
Дата подання: 21 січня 2021 23:28
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:37
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, до якої площадки вимірювання відноситься Замовник: А (з АСКОЕ) чи Б (без АСКОЕ). Якщо «А» - просимо надати орієнтовний погодинний графік.
Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Замовник належить до групи "б" (без АСКОЕ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-001095-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 21 січня 2021 23:01
вимога
Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, що викладено в Додатку № 5 ТД «Розділу 5, п.5.3 в частині «Сторони домовились, що ціна електричної енергії, розрахована відповідно до пунктів 5.1 цього розділу, є обов'язковою для Сторін з дати набрання нею чинності. Визначена на її основі вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії.» Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14 серпня 2019 року № 3304-04_33869-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару раніше ніж через 60 календарних днів з дати укладення договору та підвищувати ціну з інтервалом не частіше ніж через 60 календарних днів. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через 60 календарних днів з дати укладення договору та підвищувати ціну з інтервалом не частіше ніж через 60 календарних днів. Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Відповідно до п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, КРІМ випадків ………… збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Таким чином, обмеження у збільшенні ціни на газ протягом певного строку є протиправним та підлягає скасуванню (зміні умов ТД). Отже, заборона зміни ціни не раніше ніж через 60 календарних днів є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Тому просимо Замовника внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 20:21
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання вищевказаної вимоги замовником розміщено разом із тендерною документацією проект договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов. Як видно із положення ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавством не встановлено порядок змін умов договору, і його повинен встановлювати сам замовник у проекті договору, що і було здійснено.
Вимога п.п. 5.3 Проекту договору спрямована на уникнення ситуації, коли недобросовісні учасники під час аукціону задля перемоги демпінгують ціну своєї тендерної пропозиції, і відразу найближчим часом після укладення договору про закупівлю звертаються до Замовника із проханням збільшити ціну за одиницю товару до 10 % пропорційно збільшенню ціни на ринку. В результаті таких дій Замовник вимушений збільшувати ціну за одиницю товару зменшуючи загальний обсяг товару, що в подальшому призводить до потреби проведення додаткової закупівлі для покриття потреби до кінця року. Через такі дії недобросовісних учасників для Замовника нівелюється отримана під час проведення аукціону економія вартості товару, адже згодом ціна за одиницю товару піднімається до середньо ринкових цін. Задля уникнення такого Замовником було передбачено у проекті договору п.п. 5.3, відповідно до якого вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії.
Вищевказана вимога застосовується одноразово в перші 60 днів з моменту укладення договору про закупівлю, та, відповідно, не замінює та не суперечить нормі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю електричної енергії. Норму п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» за наявність на це підстав та їх документального підтвердження можливо буде застосувати у будь-який момент дії договору про закупівлю, окрім перших 60 днів. Разом з тим, це не буде проблемою для добросовісного учасника, який готовий виконувати умови договору та постачати товар, що є предметом закупівлі, за ціною, яку ж сам запропонував за результатами аукціону.
Звертаємо увагу, що проект договору про закупівлю не встановлює жодних вимог до учасників процедури закупівлі, адже ним не передбачено вимог щодо надання учасниками у складі тендерних пропозиції документального підтвердження відповідності певним вимогам замовника. Таким чином, положення п.п. 5.3 Проекту договору не може вважатись дискримінаційною вимогою тендерної документації, адже воно не є вимогою до учасника та від учасників нічого не вимагається надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінацією є дії спрямовані на обмеження або привілеї стосовно певного учасника. Вимоги встановлені Замовником у тендерній документації не обмежують конкуренцію, не встановлюють привілеї стосовно певного учасника, а тому не призводять до дискримінації учасників.
Небажання Учасника виконати певні положення проекту договору Замовника не свідчить про наявність дискримінаційних умов у складі тендерної документації. Учасники є вільним у праві та можливості подавати свої тендерні пропозиції для участі у публічних закупівлях.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
На виконання вищевказаної вимоги замовником розміщено разом із тендерною документацією проект договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов. Як видно із положення ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавством не встановлено порядок змін умов договору, і його повинен встановлювати сам замовник у проекті договору, що і було здійснено.
Вимога п.п. 5.3 Проекту договору спрямована на уникнення ситуації, коли недобросовісні учасники під час аукціону задля перемоги демпінгують ціну своєї тендерної пропозиції, і відразу найближчим часом після укладення договору про закупівлю звертаються до Замовника із проханням збільшити ціну за одиницю товару до 10 % пропорційно збільшенню ціни на ринку. В результаті таких дій Замовник вимушений збільшувати ціну за одиницю товару зменшуючи загальний обсяг товару, що в подальшому призводить до потреби проведення додаткової закупівлі для покриття потреби до кінця року. Через такі дії недобросовісних учасників для Замовника нівелюється отримана під час проведення аукціону економія вартості товару, адже згодом ціна за одиницю товару піднімається до середньо ринкових цін. Задля уникнення такого Замовником було передбачено у проекті договору п.п. 5.3, відповідно до якого вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії.
Вищевказана вимога застосовується одноразово в перші 60 днів з моменту укладення договору про закупівлю, та, відповідно, не замінює та не суперечить нормі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю електричної енергії. Норму п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» за наявність на це підстав та їх документального підтвердження можливо буде застосувати у будь-який момент дії договору про закупівлю, окрім перших 60 днів. Разом з тим, це не буде проблемою для добросовісного учасника, який готовий виконувати умови договору та постачати товар, що є предметом закупівлі, за ціною, яку ж сам запропонував за результатами аукціону.
Звертаємо увагу, що проект договору про закупівлю не встановлює жодних вимог до учасників процедури закупівлі, адже ним не передбачено вимог щодо надання учасниками у складі тендерних пропозиції документального підтвердження відповідності певним вимогам замовника. Таким чином, положення п.п. 5.3 Проекту договору не може вважатись дискримінаційною вимогою тендерної документації, адже воно не є вимогою до учасника та від учасників нічого не вимагається надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінацією є дії спрямовані на обмеження або привілеї стосовно певного учасника. Вимоги встановлені Замовником у тендерній документації не обмежують конкуренцію, не встановлюють привілеї стосовно певного учасника, а тому не призводять до дискримінації учасників.
Небажання Учасника виконати певні положення проекту договору Замовника не свідчить про наявність дискримінаційних умов у складі тендерної документації. Учасники є вільним у праві та можливості подавати свої тендерні пропозиції для участі у публічних закупівлях.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" |
6 684 111,45
UAH з ПДВ
|
6 684 111,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій