Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по забезпеченню харчуванням
Очікувана вартість
253 000,00 UAH
UA-2021-01-14-004186-a ● 8c40c62e4ee749a7bb2aa364947e513e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Борісова Ольга Миколаївна 380322954945,380322954972 buxlokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 253 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по забезпеченню харчуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:40 |
Тендерна документація.doc | |
14 січня 2021 16:40 |
Технічна специфікація.docx | |
14 січня 2021 16:40 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання №1
Дата подання: 21 січня 2021 16:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:07
Шановний Замовник! Відповідно до вимоги тендерної документації Учасники зобов’язані надати наступний документ «Учасники закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, в тому числі щодо послуг щодо постачання готових страв для подій та постачання інших готових страв, діяльності ресторанів, надання послуг мобільного харчування відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005 IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», але з 01 грудня 2019 року в Україні набрав чинності аналогічний новий покращений національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Відповідно вище викладеного, Учасники які мають новий покращений сертифікат, не мають змоги виконати в повному обсязі дану вимогу. Просимо внести зміни до тендерної документації, щоб всі Учасники були в рівних умовах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник просить саме такий сертифікат з огляду на те, що ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005 IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» є діючим до 21 липня 2021 року, а той на який посилається Учасник існує в межах перехідних положень та імплементації та гармонізації з міжнародними стандартами. Тобто на сьогодні є два діючих стандарти на території нашої держави. Тож вимагати Замовник може один з них.
У тому числі не можна вважати цю вимогу дискримінаційною адже такий документ може оформити будь-який суб’єкт господарювання.
У тому числі не можна вважати цю вимогу дискримінаційною адже такий документ може оформити будь-який суб’єкт господарювання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Сузір'я |
250 700,00
UAH з ПДВ
|
250 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Сузір'я #22404614 |
Переможець |
250 700,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2022 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 15:20
|
Дод.уг.№3 до дог.№16-п21.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:18
|
Scan 10.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 13:21
|
Дод.№1 від 30.08.2021р. до дог.№16-п21.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 14:17
|
Дог.№16-п21 від 23.02.21р. посл.харч..docx | укладений |
23 лютого 2021 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 16-п21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 16-п21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вірна підстава розміщення додаткової угоди №3: данна додаткова угода укладена на продовження дії договору на суму коштів, що не перевищує 20% вартості, зазначеної у первинному договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 16-п21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |