Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі сільради с.Гора Бориспільського району, Київської області
Очікувана вартість
299 940,54 UAH
UA-2021-01-14-005441-a d9de48d3511f4defa708f74f0fb408ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Жила

+380674060507 ugkgkbgsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44094449
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Вячеслав Жила
+380674060507
ugkgkbgsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 14:45
Очікувана вартість: 299 940,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 999,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44094449
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Жили Вячеслава Олександровича: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; тел./факс +380674060507; e-mail: ugkgkbgsr@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 299940,54 грн (двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок гривень грн. 54 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі сільради с.Гора Бориспільського району, Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
4. Строк виконання робіт: до 30.04.2021 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 20.01.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 27.01.2021
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Бенефіціара: назва:
назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449;
юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5
р/р № UA ____________________________________ в Державній казначейській службі України, м. Київ.
МФО __________
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по чпрощеній закупівлі на закупівлю Капітальний ремонт будівлі сільради с.Гора Бориспільського району, Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам згідно номеру оголошення UA-2021-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро);
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування робіт та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі сільради с.Гора Бориспільського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, б.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 10:41
Оголошення_кап_ремонт_сільської ради_нова_редакція.doc
18 січня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 23:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 10:41
Оголошення_кап_ремонт_сільської ради_нова_редакція.doc
14 січня 2021 23:02
Оголошення_кап_ремонт_сільської ради.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Швець О.С. 279 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ССТ" 245 000,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 271 416,00
UAH з ПДВ
225 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 260 000,00
UAH з ПДВ
244 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рітейлбуд" 275 702,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" 294 262,10
UAH з ПДВ
294 262,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" 299 940,54
UAH з ПДВ
299 940,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:08
Електронний підпис
26 січня 2021 15:06
Кошторис Гора.rar
26 січня 2021 15:06
Оборот 2020 4кв.pdf
26 січня 2021 15:06
ДОГОВІР.pdf
26 січня 2021 15:06
Довідки ст17 довільні.pdf
26 січня 2021 15:06
Довідка щодо підпису.pdf
26 січня 2021 15:06
Довідка МТО(1).pdf
26 січня 2021 15:06
Витяг з реєстру.pdf
26 січня 2021 15:06
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 22:53
Електронний підпис
26 січня 2021 22:51
Статут.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Пропозиція.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Проект договору.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Кошторис.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Довідка санкції.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Відгук Управління.jpg.p7s
26 січня 2021 22:51
Баланс та звіт 2019.pdf.p7s
26 січня 2021 22:51
Статут.pdf
26 січня 2021 22:51
Пропозиція.pdf
26 січня 2021 22:51
Проект договору.pdf
26 січня 2021 22:51
Ліцензія будівельна.pdf
26 січня 2021 22:51
Кошторис.pdf
26 січня 2021 22:51
Договір оренда офісу.pdf
26 січня 2021 22:51
Довідка санкції.pdf
26 січня 2021 22:51
Відгук Управління.jpg
26 січня 2021 22:51
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
26 січня 2021 22:51
Баланс та звіт 2019.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 14:36
Електронний підпис
25 січня 2021 14:34
Статут, опис.pdf
25 січня 2021 14:34
Ліцензія ДАБІ.pdf
25 січня 2021 14:33
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 19:11
Електронний підпис
26 січня 2021 19:08
Технічне завдання.pdf
26 січня 2021 19:08
Проект договору.pdf
26 січня 2021 19:08
Оборотна-сальдова.pdf
26 січня 2021 19:07
Кошторис.pdf
26 січня 2021 19:07
Договір оренди склад.pdf
26 січня 2021 19:07
Договір оренди офісу.pdf
26 січня 2021 19:07
Довідки Приват 06.01.2021.pdf
26 січня 2021 19:07
Довідка.zip
26 січня 2021 19:07
Відгук Гагаріна 2021.pdf
26 січня 2021 19:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 січня 2021 19:07
Підтвердження.pdf
26 січня 2021 19:07
Копія ліцензії.pdf
26 січня 2021 19:07
Копія витягу ПДВ.pdf
26 січня 2021 19:07
Довідка.pdf
26 січня 2021 19:07
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:41
Електронний підпис
26 січня 2021 15:30
Електронний підпис
26 січня 2021 15:24
1.17. Проект договору..pdf
26 січня 2021 15:24
1.16. Копія Ліцензії..pdf

Публічні документи

25 січня 2021 13:21
Електронний підпис
25 січня 2021 13:20
19.Наявність МТБ.rar
25 січня 2021 13:20
16.Технічне завдання.pdf
25 січня 2021 13:20
15.Проект договору.pdf
25 січня 2021 13:20
18.Кошторис.rar
25 січня 2021 13:20
8.Довідка санкції.pdf
25 січня 2021 13:20
1. відом.про Учасника.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:40
Електронний підпис
26 січня 2021 15:33
Аналог ЦРЛ+відгук.pdf
26 січня 2021 15:32
Довідки 1.pdf
26 січня 2021 15:32
Дог. нерух. майна_.pdf
26 січня 2021 15:32
Цінова.pdf
26 січня 2021 15:32
Про тех та якісні.pdf
26 січня 2021 15:32
Дозвіл Держпраці.pdf
26 січня 2021 15:32
Статут посл.pdf
26 січня 2021 15:32
Кошторис.pdf
26 січня 2021 15:32
Про курупц 2.pdf
26 січня 2021 15:32
Аналог дог +відг 2.pdf
26 січня 2021 15:32
Проект дог.pdf
26 січня 2021 15:32
Дог оренди техніки.pdf
26 січня 2021 15:31
Довідка банк 1.pdf
26 січня 2021 15:31
Ліцензія.pdf
26 січня 2021 15:31
Витяг ПДВ.pdf
26 січня 2021 15:31
Баланс.pdf
26 січня 2021 15:31
Докум повноваження.pdf
26 січня 2021 15:31
Довідка банк 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Швець О.С.

ТОВ "БК ССТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ "Рітейлбуд"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швець О.С.
#3259608574
Відхилено 205 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:06
ТОВ "БК ССТ"
#42982459
Переможець 225 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ССТ"
#42982459
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 16:37
ДУ2.pdf зміни до договору
02 червня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 16:18
ДУ1.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 16:05
Договiр_з_додатками.pdf укладений
12 лютого 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшили термін виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено в Додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 218 863,84
UAH (в тому числі ПДВ 36 477,30 UAH)