Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-01-15-000599-b ● 5e0c15e99da647ab8c8ab2889d91c526
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таращанський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 23578747 |
Місцезнаходження: | 09511, Україна , Київська обл., село, Таращанський район село Чернин вулиця Лобківка 22 |
Контактна особа: |
Коломієць Віталій Іванович +380456652797 tbip@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 11:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 11:52 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кг
Пральний порошок Гала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
120 літр
Універсальний миючий засіб для підлоги Mr.Proper (ємність 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
120 літр
Універсальний миючий засіб для підлоги Клайм (ємність 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
204 шт
Сарма гель для дезінфекції туалетів (ємність 750 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
204 літр
Засіб рідкий санітарно гігієнічний Сантрі Мілам гель (ємність 1л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
204 шт
Чистящий порошок Гала (ємність 0,500 грам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
204 шт
Чистящий засіб Комет Океан (ємність 850 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село Чернин, вулиця Лобківка 22, село Чернин, Таращанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата після поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 11:48 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 15 січня 2021 12:53
Дата відповіді: 15 січня 2021 13:08
Добрий день , підкажіть, будь ласка, еквіваленти будуть розглядатися?
Відповідь: Подавати пропозиції необхідно до умов викладених в оголошенні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000599-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 січня 2021 13:42
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику, в особі уповноваженої особи, ми категорично не згодні з відхиленням нашої найбільш економічно привабливої пропозиції. В протоколі відхилення причина відхилення виглядає непрофесійною: не відповідає умовам зазначеним в оголошені. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 19 квітня 2020 р, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, ми вимагаємо детального пояснення нашого відхилення.
Згідно ч. 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава -114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, а саме частини 4 стаття 14, у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити та не розглядати еквіваленти НЕ МОЖЕТЕ, оскільки ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закупівля проводиться за державні кошти.
Заявлені Вами засоби не є унікальними, мають загальні характеристики, як і інші еквівалентні засоби та використовуються в побуті. Нами запропоновані засоби, еквіваленті, які відповідають вимогам оголошення, мають всі документи, згідно чинного законодавства України, мають професійні призначення та застосування для використання в усіх медичних закладах, що відповідно має перевагу, але мають іншу назву.
Згідно наданих документів, а саме Висновків СЕЕ, Сертифікатів якості, Інструкцій по застосуванню легко визначається відповідність по застосуванню та дозвіл до використання в закладах на кшталт вашого, тож вимагаємо роз’яснення не відповідності запропонованих нами засобів.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Отже, вимагаємо :повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку, надати професійну аргументацію невідповідності нашої пропозиції .
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування нашого звернення, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки розгляду нашої пропозиції та перешкоджанню корупційної змови.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава -114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, а саме частини 4 стаття 14, у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити та не розглядати еквіваленти НЕ МОЖЕТЕ, оскільки ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закупівля проводиться за державні кошти.
Заявлені Вами засоби не є унікальними, мають загальні характеристики, як і інші еквівалентні засоби та використовуються в побуті. Нами запропоновані засоби, еквіваленті, які відповідають вимогам оголошення, мають всі документи, згідно чинного законодавства України, мають професійні призначення та застосування для використання в усіх медичних закладах, що відповідно має перевагу, але мають іншу назву.
Згідно наданих документів, а саме Висновків СЕЕ, Сертифікатів якості, Інструкцій по застосуванню легко визначається відповідність по застосуванню та дозвіл до використання в закладах на кшталт вашого, тож вимагаємо роз’яснення не відповідності запропонованих нами засобів.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Отже, вимагаємо :повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку, надати професійну аргументацію невідповідності нашої пропозиції .
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування нашого звернення, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки розгляду нашої пропозиції та перешкоджанню корупційної змови.
Скасована
Дата: 29 січня 2021 14:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2021 14:03
Вимога не задоволена. Відповідь Замовника додається.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Рішення скасоване |
93 900,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 10:18
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Рішення скасоване |
93 900,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 14:09
|
ФОП Запасковський Микола Васильович #2595510535 |
Рішення скасоване |
94 800,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 14:09
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
93 900,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 09:11
|
спец 000621.jpg | укладений |
09 лютого 2021 09:07
|
дог 000621 3 ст.jpg | укладений |
09 лютого 2021 09:07
|
дог 000621 2 ст.jpg | укладений |
09 лютого 2021 09:07
|
дог 000621 1ст.jpg | укладений |
09 лютого 2021 09:07
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 квітня 2021 11:25
|
6 851,98 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
06 травня 2021 17:02
|
11 623,97 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
11 червня 2021 14:58
|
3 744,00 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
12 липня 2021 17:54
|
5 040,00 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
04 серпня 2021 14:54
|
2 367,98 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
19 жовтня 2021 11:23
|
7 135,97 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
02 листопада 2021 14:50
|
13 517,96 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
17 грудня 2021 12:00
|
12 420,00 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
21 грудня 2021 10:59
|
20 055,98 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |
21 грудня 2021 10:59
|
11 088,00 UAH | UA558201720344201003300020086 Таращанський геріатричний пансіонат |
UA403005280000026007001364148 ТОВ "IМЕД" |
Оплачений |