Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Страхування транспортних засобів).
Очікувана вартість
116 898,67 UAH
UA-2021-01-15-000281-a ● daf98d797a9e4e00a09aa5edc4ee0fbb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 116 898,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 584,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Страхування транспортних засобів (С1) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
55 послуга
Страхування транспортних засобів (С2) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
22 послуга
Страхування транспортних засобів (Е) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
9 послуга
Страхування транспортних засобів (В1) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
1 послуга
Страхування транспортних засобів (В2) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
3 послуга
Страхування транспортних засобів (В3) (детальний перелік наведено у Додатку № 1 до ТЗ та Додатку № 4 проект договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Одноразово протягом 10 робочих днів за дати підписання Акту -прийняття наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 10:16 |
Оголошення страхові послуги (зі змінами).doc | |
19 січня 2021 10:16 |
Протокол № 2 від 19.01.2021р. про внесення змін.pdf | |
19 січня 2021 10:16 |
Додаток № 3 Технічне завдання (Зі змінами).doc | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 6 лист погодження про укладання договору.docx | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток №1 Перелік послуг до Додатку № 3 Технічного завдання.pdf | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 5 Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 Проект договору ч.2.doc | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 проект договору ч. 1.xls | |
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 Проект договору Додаток.xls |
19 січня 2021 10:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 10:16 |
Оголошення страхові послуги (зі змінами).doc
|
|||
19 січня 2021 10:16 |
Протокол № 2 від 19.01.2021р. про внесення змін.pdf
|
|||
19 січня 2021 10:16 |
Додаток № 3 Технічне завдання (Зі змінами).doc
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 6 лист погодження про укладання договору.docx
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток №1 Перелік послуг до Додатку № 3 Технічного завдання.pdf
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 5 Лист-згода (обробка персональних даних).doc
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 Проект договору ч.2.doc
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 проект договору ч. 1.xls
|
|||
15 січня 2021 08:43 |
Додаток № 4 Проект договору Додаток.xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000281-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ СК Гардіан, Код ЄДРПОУ:35417298
Дата подання: 18 січня 2021 12:40
звітність 2020 рік
В Оголошенні вимагається надання 3.11копія звіту про фінансові результати за 2020 рік. але така звітність складається до 28.02.2021, у звязку з чим подати її до кінцевої дати подання пропозиції неможливо, просимо змінити на 3.11копія звіту про фінансові результати за 2019 рік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2021 10:15
Доброго дня!
Ваша вимога буде прийнята до уваги, та будуть внесенні зміни.
Дякуємо!
Ваша вимога буде прийнята до уваги, та будуть внесенні зміни.
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-15-000281-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес", Код ЄДРПОУ:20344871
Дата подання: 03 лютого 2021 10:17
Щодо безпідствної дискваліфікації
Шановний Замовнику!
02.02.2021р. Маріупольським комунальним підприємством зеленого будівництва (код 03361845) (замовник по закупівлі Код CPV за ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Страхування транспортних засобів)) було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокол №7 щодо відхилення пропозиції Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» (код 20344871) . Підставою відхилення визначено - відсутність (не подання Страховою компанією «БРОКБІЗНЕС») Сканованої копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або сканованої копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або сканованої копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Необхідно зазначити, що згідно:
- п. 196.1.3 ст. 196 Податкового кодексу України не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов'язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів.
- Ст. 141 Податкового кодексу України, страховики є платниками податку на прибуток.
Тобто, страхові компанії не є платниками податку на додану вартість та/або єдиного податку, а є платниками податку на прибуток. У зв’язку із цим, Страховою компанією «БРОКБІЗНЕС» до пропозиції було надано довідку №73-03/1 від 18.01.2021р. в якій було зазначено про особливості оподаткування.
Отже, Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» не могла надати копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або сканованої копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або сканованої копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість, оскільки у відповідності до норм Податкового кодексу України не є платником зазначених податків.
Виходячи з цього Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» вважає що її пропозиція відхилена незаконно, безпідставно та необґрунтовано.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Переглянути рішення замовника, викладене в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, та/або надати додаткові обґрунтування відхилення пропозиції Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС».
Розгорнути
Згорнути
02.02.2021р. Маріупольським комунальним підприємством зеленого будівництва (код 03361845) (замовник по закупівлі Код CPV за ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Страхування транспортних засобів)) було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокол №7 щодо відхилення пропозиції Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» (код 20344871) . Підставою відхилення визначено - відсутність (не подання Страховою компанією «БРОКБІЗНЕС») Сканованої копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або сканованої копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або сканованої копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Необхідно зазначити, що згідно:
- п. 196.1.3 ст. 196 Податкового кодексу України не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов'язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів.
- Ст. 141 Податкового кодексу України, страховики є платниками податку на прибуток.
Тобто, страхові компанії не є платниками податку на додану вартість та/або єдиного податку, а є платниками податку на прибуток. У зв’язку із цим, Страховою компанією «БРОКБІЗНЕС» до пропозиції було надано довідку №73-03/1 від 18.01.2021р. в якій було зазначено про особливості оподаткування.
Отже, Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» не могла надати копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або сканованої копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або сканованої копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість, оскільки у відповідності до норм Податкового кодексу України не є платником зазначених податків.
Виходячи з цього Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» вважає що її пропозиція відхилена незаконно, безпідставно та необґрунтовано.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Переглянути рішення замовника, викладене в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, та/або надати додаткові обґрунтування відхилення пропозиції Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 10:18
Шановний учасник ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес"!
Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне, згідно Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель № 2 від «19» січня 2021 року, Учасник закупівлі повинен був надати усі документи згідно Додатку № 1 «Вимоги до кваліфікації учасника. Документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції».
Якщо учасник не надає документи згідно переліку, який вказаний у Додатку № 1 до Оголошення та не надає пояснення відсутності в учасника документу, передбаченого оголошенням та додатком № 1 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 1 разом з копією документу, який містить відповідні відомості, то його пропозиція буде відхилена.
Згідно п. 7. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваше підприємство повинно було звернутися до Замовника з вимогою або роз’ясненням, стосовно внесення змін до даної закупівлі. Уважніше вивчайте документацію Замовника та звертайтесь до Замовника через електрону систему за роз’ясненням, якщо на вашу думку є якісь порушення проведення процедури спрощеної закупівлі (згідно п. 7. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику закупівлі надається право звернутися з питанням або вимогою до Замовника для уточнення положень документації. Якщо учасник вчасно, в передбачені Законом строки не звернувся до Замовника з питанням чи вимогою, його пропозиція розглядається згідно вимог документації до закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник відхиляє вашу вимогу, тому що, Замовник керується Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у якому чітко зазначено, які вимоги були застосовані до учасників закупівлі.
Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне, згідно Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель № 2 від «19» січня 2021 року, Учасник закупівлі повинен був надати усі документи згідно Додатку № 1 «Вимоги до кваліфікації учасника. Документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції».
Якщо учасник не надає документи згідно переліку, який вказаний у Додатку № 1 до Оголошення та не надає пояснення відсутності в учасника документу, передбаченого оголошенням та додатком № 1 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 1 разом з копією документу, який містить відповідні відомості, то його пропозиція буде відхилена.
Згідно п. 7. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваше підприємство повинно було звернутися до Замовника з вимогою або роз’ясненням, стосовно внесення змін до даної закупівлі. Уважніше вивчайте документацію Замовника та звертайтесь до Замовника через електрону систему за роз’ясненням, якщо на вашу думку є якісь порушення проведення процедури спрощеної закупівлі (згідно п. 7. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику закупівлі надається право звернутися з питанням або вимогою до Замовника для уточнення положень документації. Якщо учасник вчасно, в передбачені Законом строки не звернувся до Замовника з питанням чи вимогою, його пропозиція розглядається згідно вимог документації до закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник відхиляє вашу вимогу, тому що, Замовник керується Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у якому чітко зазначено, які вимоги були застосовані до учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" |
47 007,00
UAH з ПДВ
|
47 007,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
51 081,00
UAH з ПДВ
|
51 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт" |
85 397,16
UAH з ПДВ
|
85 397,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ СК Гардіан |
92 095,74
UAH з ПДВ
|
92 095,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП" |
103 984,34
UAH з ПДВ
|
103 984,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" #20344871 |
Відхилено |
47 007,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 13:30
|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
51 081,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 10:42
|
повідомлення про внесення змін до договору (№ 1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 10:42
|
Додаткова угода № 1 від 11.03.2021р до дог. № 234-0835-21-1502776-54.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 08:07
|
договір № 234-0835-21-1502776-54 від 19.02.2021р..pdf | укладений |
19 лютого 2021 08:07
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
19 квітня 2021 10:38
|
51 081,00 UAH | UA408201720344370011000020704 Маріупольське КП зеленого будівництва |
UA703057490000026502000000028 ПАТ "НАСК "ОРАНТА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додання п. 1.9 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 234/0835/21/1502776/54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |