Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
09310000-5 Electric energy (Electric energy)
09310000-5 Electric energy (Electric energy)
Очікувана вартість
16 500 000,00 UAH
UA-2021-01-15-000811-c ● 45fae7a6b783471d82fcfb4800e07821
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com/ |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська область обл., смт Козин, вул. Рудиківська,49 |
Контактна особа: |
Шрамко В'ячеслав Григорович +380574753247 alena39@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo |
National ID: | 05471247 |
Contact point: |
Shramko Vyacheslav Grygorovich +380574753247 alena39@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 16 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 495000 UAH |
Publication date: | 15 січня 2021 11:56 |
Enquiries until: | 10 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 16 500 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 165 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації). Строк поставки товару на протязі дії договору, а саме до 31 грудня 2022 року. Кількість поставки - Енергія електрична 1 клас напруги - 2 700 000 кВт*год; Енергія електрична 2 клас напруги - 3 900 000 кВт*год. Вид забезпечення тендерних пропозиції - Банківська гарантія. (Умови забезпечення та спосіб надання викладені в Додатку №8 до Тендерної документації). Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Електрична енергія, відповідний код – 09310000-5
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Балаклійське шосе,2
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за електричну енергію здійснюються Споживачем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: протягом розрахункового місяця - перший платіж здійснюється не пізніше 09-го банківського дня розрахункового місяця у розмірі 35% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - не пізніше 19-го числа розрахункового місяця – 35% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - не пізніше 25-го числа розрахункового місяця – 30% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - остаточний розрахунок – не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Акту прийому-передачі електричної енергії, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації). Строк поставки товару на протязі дії договору, а саме до 31 грудня 2022 року. Кількість поставки - Енергія електрична 1 клас напруги - 2 700 000 кВт*год; Енергія електрична 2 клас напруги - 3 900 000 кВт*год Вид забезпечення тендерних пропозиції - Банківська гарантія. (Умови забезпечення та спосіб надання викладені в Додатку №8 до Тендерної документації). Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Електрична енергія, відповідний код – 09310000-5 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 16:02 |
перелік змін до ТД.doc | |
11 лютого 2021 16:02 |
Додаток 5 Довідка про обмежувальні заходи зі змінами.doc | |
11 лютого 2021 16:02 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf | |
11 лютого 2021 16:02 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 9 Форма банківської гарантії.pdf | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 7 Перелік документів що подається переможцем.doc | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 6 Письмова згода учасника.doc | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 4 Проект договору.pdf | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 8 Умови банківської гаорантії.pdf | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf | |
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc |
11 лютого 2021 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 16:02 |
перелік змін до ТД.doc
|
|||
11 лютого 2021 16:02 |
Додаток 5 Довідка про обмежувальні заходи зі змінами.doc
|
|||
11 лютого 2021 16:02 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf
|
|||
11 лютого 2021 16:02 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 9 Форма банківської гарантії.pdf
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 7 Перелік документів що подається переможцем.doc
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 6 Письмова згода учасника.doc
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 4 Проект договору.pdf
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 8 Умови банківської гаорантії.pdf
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf
|
|||
15 січня 2021 11:57 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ОСР та АСКОЄ
Дата подання: 18 січня 2021 19:50
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:06
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника), до якого ОСР відносяться Ваші об'єкти? Та до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь відділу Виконавця.
До очікуваної вартості предмету закупівлі 09310000-5 «Електрична енергія, Електрична енергія» врахована вартість розподілу ОСР, а саме оплата за послугу з розподілу здійснюється безпосередньо оператору системи розподілу Постачальником.
Об’єкти Зміївської ТЕС відносяться до АТ «Харківобленерго».
Точки, на приєднаннях електроустановок Замовника до мереж ОСР, відносяться до площадок вимірювання як групи «А» так і групи «Б».
В разі необхідності отримання інших документів просимо звертатися через розділ «вимоги до процедури» для можливості прикріплення необхідних файлів
До очікуваної вартості предмету закупівлі 09310000-5 «Електрична енергія, Електрична енергія» врахована вартість розподілу ОСР, а саме оплата за послугу з розподілу здійснюється безпосередньо оператору системи розподілу Постачальником.
Об’єкти Зміївської ТЕС відносяться до АТ «Харківобленерго».
Точки, на приєднаннях електроустановок Замовника до мереж ОСР, відносяться до площадок вимірювання як групи «А» так і групи «Б».
В разі необхідності отримання інших документів просимо звертатися через розділ «вимоги до процедури» для можливості прикріплення необхідних файлів
оприлюднений бюджет без ПДВ
Дата подання: 23 січня 2021 18:31
Дата відповіді: 26 січня 2021 15:40
Шановний Замовник, оголошена Вами закупівля, визначена за формою проведення «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» на закупівлю електричної енергії оприлюднено без ПДВ, просимо привести оголошену закупівлю у відповідність до Закону (згідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) замовник відміняє торги у разі наявності будь-якої з підстав, що визначена згідно ч.1 вказаної статті, а так само має право визначити торги такими, що не відбулися, у разі наявності будь-якої з підстав, що визначена згідно ст.32 закону. Якщо порушення, які виникли через виявлення порушення законодавства з питань державних закупівель неможливо усунути, закупівля буде відмінена з підстав абзацу ч.2 ст.32 закону України «Про публічні закупівлі», а саме: порушення порядку оприлюдення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбачено цим законом – оголошення про проведення відкритих торгів оприлюденно без ПДВ).
По другому питанню - оприлюдений Вами бюджет закупівлі є набагато нижче ринкового, так як входить тариф на розподіл у ціну пропозиції, який становить 820,39 грн МВт·год без ПДВ з 01.01.2021р. Просимо привести Оголошену закупівлю у відповідності до законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь Учаснику
В електронній системі закупівель для Замовників, є можливість зазначати очікувану вартість закупівлі в оголошенні про проведення процедури закупівлі як з урахуванням ПДВ, так і без урахування ПДВ.
Тендерною документацією Замовника в Розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за даною процедурою є ціна без урахування ПДВ. Дана норма діє для всіх учасників всіх форм власності на рівних умовах.
Складові, які входять до структури ціни (вартості) електричної енергії, розраховані з урахуванням прогнозних показників на 2021 рік.
В електронній системі закупівель для Замовників, є можливість зазначати очікувану вартість закупівлі в оголошенні про проведення процедури закупівлі як з урахуванням ПДВ, так і без урахування ПДВ.
Тендерною документацією Замовника в Розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за даною процедурою є ціна без урахування ПДВ. Дана норма діє для всіх учасників всіх форм власності на рівних умовах.
Складові, які входять до структури ціни (вартості) електричної енергії, розраховані з урахуванням прогнозних показників на 2021 рік.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000811-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 28 січня 2021 12:48
Низька ціна закупівлі
Шановний Замовник.
Розрахункова вартість електричної енергії не відповідає ринковому рівню цін. Станом на сьогодні реальна ринкова ціна електричної енергії складає від 2,83 грн за 1 кВт без ПДВ, та разраховується в прозорий та зрозумілий спосіб, а саме: (ціна РДН+тариф на передачу+тариф на розподіл+витрати та прибуток постачальника), навіть якщо не враховувати витрати та прибуток постачальника то ми отримуємо закупівельну ціну постачальника в грудні 2020 року яка складає 2,57 грн без ПДВ, в ту же чергу запропанована Вами ціна складає 2,50 грн без ПДВ, що нижче на 0,07 коп. Такі дії Замовника спрямовані на створення штучних перешкод для проведення закупівель та їх відміну в зв’язку із відсутністю учасників, що дозволить укласти договори по переговорній процедурі із зручним для Замовника постачальником. Такі дії Замовника йдуть у розріз із метою Закону України Про публічні закупівлі. У наданій Вами відповіді Ви зазначаете, що використовуєте для розрахунків прогнозні показники на 2021 рік, просимо дати інформацію про те, яким саме чином ви їх разраховували та повідомити, чи передбачено проектом договору, що входить до Вашої ДКТ, порядок зміни ціни у разі відхилення реальної ринкової ціни від прогнозних показників на 2021 рік.
Пропонуємо або внести зміни в закупівлю та привести ціну за 1 кВт по закупівлі до ринкової, або скасувати закупівлю і розпочати нову, яка буде відповідати меті Закону, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Розрахункова вартість електричної енергії не відповідає ринковому рівню цін. Станом на сьогодні реальна ринкова ціна електричної енергії складає від 2,83 грн за 1 кВт без ПДВ, та разраховується в прозорий та зрозумілий спосіб, а саме: (ціна РДН+тариф на передачу+тариф на розподіл+витрати та прибуток постачальника), навіть якщо не враховувати витрати та прибуток постачальника то ми отримуємо закупівельну ціну постачальника в грудні 2020 року яка складає 2,57 грн без ПДВ, в ту же чергу запропанована Вами ціна складає 2,50 грн без ПДВ, що нижче на 0,07 коп. Такі дії Замовника спрямовані на створення штучних перешкод для проведення закупівель та їх відміну в зв’язку із відсутністю учасників, що дозволить укласти договори по переговорній процедурі із зручним для Замовника постачальником. Такі дії Замовника йдуть у розріз із метою Закону України Про публічні закупівлі. У наданій Вами відповіді Ви зазначаете, що використовуєте для розрахунків прогнозні показники на 2021 рік, просимо дати інформацію про те, яким саме чином ви їх разраховували та повідомити, чи передбачено проектом договору, що входить до Вашої ДКТ, порядок зміни ціни у разі відхилення реальної ринкової ціни від прогнозних показників на 2021 рік.
Пропонуємо або внести зміни в закупівлю та привести ціну за 1 кВт по закупівлі до ринкової, або скасувати закупівлю і розпочати нову, яка буде відповідати меті Закону, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 14:15
Шановний Учасник.
В тендерній документації, а саме в технічних вимогах визначена не тільки кількість товару (продукції), а й найменування товару – енергія електрична 1 і 2 класу напруги. Очікувана вартість закупівлі складається з розрахункової вартості електричної енергії по 1 і 2 класу напруги.
Порядок зміни ціни передбачено додатком 3 до проекту договору постачання електричної енергії споживачу.
В тендерній документації, а саме в технічних вимогах визначена не тільки кількість товару (продукції), а й найменування товару – енергія електрична 1 і 2 класу напруги. Очікувана вартість закупівлі складається з розрахункової вартості електричної енергії по 1 і 2 класу напруги.
Порядок зміни ціни передбачено додатком 3 до проекту договору постачання електричної енергії споживачу.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000811-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 28 січня 2021 13:54
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа що з 01.07.2019 року на Учасника відсутні скарги до НКРЕКП, або інших контролюючих органів, щодо порушень «Правила роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, а також іншого законодавства, що регулює ринок електричної енергії, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства».
Відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 прямо передбачено Порядок розгляду звернень, скарг, претензій та актів про порушення цих Правил, а також передбачена Процедура розгляду скарг та вирішення спорів.
У контексті законодавчих норм "скарга" - виражене споживачем у письмовій, електронній або усній формі незадоволення щодо постачання електричної енергії та/або надання пов’язаних з постачанням електричної енергії послуг з вимогою поновлення його прав, порушених діями (бездіяльністю) відповідного учасника роздрібного ринку електричної енергії, а також захисту законних інтересів споживача.
У відповідності до Пункту 1.2.16 глави 1.2 розділу I до «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Спірні питання між споживачем та постачальником електричної енергії або оператором системи чи іншим учасником роздрібного ринку вирішуються сторонами шляхом переговорів та у разі неможливості дійти згоди у зазначений спосіб, що підтверджується хоча б однією із сторін документально, розглядаються за зверненням споживача або іншого учасника роздрібного ринку в межах наданих законодавством повноважень енергетичним омбудсменом, Регулятором або судом. До вирішення спірного питання у межах компетенції можуть залучатись центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики. Розгляд скарг побутових та малих непобутових споживачів на дії чи бездіяльність електропостачальників та операторів систем розподілу, вирішення спорів між ними може здійснюватися також енергетичним омбудсменом (у тому числі спорів за участю інших учасників роздрібного ринку). Тобто така умова ТД йде в розріз з умовами «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 оскільки прямо передбачено подання скарг та проведення відповідних перевірок за такими скаргами.
Поставою НКРЕКП від 02.07.2019 № 1333 За результатами розгляду скарги НКРЕКП приймає рішення про:
1) припинення порушення суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
2) припинення порушення суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
3) накладення штрафу на суб'єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
4) припинення розгляду звернення заявника.
Рішення НКРЕКП приймається на засіданні, яке проводиться у формі відкритого слухання, відповідно до Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою НКРЕКП від 06 грудня 2016 року № 2133.
НКРЕКП, отримавши скаргу від заявника, у межах повноважень зобов’язана об'єктивно, всебічно і вчасно перевірити обставини, викладені у скарзі.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що така скарга не містить ознак порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, НКРЕКП направляє заявнику письмову відповідь про відмову в задоволенні вимог, викладених у скарзі.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що наведені у скарзі факти, рішення суб’єкта господарювання та матеріали не містять достатніх даних, необхідних для прийняття НКРЕКП обґрунтованого рішення, або у зверненні є питання, що потребують отримання від суб’єкта господарювання додаткових матеріалів та пояснень, то таке звернення розглядається у порядку розгляду заяв відповідно до глави 4 цих Правил.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що така скарга є обґрунтованою та містить ознаки порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, НКРЕКП направляє суб’єкту господарювання вимогу про усунення такого порушення, про що письмово повідомляє заявника.
Суб’єкт господарювання у визначені НКРЕКП строки та спосіб зобов’язаний повідомити про усунення порушення.
Якщо суб’єкт господарювання у встановлені строки повідомив НКРЕКП про усунення порушення, то відповідальний підрозділ готує проєкт рішення НКРЕКП про припинення розгляду звернення.
Якщо суб’єкт господарювання у встановлені строки та спосіб не повідомив або повідомив НКРЕКП про не усунення порушення чи заявник повторно звернувся до НКРЕКП із повідомленням про не усунення суб’єктом господарювання порушення, відповідальний підрозділ готує проєкт рішення НКРЕКП про порушення суб'єктом господарювання законодавства у відповідній сфері та/або ліцензійних умов.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї документів з’ясовується, що така скарга не є обґрунтованою або не містить ознак порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, відповідальний підрозділ готує та направляє заявнику письмову відповідь з відповідним роз’ясненням.
За результатами розгляду скарги НКРЕКП приймає рішення відповідно до глави 7 цих Правил та направляє письмову відповідь заявнику.
ОТЖЕ ВИМОГА ЩОДО відсутності скарги до НКРЕКП, або інших контролюючих органів, щодо порушень «Правила роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, а також іншого законодавства, що регулює ринок електричної енергії, прямо порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 прямо передбачено Порядок розгляду звернень, скарг, претензій та актів про порушення цих Правил, а також передбачена Процедура розгляду скарг та вирішення спорів.
У контексті законодавчих норм "скарга" - виражене споживачем у письмовій, електронній або усній формі незадоволення щодо постачання електричної енергії та/або надання пов’язаних з постачанням електричної енергії послуг з вимогою поновлення його прав, порушених діями (бездіяльністю) відповідного учасника роздрібного ринку електричної енергії, а також захисту законних інтересів споживача.
У відповідності до Пункту 1.2.16 глави 1.2 розділу I до «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Спірні питання між споживачем та постачальником електричної енергії або оператором системи чи іншим учасником роздрібного ринку вирішуються сторонами шляхом переговорів та у разі неможливості дійти згоди у зазначений спосіб, що підтверджується хоча б однією із сторін документально, розглядаються за зверненням споживача або іншого учасника роздрібного ринку в межах наданих законодавством повноважень енергетичним омбудсменом, Регулятором або судом. До вирішення спірного питання у межах компетенції можуть залучатись центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики. Розгляд скарг побутових та малих непобутових споживачів на дії чи бездіяльність електропостачальників та операторів систем розподілу, вирішення спорів між ними може здійснюватися також енергетичним омбудсменом (у тому числі спорів за участю інших учасників роздрібного ринку). Тобто така умова ТД йде в розріз з умовами «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 оскільки прямо передбачено подання скарг та проведення відповідних перевірок за такими скаргами.
Поставою НКРЕКП від 02.07.2019 № 1333 За результатами розгляду скарги НКРЕКП приймає рішення про:
1) припинення порушення суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
2) припинення порушення суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
3) накладення штрафу на суб'єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
4) припинення розгляду звернення заявника.
Рішення НКРЕКП приймається на засіданні, яке проводиться у формі відкритого слухання, відповідно до Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою НКРЕКП від 06 грудня 2016 року № 2133.
НКРЕКП, отримавши скаргу від заявника, у межах повноважень зобов’язана об'єктивно, всебічно і вчасно перевірити обставини, викладені у скарзі.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що така скарга не містить ознак порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, НКРЕКП направляє заявнику письмову відповідь про відмову в задоволенні вимог, викладених у скарзі.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що наведені у скарзі факти, рішення суб’єкта господарювання та матеріали не містять достатніх даних, необхідних для прийняття НКРЕКП обґрунтованого рішення, або у зверненні є питання, що потребують отримання від суб’єкта господарювання додаткових матеріалів та пояснень, то таке звернення розглядається у порядку розгляду заяв відповідно до глави 4 цих Правил.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї рішень суб’єкта господарювання та документів з’ясовується, що така скарга є обґрунтованою та містить ознаки порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, НКРЕКП направляє суб’єкту господарювання вимогу про усунення такого порушення, про що письмово повідомляє заявника.
Суб’єкт господарювання у визначені НКРЕКП строки та спосіб зобов’язаний повідомити про усунення порушення.
Якщо суб’єкт господарювання у встановлені строки повідомив НКРЕКП про усунення порушення, то відповідальний підрозділ готує проєкт рішення НКРЕКП про припинення розгляду звернення.
Якщо суб’єкт господарювання у встановлені строки та спосіб не повідомив або повідомив НКРЕКП про не усунення порушення чи заявник повторно звернувся до НКРЕКП із повідомленням про не усунення суб’єктом господарювання порушення, відповідальний підрозділ готує проєкт рішення НКРЕКП про порушення суб'єктом господарювання законодавства у відповідній сфері та/або ліцензійних умов.
Якщо за результатами розгляду скарги та наданих до неї документів з’ясовується, що така скарга не є обґрунтованою або не містить ознак порушення суб’єктом господарювання законодавства та/або ліцензійних умов, відповідальний підрозділ готує та направляє заявнику письмову відповідь з відповідним роз’ясненням.
За результатами розгляду скарги НКРЕКП приймає рішення відповідно до глави 7 цих Правил та направляє письмову відповідь заявнику.
ОТЖЕ ВИМОГА ЩОДО відсутності скарги до НКРЕКП, або інших контролюючих органів, щодо порушень «Правила роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, а також іншого законодавства, що регулює ринок електричної енергії, прямо порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 14:16
Шановний Учасник, щодо порушеного вами питання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область обл., смт Козин, вул. Рудиківська,49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" |
15 972 048,00
UAH
|
15 972 048,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій