Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Запчастини для ремонту друкарської техніки)
Очікувана вартість
457 564,00 UAH
UA-2021-01-15-000966-b 8be9da4c67f64e38939c15eb6f66bfbc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 14:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 12:48
Очікувана вартість: 457 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 287,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Код ДК 021:2015 – 30124000-4 Частини та приладдя до офісної техніки
Код ДК 021:2015 – 30124300-7 Барабани для офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
719 шт.
Запчастини для ремонту друкарської техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Волгоградська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Датою оплати по цьому договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: «Постачальник» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов'язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 454 929,00
UAH з ПДВ
454 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 457 564,00
UAH з ПДВ
457 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 18:36
Електронний підпис
25 січня 2021 18:33
2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 454 929,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
454 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 15:45
Звіт про виконання договору 350221 від 19.02.21_.pdf.p7s укладений
01 квітня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:35
ДУ№3 дог 350221 ИНФОЛ комплектуюч.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 17:23
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору ) (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2021 17:22
ДУ №2 к договору 350221 від 19.02.21 (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:03
Дог 350221 від 19.02.2021 ПП Інфол-Сервіс.pdf укладений
22 лютого 2021 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 350221
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктами 11.1, 11.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 350221
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 539 814,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 969,00 UAH)