Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 0913000-9 – Нафта та дистиляти (бензин А-95 талони)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-14-003198-a ● 73b6a58f4061499e8556dd2e31110eab
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 15:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Технічні та якісні характеристики відповідно до ДСТУ 7687:2015
Критерій оцінки - ціна 100%. Забезпечення пропозиції та договору не вимагається.
Критерій оцінки - ціна 100%. Забезпечення пропозиції та договору не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 літр
Бензин А-95 талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивнцький, площа Героїв Майдану, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 15:20 |
ОГОЛОШЕННЯ БЕНЗИН А-95.docx | |
14 січня 2021 15:20 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-003198-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 19 січня 2021 14:17
Дискиримінаційні вимоги
В Додатку №2 до тендерної документації визначено наступну умову: Найменування предмету закупівлі (або еквівалент) – Бензин А-95 (талони/скретч-картки номіналом 5, 10, 20 л); одиниця виміру – літр; кількість – 6500.
Вимагаючи від учасників наявність талонів/скретч-карт номіналом 5л, порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути номіналом 5л, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС в яких номінали талонів 5 літрів відсутні. Таким чином, у процедурі закупівлі зможе взяти участь лише одна мережа АЗС, яка пропонує свої талони номіналом 5 літрів, 10л, 20л.
Найпоширенішими є талони номіналом 10л, 15л, 20л, які використовуються через мережі АЗС більшості паливних компаній по всій Україні.
Вимога талони номіналом 5літрів зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з талонами де відсутні номінали того чи іншого об’єму , не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови тендерної документації по термінам поставки та якості товару.
Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову, щодо необхідності наявності в учасників талонів номіналом 5літрів .
Розгорнути
Згорнути
Вимагаючи від учасників наявність талонів/скретч-карт номіналом 5л, порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути номіналом 5л, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС в яких номінали талонів 5 літрів відсутні. Таким чином, у процедурі закупівлі зможе взяти участь лише одна мережа АЗС, яка пропонує свої талони номіналом 5 літрів, 10л, 20л.
Найпоширенішими є талони номіналом 10л, 15л, 20л, які використовуються через мережі АЗС більшості паливних компаній по всій Україні.
Вимога талони номіналом 5літрів зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з талонами де відсутні номінали того чи іншого об’єму , не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови тендерної документації по термінам поставки та якості товару.
Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову, щодо необхідності наявності в учасників талонів номіналом 5літрів .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 17:02
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість залучати до співпраці своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС.
Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з власних потреб та специфіки діяльності організації. Однією з таких умов є номінал талонів/среч-карток, зокрема і номінал 5л. Необхідність наявності талонів номіналом 5л зумовлюється тим, що бензин марки А-95 придбавається не лише для службового автотранспорту організації, а зокрема й для роботи малого механізованого інструменту (керновідбірника), для відбору кернів з асфальтобетонного покриття, з двохтактним двигуном (паливом слугує суміш бензину А-95 та спеціальної оливи) в складі дорожньо-випробувальної лабораторії. Враховуючи робочий об’єм двохтатного двигуна керновідбірника який складає 57,1 см3, і окрім цього той факт, що паливом для нього є не сам бензин А-95, а його суміш з спеціальною оливою, 5 літрів бензину А-95 вистачає приблизно на 2-3 дні роботи пристрою. Зважаючи на те, що бензин є легкозаймистою рідиною і його зберігання та транспортування вимагає підвищених безпекових вимог, одночасне отримання на АЗС пального за талонами номіналом 10, 20 і більше літрів не є прийнятним з міркувань техніки безпеки поводження з легкозаймистими рідинами. Окремо слід зазначити, що автомобіль дорожньо-випробувальної лабораторії обладнаний дизельним двигуном і зливання надлишків пального (А-95) в бак автомобіля є технічно неможливим.
Також незрозумілим є факт того, чому потенційний Учасник не має змоги самостійно встановити картки (талони) власного уніфікованого зразка номіналом 5л. та домовитись зі своїми партнерами щодо їх обслуговування на АЗС партнерів. Так, згідно проведеного Замовником моніторингу публічних закупівель, оголошених на веб-порталі уповноваженого органу, можливо дійти висновку, що у інших учасників процедур закупівель не виникало проблем із цією тендерною умовою, оскільки не зважаючи на наявність партнерів, картки (талони) учасників приймаються на партнерських АЗС за домовленістю, зокрема і в частині номіналу талонів. Підсумовуючи вищенаведене, потенційний учасник у своїй вимозі не обґрунтовув, чому саме вищенаведена умова Замовника заважає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, Замовник вважає вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у даній процедурі закупівлі не порушена умова рівності участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Слід окремо зазначити, що з метою дотримання основних принципів закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», у т.ч. недискримінація учасників, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі не було встановлено вимог щодо надання всіх вказаних у пропозиції учасника талонів різних торгових марок (різних мереж АЗС) номіналом 5л. Важливим для Замовника виходячи з описаних вище технічних причин, є сама наявність талонів номіналом 5л.
Враховуючи, що вимогами Оголошення не зазначено обов’язкова наявність талонів номіналом 5л. по всім торговим маркам (мережах, брендах АЗС) які можуть бути запропоновані потенційним Учасником та оскільки дана обставина не порушує чинне законодавство, (у тому числі Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затв. наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики) вимоги Замовника стосовно предмету закупівлі не є дискримінаційними.
Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість залучати до співпраці своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС.
Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з власних потреб та специфіки діяльності організації. Однією з таких умов є номінал талонів/среч-карток, зокрема і номінал 5л. Необхідність наявності талонів номіналом 5л зумовлюється тим, що бензин марки А-95 придбавається не лише для службового автотранспорту організації, а зокрема й для роботи малого механізованого інструменту (керновідбірника), для відбору кернів з асфальтобетонного покриття, з двохтактним двигуном (паливом слугує суміш бензину А-95 та спеціальної оливи) в складі дорожньо-випробувальної лабораторії. Враховуючи робочий об’єм двохтатного двигуна керновідбірника який складає 57,1 см3, і окрім цього той факт, що паливом для нього є не сам бензин А-95, а його суміш з спеціальною оливою, 5 літрів бензину А-95 вистачає приблизно на 2-3 дні роботи пристрою. Зважаючи на те, що бензин є легкозаймистою рідиною і його зберігання та транспортування вимагає підвищених безпекових вимог, одночасне отримання на АЗС пального за талонами номіналом 10, 20 і більше літрів не є прийнятним з міркувань техніки безпеки поводження з легкозаймистими рідинами. Окремо слід зазначити, що автомобіль дорожньо-випробувальної лабораторії обладнаний дизельним двигуном і зливання надлишків пального (А-95) в бак автомобіля є технічно неможливим.
Також незрозумілим є факт того, чому потенційний Учасник не має змоги самостійно встановити картки (талони) власного уніфікованого зразка номіналом 5л. та домовитись зі своїми партнерами щодо їх обслуговування на АЗС партнерів. Так, згідно проведеного Замовником моніторингу публічних закупівель, оголошених на веб-порталі уповноваженого органу, можливо дійти висновку, що у інших учасників процедур закупівель не виникало проблем із цією тендерною умовою, оскільки не зважаючи на наявність партнерів, картки (талони) учасників приймаються на партнерських АЗС за домовленістю, зокрема і в частині номіналу талонів. Підсумовуючи вищенаведене, потенційний учасник у своїй вимозі не обґрунтовув, чому саме вищенаведена умова Замовника заважає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, Замовник вважає вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у даній процедурі закупівлі не порушена умова рівності участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Слід окремо зазначити, що з метою дотримання основних принципів закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», у т.ч. недискримінація учасників, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі не було встановлено вимог щодо надання всіх вказаних у пропозиції учасника талонів різних торгових марок (різних мереж АЗС) номіналом 5л. Важливим для Замовника виходячи з описаних вище технічних причин, є сама наявність талонів номіналом 5л.
Враховуючи, що вимогами Оголошення не зазначено обов’язкова наявність талонів номіналом 5л. по всім торговим маркам (мережах, брендах АЗС) які можуть бути запропоновані потенційним Учасником та оскільки дана обставина не порушує чинне законодавство, (у тому числі Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затв. наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики) вимоги Замовника стосовно предмету закупівлі не є дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
146 250,00
UAH з ПДВ
|
145 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Закрите акціонерне товариство "РУР ГРУП С.А." |
149 435,00
UAH з ПДВ
|
146 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
145 470,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:37
|
Додаткова угода 11-7-21 від 02.02.2021.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 11:31
|
Договір 7-21 від 28.01.2021.pdf | укладений |
29 січня 2021 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю продукції. |
Номер договору про закупівлю: | 7/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/7/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |