Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові соки
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2021-01-15-000839-b 8ba95c85319d4dc093fcebb9d9ee25eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380971599786 oleg_samunik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380971599786
oleg_samunik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 13:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 13:42
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:42
Очікувана вартість: 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Категорія замовника: п. 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»); Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
Фруктові соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Заклади дошкільної та загальної середньої освіти Дунаєвецької міської ради, відповідно до додатку 2 "Технічне завдання"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15321000-4 — Фруктові соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 13:38
Оголошення.doc
15 січня 2021 13:38
Додаток 4 Проект_договору.doc
15 січня 2021 13:38
Додаток 3 Кваліфікація та інші вимоги.doc
15 січня 2021 13:38
Додаток 2 Технічне завдання.doc
15 січня 2021 13:38
Додаток 1 Форма Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо одиниці виміру
Дата подання: 18 січня 2021 16:54
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:31
Доброго дня. Чи не стане плутаниною/причиною для дискваліфікації подача пропозиції в Штуках, за умови зазначення маси в 1 шт та збереженні загальної маси. Наприклад, сік у фасуванні 1.93 л в кількості 4146 шт. Це викликано тим - що учаники, які є платником ПДВ, не взмозі прийняти участь, оскільки купити у виробника вони можуть тільки в штуках, відповідно і ВН зареєструвати також може тільки в шт. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Річна потреба у фруктових соках визначена Замовником у літрах (8000 л.). У додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено місткість не більше ніж 2,0 л. Тому в договорі та специфікації до договору кількість буде зазначена у літрах, відповідно в накладних для оплати отриманого товару потрібно зазначати кількість товару у літрах. Враховуючи вище викладене рекомендуємо пропозицію подати виключно в літрах. Дякуємо за розуміння.
Залишковий термін придатності
Дата подання: 18 січня 2021 16:58
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:32
Доброго дня. Просимо пояснити чим викликана потреба у 80% залишкового терміну придатності від 12 місяців, якщо поставка здійснюється не менше 3-х разів на місяць?
Відповідь: Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі та дослідження відповідного ринку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-000839-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 19 січня 2021 16:52
Щодо одиниці виміру
Доброго дня. Шановний замовнику! Задля того, щоб не обмежувати коло учасників просимо внести зміни в закупівлю, та дозволити надання пропозицій в штуках фасуванням 0,95 л , та 1,93 л за умови збереження загальної маси! Також, така вимога дискримінує платників ПДВ, які купуючи товар у виробника в штуках, не взмозі продавати вам в літрах та реєструвати податкову накладну, яка не співпаде по сумі в грн з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2021 16:51
Доброго дня. Шановний учаснику, річна потреба у фруктових соках визначена Замовником у літрах (8000 л.). У додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено місткість тари, фасування не більше ніж 2,0 л. Тому в договорі та специфікації до договору кількість буде зазначена у літрах, відповідно в накладних для оплати отриманого товару потрібно зазначати кількість товару у літрах. Окрім того, провівши моніторинг аналогічних закупівель у системі Прозоро, бачимо, що учасники-платники ПДВ беруть подають пропозиції у літрах. Враховуючи вище викладене зміни до оголошення вноситись не будуть. Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 156 960,00
UAH з ПДВ
143 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бендина Оксана Віталіївна 160 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 13:34
Електронний підпис
27 січня 2021 13:33
4 СА7230СІ.pdf
27 січня 2021 13:33
4 ОМК.pdf
27 січня 2021 13:33
4 Договір оренди ТЗ.pdf
27 січня 2021 13:33
3 ТТН + ВН.pdf
27 січня 2021 13:33
3 Сертифікат Наш Сік.pdf
27 січня 2021 13:33
3 Декларація_Наш Сік.pdf
27 січня 2021 13:33
3 Декларація Наш сік.pdf
27 січня 2021 13:33
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:41
Електронний підпис
26 січня 2021 15:40
Санітарний паспорт.pdf
26 січня 2021 15:40
Пропозиція.pdf
26 січня 2021 15:40
Проект договору (1).pdf
26 січня 2021 15:40
Паспорт та код (1).pdf
26 січня 2021 15:40
Медичні книжки.pdf
26 січня 2021 15:40
Лист щодо статуту.pdf
26 січня 2021 15:40
Лист пояснення.pdf
26 січня 2021 15:40
Згода із оголошенням.pdf
26 січня 2021 15:40
ЄДР.pdf
26 січня 2021 15:40
Документи МТБ (1).pdf
26 січня 2021 15:40
Договір 37.pdf
26 січня 2021 15:40
Довідка працівники.pdf
26 січня 2021 15:40
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ФОП Бендина Оксана Віталіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
Переможець 143 520,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 14:22

Документи

29 січня 2021 14:21
Електронний підпис
29 січня 2021 14:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
143 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 14:21
Електронний підпис
29 січня 2021 14:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 15:06
Додаткова _2 - соки.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:07
Договір укладений
18 лютого 2021 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 143 517,12
UAH (в тому числі ПДВ 23 919,52 UAH)