Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням і обідами учнів 1-11 класів та учнів пільгових категорій Підпечерівського ліцею Івано- Франківської міської ради
Очікувана вартість
176 300,00 UAH
UA-2021-01-14-005179-a 15cdb4a008de4db29e2502bf34fb2f2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Глуха

+380680365641 glyxags64@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДПЕЧЕРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20562817
Місцезнаходження: 77441, Україна , Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, село Підпечери, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 8
Контактна особа: Галина Глуха
+380680365641
glyxags64@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 10:00
Очікувана вартість: 176 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 881,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія Замовника відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 та п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид предмету закупівлі: Послуга.Місце знаходження Замовника с. Підпечери вул. Військових Ветеранів, 8.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням і обідами учнів 1-11 класів та учнів пільгових категорій Підпечерівського ліцею Івано- Франківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77441, Україна, Івано-Франківська область, с. Підпечери, Військових Ветеранів ,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 ( десяти ) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 19:21
оголошення послуги харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУХІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" 168 295,80
UAH з ПДВ
168 295,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 22:19
Електронний підпис
20 січня 2021 22:12
Техн_вимоги.pdf
20 січня 2021 22:12
Свід_шлюб.pdf
20 січня 2021 22:12
пропозиція.pdf
20 січня 2021 22:12
проєкт договору.pdf
20 січня 2021 22:12
про медичний огляд.pdf
20 січня 2021 22:12
Меню_снід_об_5-11.pdf
20 січня 2021 22:12
Меню_снід._об_1-4.pdf
20 січня 2021 22:12
лист-відгук_директор.pdf
20 січня 2021 22:12
ЕКСПЛУАТЦІЙНИЙ.pdf
20 січня 2021 22:12
договір 95. 12.03.20.pdf
20 січня 2021 22:12
довідка про підпис.pdf
20 січня 2021 22:12
дов_погодж_техн-вим.pdf
20 січня 2021 22:12
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУХІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУХІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
#3009909883
Переможець 168 295,80
UAH з ПДВ
27 січня 2021 12:49

Документи

27 січня 2021 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУХІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
#3009909883
168 295,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 17:48
договір харчув 20.pdf зміни до договору
27 січня 2022 17:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:21
угода на харч прод.дії перетв.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:08
додаткова харчув перетв.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:05
додаткова харчув перетв.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:52
jpg2pdf.pdf укладений
01 лютого 2021 09:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 серпня 2021 10:02
5 951,10 UAH UA748201720344200001000118754
Підпечерівський ліцей ІФ МР
UA563366770000026002052532365
ФОП Мухiна О.В.
Оплачений
18 серпня 2021 10:02
16 038,00 UAH UA748201720344200001000118754
Підпечерівський ліцей ІФ МР
UA563366770000026002052532365
ФОП Мухiна О.В.
Оплачений
12 листопада 2021 10:04
14 612,40 UAH UA748201720344200001000118754
Підпечерівський ліцей ІФ МР
UA563366770000026002052532365
ФОП Мухiна О.В.
Оплачений
12 листопада 2021 10:04
4 482,00 UAH UA748201720344200001000118754
Підпечерівський ліцей ІФ МР
UA563366770000026002052532365
ФОП Мухiна О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення осягів закіпівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення осягів закіпівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгувати дію договору на суму коштів до 20 відсотків вартості визначеної в договорі,укладеному у 2021році , згідно пункту 6 статті41 Закону України"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 154 735,80
UAH