Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-01-14-005061-a ff5ff3bdc4974ce1b00ceb911f99c139
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МИРОСЛАВА КОСТЯНТИНІВНА БОЙЧУН

+380332705222 boratin.school@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНЯ С. БОРАТИН ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21754252
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Боратин, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6
Контактна особа: МИРОСЛАВА КОСТЯНТИНІВНА БОЙЧУН
+380332705222
boratin.school@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 12:18
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло)). Технічні та якісні характеристики товару відповідають діючим державним стандартам України та підтверджені сертифікатом якості. Більш детальна інформація викладена у файлі з Вимогами до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку Товару здійснюється Покупцем протягом 20 календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем. Ціна – 100 %. Ціна пропозиції визначається учасником самостійно відповідно до чинного законодавства України та умов Вимог до предмету закупівлі у валюті - гривня, з урахуванням вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з його поставкою, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Вимог до предмету закупівлі. Пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог до предмета закупівлі. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Товар повинен відповідати характеристикам (масло солодковершкове, масова частка жиру: не менше 72,5%, фасування вагою не менше 5 кг, упакування: коробка картонна), які наведені у Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі. Товар, який пропонується учасником, повинен відповідати відповідному ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) та нормам НАССР; ДСТУ 4399:2005. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 18:30
15530000-2 _ Проект договору про закупівлю.pdf.zip
14 січня 2021 18:30
15530000-2 _ Вимоги до предмета закупівлі.pdf.zip

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів Розділ 3 п3.3.1 6) учасник повинен надати копії технічних паспортів, протоколів ОТК (обов’язковий технічний контроль) та ветеринарно - санітарних книжок на автомобілі (рефрижератори), які будуть залучені для виконання умов договору, при чому їх кількість повинна становити не менше двох одиниць; У пропозиції "переможця" торгів відсутні ветеринарно - санітарні книжки на автомобілі рефрижиратори (не менше двох), а також відсутній протокол ОТК На автомобіл АС8859, а також відсутня довідка про проведення санобробки даного автомобіля, що є грубим порушенням тендерної документації. Просимо переглянути своє рішення, щодо визначення переможця, оскільки документи подані в пропозиції не відповідають вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:08
Документ, що передбачений підпунктом 6 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлах, що отримали назву: 9- Копія_рефрижиратор 1 документ; 9- Копія_рефрижиратор 2 документ; 9.1 - Копія_Договір оренди транспорту; 9.2- Протоколи ОТК; 9.3 - Санітарна обробка транспорту.
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-005061-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів розділ 3 п 3.3.1 7) учасник повинен надати копію свідоцтва про атестацію контрольно-виробничої лабораторії, яка буде залучена під час виконання договору; "Переможцем" торгів не надано атестат контрольно - виробничої лабораторії виробника продукції, що є грубим порушенням документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:05
Документ, що передбачений підпунктом 7 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “14- Свідоцтво про атестацію лабораторії”.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати сертифікат системи Iso 22000:2019 , однак у супереч документації, "переможець" надав сертифікат iso 22000:2007 року, що не відповідає технічному завданню. Вимагаємо переглянути рішення, щодо визначення переможця та провести повторно оцінку пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:00
Концепція передбачена стандартом ISO 22000:2007 при розробці плану HACCP не представлена в даному документі в явному вигляді. Але HACCP можна розглядати як необхідні заходи для запобігання небезпек або їх зниження до допустимих рівнів, щоб забезпечити безпеку харчових продуктів під час споживання. Вимоги цього документу призначені для застосування до всіх організацій в харчовому ланцюгу незалежно від їх розміру і складності. Також необхідно відзначити, що організації, сертифіковані по ISO 22000: 2007, мають можливість здійснити перехід на нову версію протягом 3-х років з дати його опублікування.
Також, відповідно до пункту 2 Наказу Державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, специфікації та якості” “Про прийняття та скасування національних стандартів” від 31.10.2019 №340 національний стандарт ISO 22000:2007 втрачає свою чинність із 01.07.2021, тобто станом на момент подання пропозиції вищезазначеним учасником ISO 22000:2007 перебував у статусі дійсного та чинного, відповідно до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:21
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати: рішення про державну реєстрацію потужності (виробництво, зберігання, транспортування, із зазначенням реєстраційного номеру потужності); "Переможцем" надано лише рішення про реєстрацію потужності лише виробництва!!!!!! відсутній документ, щодо зберігання, транспортування, оскільки учасник здійсн.є зберігання, а також транспортуванння продукції орендованим транспортом, він повинен зареєструвати таку потужність згідно чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Відсутнійсть даного документу свідчить, про невідповідність діяльності учасника, на яку отримано дозвіл Держспоживслужби. Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Семенюк, та провести повторну оцінку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:10
Документ, що передбачений підпунктом 9 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “16- Рішення про державну реєстрацію потужності, що забезпечує виконання умов чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів"”.
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-0050671-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:21
На рішення замовника
Згідно тендерної документації ціна товару повинна включати всі податки та збори. "Переможець" ФОП Семенюк зазначив на електронному майданчику Прозоро ціну з ПДВ, однак у документації відсутній витяг про реєстрацію платника ПДВ. Дане порушення значно спотворило результат визначення автоматично найбільш економічно вигідної ціни. Учасник повинен зазначити ціну з ПДА та або без ПДВ в залежності від системи оподаткування!!!!!!!!!!!!! Ціна без ПДВ ФОП Семенюк є не найнижчою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:03
Відповідно до даних про взяття на облік платників податків, реєстру платників єдиного податку та даних реєстру платників ПДВ, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ є платником єдиного податку.
Окрім того, вважаємо за необхідне зазначити, що при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі замовник визначає очікувану вартість з ПДВ, тому учасники не мали можливість вибрати варіант ціни пропозиції з ПДВ або без ПДВ (дана позиція автоматично визначалася електронною системою, а саме як така, що обов’язково включає в себе ПДВ). Із урахуванням пункту 5.1. Перелік критеріїв і методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію вимог до предмету закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією буде визначена пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ), в протилежному випадку (якщо учасник не є платником ПДВ) ПДВ = 00,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 84 950,00
UAH з ПДВ
79 949,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 79 950,00
UAH з ПДВ
79 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2021 17:33
Електронний підпис
24 січня 2021 17:33
9.2- Протоколи ОТК.tiff.p7s
24 січня 2021 17:33
9.2- Протоколи ОТК.tiff
24 січня 2021 17:33
8- Форма 140.tiff.p7s
24 січня 2021 17:33
8- Форма 140.tiff
24 січня 2021 17:33
7- Додаток 4 (Форма №1).pdf
24 січня 2021 17:33
3- Лист відгук.tiff.p7s
24 січня 2021 17:33
3- Лист відгук.tiff
24 січня 2021 17:33
13 - ISO.tiff.p7s
24 січня 2021 17:33
13 - ISO.tiff
24 січня 2021 17:33
11- Медичні книжки.tiff.p7s
24 січня 2021 17:33
11- Медичні книжки.tiff

Публічні документи

24 січня 2021 18:41
Електронний підпис
24 січня 2021 18:40
Сертифікат_22000-2019.pdf
24 січня 2021 18:40
Сертифікат_14001-2015.pdf
24 січня 2021 18:40
Проект договору.pdf
24 січня 2021 18:40
Сертифікат_9001-2015.pdf
24 січня 2021 18:40
Протоколи ОТК.pdf
24 січня 2021 18:40
Лист-згода санкції.pdf
24 січня 2021 18:40
Масло 72,5%, 82,5% ГМО.pdf
24 січня 2021 18:40
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3451216956
Переможець 79 949,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 22:49

Документи

01 лютого 2021 22:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3451216956
79 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 22:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:40
Додаткова угода 1.jpg укладений
25 жовтня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 14:23
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
25 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 08:47
15530000-2 _ Договір про закупівлю _ 21754252.pdf укладений
23 лютого 2021 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили розірвати Договір та припинити його дію за взаємною згодою з 21.10.2021р. 2. У зв’язку з припиненням дії Договору Сторони погодили зменшити загальну суму договору на 58362,77 грн. 3. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті поставлених товарів. 4. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із сторін і становить невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-0221
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 586,23
UAH
Причини розірвання договору: Сторони вирішили розірвати Договір та припинити його дію за взаємною згодою з 21.10.2021р. Сторони погодили зменшити загальну суму договору на 58362,77 грн. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті поставлених товарів. Жодна із Сторін не має претензій до іншої сторони по Договору.