Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26514713 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1 |
Контактна особа: |
Донюк Юрій Володимирович +380978399550 km_ambulance@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 3 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником Акту приймання-передачі наданих послуг. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 30-ти календарних днів після надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 6 (цінова пропозиція).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 5 (тех. вимоги).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 4 (інші вимоги).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 3 та 3.1 (Проект Дог. та згода з ним).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 2 (ст 17).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
5_Додаток 1 (ст 16).doc | |
15 січня 2021 10:54 |
4_Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 25 січня 2021 21:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-09-000014 ● 4d65f3cbb42e4356b08d15449b74ebef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
09.11.2021 № 722
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-01-15-000533-c.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 09.11.2021.
Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 10:56:20
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що проводило Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-15-000533-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» документально підтвердив наявність в тендерній пропозиції (відповідно до вимог додатку 5 Тендерної документації Замовника) копії відповідного Сертифікату на обладнання СТО, який повинний відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі, за адресою СТО м.Хмельницький, вул.Депутатська, 20, яка зазначена вказаним Учасником, як підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 17:24:18
Пояснення
І. КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень, може повідомити наступне.
1. Учасником – ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» на виконання п. 12 Додатку 5 тендерної документації надано в складі пропозиції завірену копію Сертифікату, виданого ДП «Укрметртестстандарт» № Пт-370/19 від 25.09.2019 року (файл «Метрстандарт Серт.pdf»), який є діючим на дату подання пропозиції Учасника. (копія додається).
Даний Сертифікат підтверджує, що вимірювальні можливості обладнання СТО Учасника відповідають встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідають критеріям перевірки в державній метрологічній системі (назва конкретних об’єктів вимірювань та їх відповідність встановлені в Додатку до Сертифікату, який є його невід’ємною частиною).
2. Відповідно до інформації в наданому Сертифікаті № Пт-370/19 від 25.09.2019 року від видається без чіткої прив’язки до фактичної адреси СТО (в Сертифікаті вказано, що його видано в адресу ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» та вказано юридичну адресу, а саме адресу місця реєстрації підприємства Учасника), адже обладнання СТО не є об’єктом нерухомості, і може бути переміщене та використано Учасником для надання послуг Замовнику відповідно до фактичного знаходження приміщень СТО, або за адресою розміщення транспорту Замовника тощо.
3. Учасником – ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» в жодному документі не вказано наявність в Учасника СТО та/або обладнання СТО за адресою: м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20. За цією адресою (м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20) зареєстровано відокремлений підрозділ юридичної особи- Замовника торгів.
СТО ж Учасника, відповідно до Довідки № 65/29 від 29.01.2021 року та наданих учасником договорів оренди, які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 4а та м. Хмельницький, вул. Київська, 4 (файл «Гар листи, Довідки тех вимог.pdf , Договір оренди ЗС 2020.pdf та договор оренди Хм ЗС.pdf )
(копії додаються).
4. Також повідомляємо, що згідно вимоги п. 12 Додатку 5 тендерної документації «Обладнання СТО учасника повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію відповідного Сертифікату)» не вказано чіткої вимоги до Учасників щодо фактичного розміщення обладнання, адже обладнання СТО, що в розпорядженні Учасника не є об’єктом нерухомості, і може бути переміщене та використано Учасником для надання послуг Замовнику відповідно до фактичного знаходження приміщень СТО, або за адресою розміщення транспорту Замовника якщо це передбачено, тощо. Дана вимога сформована виходячи з того, що при видачі Сертифікату орган ДП «Укрметртестстандарт» перевіряє вимірювальні можливості обладнання СТО за адресою їх розміщення на час такої перевірки й надає свій висновок щодо відповідності, дія якого фіксується строком дії у відповідному Сертифікаті.
Додатки:
1. Пояснення на запит на 2 арк.
2. Копії документів: сертифікат визнання вимірювальних можливостей №ПТ – 370/19 від 25.09.2019 року виданого ДП «Укрметртестстандарт» та додаток до сертифікату на 2 аркуші; Лист – Гарантія щодо місцезнаходження СТО; Договір оренди №1 від 01.12.2020 року та Акт прийому – передачі; Договір оренди приміщень №4 від 02.11.2020 року та 2 (два) Акти- прийому передачі;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" |
2 987 390,00
UAH з ПДВ
|
2 987 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" |
3 207 500,00
UAH з ПДВ
|
3 207 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" #37880919 |
Переможець |
2 987 390,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:42
|
Д_У_2_від_10.01.22.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:11
|
Дод_Угода__1_ЗС_АВТО_ГРУП_24.12.21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 12:09
|
Дог__ХМ_01_ЗС_АВТО_ГРУП_від 02.03.21.pdf | укладений |
02 березня 2021 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 8 ч. 5 та ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції та п.10.3. і 11.3. Договору, у зв’язку із закінченням дії Договору № ХМ-01 від 02.03.2021 року у 2021 році, Сторони погодилися продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та дійшли згоди про наступне: Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та доповнити його наступним реченням: « Термін надання послуг у 2022 році - до 31.03.2022 року, згідно додаткової угоди, яка укладена на підставі п. 8 ч. 5 та ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Внести зміни до п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2022 року включно.». |
Номер договору про закупівлю: | №ХМ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 10.3 і 11.3 до Договору № ХМ-01 від 02.03.2021 (далі – Договір), про таке: 1. Пункт «3.1 Сума договору становить» викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2021 рік становила 2 987 390, 00 грн. ( Два мільйони дев’ятсот вісімдесят сім тисяч триста дев’яносто гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ. Сума цього договору з 01.01.2022 по 31.03.2022 не перевищує 20% загальної суми договору за 2021 рік та становить 597 478,00грн.(П’ятсот дев’яносто сім тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ. Усього за договором: 3 584 868,00 ( Три мільйони п’ятсот вісімдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ. «Кількість послуг з ремонту та обслуговування спеціалізованих санітарних автомобілів (вантажопідйомність до 3,5 тонн) за 2021 рік 8700 н/год, вартість запасних частин та витратних матеріалів 1 250 00,00 гривень, кількість наданих послуги з ремонту та обслуговування спеціалізованих санітарних автомобілів (вантажопідйомність до 3,5 тонн) з 01.01.2022р. по 31.03.2022р. 1740 н/год ( вартість запасних частин та витратних матеріалів 250 000,00 гривень)» 2. Замінити Додаток № 1 «Специфікація» до Договору № ХМ-01 від 02.03.2021 та викласти його в новій редакції, що додається 3. Решта пунктів Договору залишається незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № ХМ-01 від 02.03.2021 та діє протягом терміну дії Договору. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради Юридична адреса: 29009, Україна, м. Хмельницький, вул. Пілотська,1 Фактична адреса: 29008, Україна, м. Хмельницький, вул. Депутатська,20 Код ЄДРПОУ 26514713 ІПН: 265147122256 Витяг з реєстру платн. ПДВ № 2022254500167 р\р UA063154050000026001052320101 р\р UA763154050000026001052326310 в АТ КБ «Приватбанк», Телефон (0382)75-59-57; факс (0382)66-48-87 Електронна пошта: km_ambulance@ukr.net Директора ____________________ О.Л. Терещук м.п. УЧАСНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП» Юр.адреса: 02225, м. Київ, вул. Ніколаєва, буд. 13, кв. 152 Факт.адреса: 04080, м. Київ, вул. Новоконстянтинівська, 4-А Адреса для листування:а/ с64, м. Київ,04080 Р/р UA753808050000000026001482205 в Райффайзен Банк «Аваль» ЄДРПОУ 37880919 Тел./факс (044) 501-15-16; 501-15-05 Директор __________________ О.С. Тараник м.п. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | №ХМ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |