Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2021-01-14-002717-a 7af1057c1937428a8bbff2baac8ffca8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Буряківська

+380958099156 osvita_kurrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Курилівської сільської ради Куп’янського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 44008826
Місцезнаходження: 63730, Україна , Харківська обл., Куп'янський р-н, село Курилівка, вул. Лозова, будинок 1
Контактна особа: Наталія Буряківська
+380958099156
osvita_kurrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 189 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штуки
Молоко пастеризоване 2,5 % п/е 900 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 14:25
Оголошення.docx
14 січня 2021 14:25
Місце доставки.docx
14 січня 2021 14:25
Форма пропозиції.docx
14 січня 2021 14:25
Технічна характеристика.docx
14 січня 2021 14:25
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-002717-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МОЛОЧНА СЛОБОДА", Код ЄДРПОУ:32358958
Дата подання: 16 січня 2021 11:00
Про скасування надання довідки про взяття на облік платника податків (4-ООП)
Пунктом 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачається необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку за формою №4-ОПП. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП. Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність). Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із пункту 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимогу про необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податків.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2021 11:30
Причина: Даний документ є в наявності і може бути наданий на вимогу Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МОЛОЧНА СЛОБОДА" 187 920,00
UAH з ПДВ
187 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МОЛОЧНА СЛОБОДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МОЛОЧНА СЛОБОДА"
#32358958
Переможець 187 920,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 14:48

Документи

26 січня 2021 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МОЛОЧНА СЛОБОДА"
#32358958
187 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:26
Допугода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 09:49
Допугода 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:53
Допугода 1.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:13
Договір 0505040026_4.pdf укладений
01 лютого 2021 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 0505040026/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0505040026/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 0505040026/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 101 280,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 880,10 UAH)