Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Код ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-01-15-000616-b 66740c1c0e4b438981b6873434f65ee4
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 11:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 16:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 11:36
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Microsoft Windows 10
Дата подання: 15 січня 2021 12:20
Дата відповіді: 15 січня 2021 14:45
Добрый день рассматриваете ли вы установку Microsoft Windows 10 Professional DOEM т.е. ключ активации Windows вшивается в биос материнской платы при сборке системного блок . Нужна ли вам установка и обучения или только поставка товара?
Відповідь: Питання щодо операційної системи Microsoft Windows уточнено в новій редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Код ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)), оголошення UA-2021-01-15-000616-b, від 15.01.2021. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Код ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)), оголошення UA-2021-01-15-000616-b, не передбачено навчання
Ноутбуки
Дата подання: 15 січня 2021 16:24
Дата відповіді: 15 січня 2021 16:36
Здравствуйте, подскажите пожалуйста на ноутбуках тоже должна стоять операционная система Windows 10 Pro?
Відповідь: Так, на ноутбуках також повинна стояти операційна система Windows 10 Pro

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-000616-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 січня 2021 12:30
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2021 14:44
Задовільними вимогу учасника спрощеної закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Код ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)), оголошення UA-2021-01-15-000616-b та внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000616-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 лютого 2021 11:54
не правове рішення!
Учасник ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" не погоджується з рішенням замовника.
По перше, просимо бути уважними при розгляді пропозицій та вивчати документи, які надані учасником у складі пропозиції.
Лист згода на обробку персональних даних знаходиться в у складі пропозиції: Уставні з ЕЦП (архів)/кваліфікаційна частина/лист згода на обробку персональних даних.pdf
В даному випадку наявна ознака порушення Закону України «Про публічні заупівлі», ст. 5, п.
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
На підтвердження цього надаємо малюнки, "скрін-сшот" з закупівлі, та вказуємо не уважному Замовника, де саме знаходиться вище згаданий документ.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник повинен скасувати своє попереднє рішення та опублікувати протокол з обґрунтуванням відхилення, якщо таке має місто бути.
Що стосується другого пункту, причини відхилення. Замовник перед публікацією закупівлі мав пересвідчитися, що монітори з діагоналлю 17 дюймів вже не виробляються ні одним з виробників, а так не можливо виконати умову. Учасником запропонований кращий по своїм характеристикам монітор, а саме з діагоналлю 18,5 дюймів. Виникає питання, в чому тут порушення? Так є повні підстави вважати про наявну ознаку порушення Закону України «Про публічні заупівлі», ст. 5,
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Або Замовник навмисно приписав дані вимоги під конкретного учасника, при цьому жодної вимоги щоб учасник надавали точну модель не зазначено, а так легко буде відхиляти пропозиції, а вибрати ту, яка буде відповідати цьому параметру, монітор з діагоналлю 17. При цьому учасник, який переможе зробить додаткову угоду на покращення якості та виконає поставку монітор з діагоналлю 18 дюймів.
Вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення або надати обґрунтоване пояснення, на якій підставі була відхилена пропозиція з монітором кращої характеристики.
Також нагадуємо, що згідно зі ст. 16414 ч.3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення за безпідставне відхилення учасника передбачено накладання штрафу на службову
(посадову) особу, уповноважену особу Замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян (25500 – 51000 грн.)
У разі ігнорування нашої обґрунтованої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів та наявного функціоналу через форму звернення до ДАСУ на сторінці даного тендеру та публікації у Dozorro. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 16:34
Опис додається у файлі - вкладенні
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000616-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 лютого 2021 11:58
не правове рішення!
Вимагаємо надати пояснення, на якій підставі був обраний переможець учасник ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА, з максимальною ціновою пропозицію, якщо у складі його пропозиції не зазначена марка монітора, а лише скопійована вимога. Таким чином міг поступити кожен з учасників, але кожен з учасників зазначив конкретну модель монітора, бо ведуть чесну конкуренцію.
Разом з тим, учасник ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА прекрасно розуміє, що не зможе виконати поставку монітора з діагоналлю 17 дюймів, бо таких моніторів не існує, а діє таким чином щоб на момент поставки пропанувати еквівалент з більшою діагоналлю.
Також наголошуємо на тому, що учасник не вказав, який саме ноутбук планує постачати, не надана а ні серія, а ні артикул, що не припустимо, адже так не можливо встановити відповідність до вимог. Звичайно Замовника це влаштовую, головне, що все скопійовано та підтверджено.
Так є повні підстави вважати про наявну ознаку порушення Закону України «Про публічні заупівлі», ст. 5,
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З боку Замовника явні ознаки того, що він зацікавлений в перемозі саме даного учасника, адже пропозиція першого учасника з найменшою цінової пропозиції була відхилена по надуманим не об’єктивним причинам.
у разі ігнорування нашої обґрунтованої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів та наявного функціоналу через форму звернення до ДАСУ на сторінці даного тендеру та публікації у Dozorro. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 16:36
Опис додається у файлі - вкладенні
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000616-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 05 лютого 2021 14:06
Вимога
Шановний Замовнику!
ТОВ "Систематика Україна" детально ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ №17 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05 лютого 2021 р. має намір повідомити, що вбачає в діях Замовника ознаки дискримінаційного підходу до оцінки та розгляду тендерних пропозицій, а також наявність порушень принципів публічних закупівель, що регламентовані Ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Додатку №3 Оголошення була встановлена вимога щодо технічних характеристик монітора, а саме: "Монітор, діагональ екрану - 17 дюйм". Разом з тим, було зазначено, що аналоги Замовником розглядатися не будуть. Так, пропозиція ТОВ "Систематика Україна" була відхилена Замовником через нібито невідповідність діагоналі екрану монітору, однак, учасником було запропоновано кращий за своїми технічними та якісними хатаркетистиками товар. Хотілося б зазначити, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників(ч. Ст.14 Закону). Вами, як Замовником, у Додатку №3 до оголошення було лише зазначено технічні характеристики, тому твердження щодо надання учасниками еквіваленту є хибним, адже жодних вимог до виробника, посилань на конкретну торговельну марку чи фірму не було.
Щодо пропозиції Учасника -Переможця, у складі пропозиції ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" не міститься жодного документу, окрім завізованого Додатку №3, що був скопійований з Оголошення, де б зазначалися інформація про виробника монітору або назву, серію, модель. Відсутність вищезазначеної інформації не надає можливості а ні Замовнику, а ні іншим Учасникам, перевірити товар, що пропонується. Тож, можна прийти до висновку, що Замовником умисно було відхилено інших учасників, та обрано переможцем саме ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", адже для відхилення інших було достатньо формальних підстав, а наявність грубої помилки у Учасника- переможця та закупівля товарів, про які Замовник взагалі не має інформації є нормальною практикою.
Принагідно хотілося б зазначити, що структура Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає наявніть СТАТЕЙ, а не частин. Тому відхилення учасника на підставі "ЧАСТИНИ 13" невідомої статті є щонайменш незаконним.
Враховуючи вищевикладені обставини, ТОВ "Систематика Україна" вимагає від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", оформлене ПРОТОКОЛОМ №18 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 04.02.2021р. а також звертає Вашу увагу, що у випадку не скасування Вашого незаконного рішення будемо змушені захищати свої інтереси та встановлювати справедливість усіма доступними способами, яких наразі в нашій державі предбачено достатньо, як у формі заяв та звернень до контколюючих органів, так і шляхом залучення громадських організацій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 16:37
Опис додається у файлі - вкладенні

Документи подані скаржником

Документи

15 січня 2021 14:44
Прот_3.pdf

Документи подані скаржником

Документи

08 лютого 2021 16:34
Прот_19.pdf

Документи

08 лютого 2021 16:36
Прот_20.pdf

Документи

08 лютого 2021 16:36
Прот_21.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 143 841,00
UAH з ПДВ
143 841,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 148 490,00
UAH з ПДВ
148 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 162 784,80
UAH з ПДВ
158 288,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 158 289,00
UAH з ПДВ
158 289,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 169 852,99
UAH з ПДВ
169 852,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 14:09
sign.p7s
01 лютого 2021 14:08
Уставні з ЕЦП.zip
01 лютого 2021 14:08
Відомості.pdf
01 лютого 2021 14:08
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 лютого 2021 14:08
технічна частина.pdf
01 лютого 2021 14:08
Згода з договором.pdf

Публічні документи

31 січня 2021 22:26
sign.p7s
31 січня 2021 22:25
установчі_док.pdf
31 січня 2021 22:25
Технічні вимоги.pdf
31 січня 2021 22:25
Серт_ISO_14001-2015.PDF
31 січня 2021 22:25
Серт_ISO_9001-2015.PDF
31 січня 2021 22:25
Розяснення.pdf
31 січня 2021 22:25
Пропозиція.pdf
31 січня 2021 22:25
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
31 січня 2021 22:25
Ноутбуки СЕС.pdf
31 січня 2021 22:25
Несертифікація.pdf
31 січня 2021 22:25
Лист-погодження.pdf
31 січня 2021 22:25
Загальні відомості.pdf
31 січня 2021 22:25
Довідка_банк.pdf
31 січня 2021 22:25
Декларації_товар.pdf
31 січня 2021 22:25
Гарантійний лист.pdf
31 січня 2021 22:25
ВИТЯГ.pdf
31 січня 2021 22:25
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 17:37
sign.p7s
27 січня 2021 17:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2021 17:35
Виписка з ЄДР.pdf
27 січня 2021 17:34
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 15:39
sign.p7s
01 лютого 2021 15:38
Сертифікати_ПРИВАТУМ.pdf
01 лютого 2021 15:38
Висновок СЕЕ НР.pdf
01 лютого 2021 15:38
Статутні_ згідно.pdf
01 лютого 2021 15:38
6. 30210000-4 СУ 169 27082020.pdf
01 лютого 2021 15:38
2. 30210000-4 СУ 25 24032020.pdf
01 лютого 2021 15:38
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 13:29
sign.p7s
01 лютого 2021 13:27
Ідентифікаційний код.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 143 841,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 10:57
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Відхилено 148 490,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 10:59
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 158 288,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 11:02
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 158 289,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 11:05
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 169 852,99
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 11:07

Документи

05 лютого 2021 10:57
sign.p7s
05 лютого 2021 10:55
Прот_14.pdf

Документи

05 лютого 2021 10:59
sign.p7s
05 лютого 2021 10:59
Прот_15.pdf

Документи

05 лютого 2021 11:01
sign.p7s
05 лютого 2021 11:01
Прот_16.pdf

Документи

05 лютого 2021 11:04
sign.p7s
05 лютого 2021 11:04
Прот_17.pdf
05 лютого 2021 11:04
Прот_17.pdf

Документи

05 лютого 2021 11:06
sign.p7s
05 лютого 2021 11:06
Прот_18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
169 852,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 11:06
sign.p7s
05 лютого 2021 11:06
Прот_18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2021 12:30
Дог_4.PDF укладений
15 лютого 2021 12:29
sign.p7s зміни до договору
23 лютого 2021 10:07
Доп_1_4 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку