Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-01-14-005061-a ● ff5ff3bdc4974ce1b00ceb911f99c139
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНЯ С. БОРАТИН ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21754252 |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Боратин, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6 |
Контактна особа: |
МИРОСЛАВА КОСТЯНТИНІВНА БОЙЧУН +380332705222 boratin.school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло)). Технічні та якісні характеристики товару відповідають діючим державним стандартам України та підтверджені сертифікатом якості. Більш детальна інформація викладена у файлі з Вимогами до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку Товару здійснюється Покупцем протягом 20 календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем. Ціна – 100 %. Ціна пропозиції визначається учасником самостійно відповідно до чинного законодавства України та умов Вимог до предмету закупівлі у валюті - гривня, з урахуванням вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з його поставкою, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Вимог до предмету закупівлі. Пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог до предмета закупівлі. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Товар повинен відповідати характеристикам (масло солодковершкове, масова частка жиру: не менше 72,5%, фасування вагою не менше 5 кг, упакування: коробка картонна), які наведені у Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі. Товар, який пропонується учасником, повинен відповідати відповідному ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) та нормам НАССР; ДСТУ 4399:2005. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 18:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 18:30 |
15530000-2 _ Проект договору про закупівлю.pdf.zip | |
14 січня 2021 18:30 |
15530000-2 _ Вимоги до предмета закупівлі.pdf.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів Розділ 3 п3.3.1 6) учасник повинен надати копії технічних паспортів, протоколів ОТК (обов’язковий технічний контроль) та ветеринарно - санітарних книжок на автомобілі (рефрижератори), які будуть залучені для виконання умов договору, при чому їх кількість повинна становити не менше двох одиниць; У пропозиції "переможця" торгів відсутні ветеринарно - санітарні книжки на автомобілі рефрижиратори (не менше двох), а також відсутній протокол ОТК На автомобіл АС8859, а також відсутня довідка про проведення санобробки даного автомобіля, що є грубим порушенням тендерної документації. Просимо переглянути своє рішення, щодо визначення переможця, оскільки документи подані в пропозиції не відповідають вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:08
Документ, що передбачений підпунктом 6 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлах, що отримали назву: 9- Копія_рефрижиратор 1 документ; 9- Копія_рефрижиратор 2 документ; 9.1 - Копія_Договір оренди транспорту; 9.2- Протоколи ОТК; 9.3 - Санітарна обробка транспорту.
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-005061-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-005061-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів розділ 3 п 3.3.1 7) учасник повинен надати копію свідоцтва про атестацію контрольно-виробничої лабораторії, яка буде залучена під час виконання договору; "Переможцем" торгів не надано атестат контрольно - виробничої лабораторії виробника продукції, що є грубим порушенням документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:05
Документ, що передбачений підпунктом 7 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “14- Свідоцтво про атестацію лабораторії”.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:20
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати сертифікат системи Iso 22000:2019 , однак у супереч документації, "переможець" надав сертифікат iso 22000:2007 року, що не відповідає технічному завданню. Вимагаємо переглянути рішення, щодо визначення переможця та провести повторно оцінку пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:00
Концепція передбачена стандартом ISO 22000:2007 при розробці плану HACCP не представлена в даному документі в явному вигляді. Але HACCP можна розглядати як необхідні заходи для запобігання небезпек або їх зниження до допустимих рівнів, щоб забезпечити безпеку харчових продуктів під час споживання. Вимоги цього документу призначені для застосування до всіх організацій в харчовому ланцюгу незалежно від їх розміру і складності. Також необхідно відзначити, що організації, сертифіковані по ISO 22000: 2007, мають можливість здійснити перехід на нову версію протягом 3-х років з дати його опублікування.
Також, відповідно до пункту 2 Наказу Державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, специфікації та якості” “Про прийняття та скасування національних стандартів” від 31.10.2019 №340 національний стандарт ISO 22000:2007 втрачає свою чинність із 01.07.2021, тобто станом на момент подання пропозиції вищезазначеним учасником ISO 22000:2007 перебував у статусі дійсного та чинного, відповідно до норм чинного законодавства України.
Також, відповідно до пункту 2 Наказу Державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, специфікації та якості” “Про прийняття та скасування національних стандартів” від 31.10.2019 №340 національний стандарт ISO 22000:2007 втрачає свою чинність із 01.07.2021, тобто станом на момент подання пропозиції вищезазначеним учасником ISO 22000:2007 перебував у статусі дійсного та чинного, відповідно до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:21
На рішення замовника
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати: рішення про державну реєстрацію потужності (виробництво, зберігання, транспортування, із зазначенням реєстраційного номеру потужності); "Переможцем" надано лише рішення про реєстрацію потужності лише виробництва!!!!!! відсутній документ, щодо зберігання, транспортування, оскільки учасник здійсн.є зберігання, а також транспортуванння продукції орендованим транспортом, він повинен зареєструвати таку потужність згідно чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Відсутнійсть даного документу свідчить, про невідповідність діяльності учасника, на яку отримано дозвіл Держспоживслужби. Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Семенюк, та провести повторну оцінку
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:10
Документ, що передбачений підпунктом 9 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “16- Рішення про державну реєстрацію потужності, що забезпечує виконання умов чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів"”.
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-0050671-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю.
На основі вищевикладеного вважаємо, що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-14-0050671-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-005061-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 02 лютого 2021 14:21
На рішення замовника
Згідно тендерної документації ціна товару повинна включати всі податки та збори. "Переможець" ФОП Семенюк зазначив на електронному майданчику Прозоро ціну з ПДВ, однак у документації відсутній витяг про реєстрацію платника ПДВ. Дане порушення значно спотворило результат визначення автоматично найбільш економічно вигідної ціни. Учасник повинен зазначити ціну з ПДА та або без ПДВ в залежності від системи оподаткування!!!!!!!!!!!!! Ціна без ПДВ ФОП Семенюк є не найнижчою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2021 16:03
Відповідно до даних про взяття на облік платників податків, реєстру платників єдиного податку та даних реєстру платників ПДВ, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ є платником єдиного податку.
Окрім того, вважаємо за необхідне зазначити, що при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі замовник визначає очікувану вартість з ПДВ, тому учасники не мали можливість вибрати варіант ціни пропозиції з ПДВ або без ПДВ (дана позиція автоматично визначалася електронною системою, а саме як така, що обов’язково включає в себе ПДВ). Із урахуванням пункту 5.1. Перелік критеріїв і методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію вимог до предмету закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією буде визначена пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ), в протилежному випадку (якщо учасник не є платником ПДВ) ПДВ = 00,00 грн.
Окрім того, вважаємо за необхідне зазначити, що при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі замовник визначає очікувану вартість з ПДВ, тому учасники не мали можливість вибрати варіант ціни пропозиції з ПДВ або без ПДВ (дана позиція автоматично визначалася електронною системою, а саме як така, що обов’язково включає в себе ПДВ). Із урахуванням пункту 5.1. Перелік критеріїв і методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію вимог до предмету закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією буде визначена пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ), в протилежному випадку (якщо учасник не є платником ПДВ) ПДВ = 00,00 грн.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
84 950,00
UAH з ПДВ
|
79 949,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" |
79 950,00
UAH з ПДВ
|
79 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3451216956 |
Переможець |
79 949,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 22:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 16:40
|
Додаткова угода 1.jpg | укладений |
25 жовтня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:23
|
Додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 08:47
|
15530000-2 _ Договір про закупівлю _ 21754252.pdf | укладений |
23 лютого 2021 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили розірвати Договір та припинити його дію за взаємною згодою з 21.10.2021р. 2. У зв’язку з припиненням дії Договору Сторони погодили зменшити загальну суму договору на 58362,77 грн. 3. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті поставлених товарів. 4. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із сторін і становить невід’ємну частину Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-0221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
21 586,23
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили розірвати Договір та припинити його дію за взаємною згодою з 21.10.2021р. Сторони погодили зменшити загальну суму договору на 58362,77 грн. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті поставлених товарів. Жодна із Сторін не має претензій до іншої сторони по Договору. |