Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:55320000-9 "Послуги з організації харчування"
Очікувана вартість
3 320 000,00 UAH
UA-2021-01-14-005430-a ● 2144c58f83e64d95b99f6d611b4aa9c3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Яна Мандзюк +380986630334 tenderknp9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 22:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:55320000-9 "Послуги з організації харчування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське , проспект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2021 21:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2021 21:53 |
Тендерна документація приготування їжі 2021 (9 лікарня) (3).doc | |
06 лютого 2021 21:53 |
протокол 07-02-21 про внесення змін (9 больница).doc | |
29 січня 2021 21:33 |
протокол 06-01-21 про внесення змін (9 больница).doc | |
21 січня 2021 18:11 |
протокол 05-01-21 про внесення змін (9 больница).doc | |
14 січня 2021 22:51 |
проект договору приготування їжі (2).docx |
06 лютого 2021 21:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 лютого 2021 21:53 |
Тендерна документація приготування їжі 2021 (9 лікарня) (3).doc
|
|||||||||
06 лютого 2021 21:53 |
протокол 07-02-21 про внесення змін (9 больница).doc
|
|||||||||
29 січня 2021 21:33 |
протокол 06-01-21 про внесення змін (9 больница).doc
|
|||||||||
21 січня 2021 18:11 |
протокол 05-01-21 про внесення змін (9 больница).doc
|
|||||||||
14 січня 2021 22:51 |
проект договору приготування їжі (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005430-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Заруба Лілія Григорівна, Код ЄДРПОУ:2756406340
Дата подання: 18 січня 2021 14:20
Вимога про вснесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією вимагається:
«З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення огляду.»
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації має бути виключена з неї, з огляду на наступне:
1. Предметом закупівлі є ДК 021:2015:55320000-9 "Послуги з організації харчування", в обсязі згідно переліку зазначеного у Специфікації (Додаток № 1) та у відповідності із Примірним 7-денним циклічним меню (Додаток № 2), що є невід'ємними частинами Договору, який буде укладено за результатами проведення закупівлі.
Таким чином на момент підготовки тендерної пропозиції всі учасники мають необхідний обсяг інформації.
Вартість послуг розраховується відповідно до відомих та постійних параметрів, таких як кількість порцій, вартість одного дня харчування тощо, тому зміна вартості послуг можлива лише при зміні кількості порції та вартості продуктів харчування, що буде відомо вже після укладання договору з переможцем закупівлі.
Отже не зрозуміло, яким чином відвідування об’єкту надання послуг може покращити підготовку цінової пропозиції.
Таким чином, Замовником не зазначено, яким чином відвідування об’єкта здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність надання послуг учасниками.
2. Вимога про необхідність відвідування закладу є необґрунтованою, оскільки, в ціновій пропозиції, що буде надана кожним учасником закупівлі зазначається:
«Вивчивши тендерну документацію та вимоги, які висуваються до предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у документації торгів…»
Таким чином підписанням цінової пропозиції та поданням документів тендерної пропозиції учасники закупівлі вже підтверджують свою згоду на виконання умов договору.
Тому виїзд представників учасників на місце розташування об’єкту є необґрунтованим та покладає на учасників зайвий тягар при підготовці тендерних пропозицій.
3. Відвідування об’єкту до визначення переможця у закупівлі порушує принципи здійснення закупівлі.
У відповідності до ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, спроби спілкування замовника з потенційними учасниками закупівлі можуть свідчити про непрозорість закупівлі та корупційне втручання в процес закупівлі, що є порушенням вимог Закону.
4. Постановою КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 р. № 1236 з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 28 лютого 2021 р. на території України встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи.
Додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених пунктом 2 зазначеної постанови, в період з 00 годин 00 хвилин 8 січня 2021 р. до 00 годин 00 хвилин 25 січня 2021 р. на території України встановлено жорсткі обмежувальні вимоги, яких дотримуються всі підприємства та організації, тим більше ті, діяльність яких пов’язана з наданням послуг харчування.
Враховуючи специфіку діяльності замовника та запровадження на території України жорстких обмежувальних протиепідемічних заходів, вважаємо вимогу про відвідування об’єкту такою, що суперечить чинному в Україні законодавству.
Враховуючи викладене вище, вимагаю виключити з тендерної документації вимогу про відвідування учасниками місце розташування об’єкту та проведення його огляду, а також щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції листа-підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення огляду.
Розгорнути
Згорнути
«З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення огляду.»
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації має бути виключена з неї, з огляду на наступне:
1. Предметом закупівлі є ДК 021:2015:55320000-9 "Послуги з організації харчування", в обсязі згідно переліку зазначеного у Специфікації (Додаток № 1) та у відповідності із Примірним 7-денним циклічним меню (Додаток № 2), що є невід'ємними частинами Договору, який буде укладено за результатами проведення закупівлі.
Таким чином на момент підготовки тендерної пропозиції всі учасники мають необхідний обсяг інформації.
Вартість послуг розраховується відповідно до відомих та постійних параметрів, таких як кількість порцій, вартість одного дня харчування тощо, тому зміна вартості послуг можлива лише при зміні кількості порції та вартості продуктів харчування, що буде відомо вже після укладання договору з переможцем закупівлі.
Отже не зрозуміло, яким чином відвідування об’єкту надання послуг може покращити підготовку цінової пропозиції.
Таким чином, Замовником не зазначено, яким чином відвідування об’єкта здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність надання послуг учасниками.
2. Вимога про необхідність відвідування закладу є необґрунтованою, оскільки, в ціновій пропозиції, що буде надана кожним учасником закупівлі зазначається:
«Вивчивши тендерну документацію та вимоги, які висуваються до предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у документації торгів…»
Таким чином підписанням цінової пропозиції та поданням документів тендерної пропозиції учасники закупівлі вже підтверджують свою згоду на виконання умов договору.
Тому виїзд представників учасників на місце розташування об’єкту є необґрунтованим та покладає на учасників зайвий тягар при підготовці тендерних пропозицій.
3. Відвідування об’єкту до визначення переможця у закупівлі порушує принципи здійснення закупівлі.
У відповідності до ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, спроби спілкування замовника з потенційними учасниками закупівлі можуть свідчити про непрозорість закупівлі та корупційне втручання в процес закупівлі, що є порушенням вимог Закону.
4. Постановою КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 р. № 1236 з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 28 лютого 2021 р. на території України встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи.
Додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених пунктом 2 зазначеної постанови, в період з 00 годин 00 хвилин 8 січня 2021 р. до 00 годин 00 хвилин 25 січня 2021 р. на території України встановлено жорсткі обмежувальні вимоги, яких дотримуються всі підприємства та організації, тим більше ті, діяльність яких пов’язана з наданням послуг харчування.
Враховуючи специфіку діяльності замовника та запровадження на території України жорстких обмежувальних протиепідемічних заходів, вважаємо вимогу про відвідування об’єкту такою, що суперечить чинному в Україні законодавству.
Враховуючи викладене вище, вимагаю виключити з тендерної документації вимогу про відвідування учасниками місце розташування об’єкту та проведення його огляду, а також щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції листа-підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення огляду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 18:18
Ваша вимога про внесення змін до тендерної документації частково врахована,
П. 6.3, абзац 2, Розділ ІІІ внесено зміни:
З метою гарантування виконання договору, учасник повинен ознайомитися з матеріально-технічною базою замовника, його виробничими потужностями для чого здійснити виїзд на місце розташування об’єкта та провести його огляд. Відповідно учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згода, щодо надання послуги з приготування їжі на об’єкті замовника. Окрім цього надає акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта. Документи надаються в довільній формі.
П. 6.3, абзац 2, Розділ ІІІ внесено зміни:
З метою гарантування виконання договору, учасник повинен ознайомитися з матеріально-технічною базою замовника, його виробничими потужностями для чого здійснити виїзд на місце розташування об’єкта та провести його огляд. Відповідно учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згода, щодо надання послуги з приготування їжі на об’єкті замовника. Окрім цього надає акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта. Документи надаються в довільній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧУХНО ОЛЕНА ОЛЕГІВНА" |
3 314 422,80
UAH з ПДВ
|
3 314 422,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій