Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томатна паста, повидло фруктове, сухофрукти (яблука)
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2021-01-14-002169-a 4e95016f4bff4b4fa8d8ff1cfeb790e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пруднікова Лілія Олексіївна

380677638469 mrs.prudnikova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13648033
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична, 17
Контактна особа: Пруднікова Лілія Олексіївна
380677638469
mrs.prudnikova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 17:00
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
825 кілограми
Повидло фруктове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограми
Сухофрукти (яблука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 13:01
Технічна специфікація.docx
14 січня 2021 13:01
Проект договору.docx
14 січня 2021 13:01
Оголошення спрощена закупівля.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович 56 810,00
UAH з ПДВ
56 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 11:15
Електронний підпис
26 січня 2021 10:53
Пропозиція.pdf
26 січня 2021 10:52
Опис товару.pdf
26 січня 2021 10:52
відгук Коршів.pdf
26 січня 2021 10:52
Договір ПРОЄКТ.pdf
26 січня 2021 10:52
Тех.специфікація.pdf
26 січня 2021 10:52
паспорт Харевич Р.М..pdf
26 січня 2021 10:52
Виписка.pdf
26 січня 2021 10:52
саніт.паспорт МАН (1).pdf
26 січня 2021 10:52
відгук Коломия.pdf
26 січня 2021 10:52
Тех.паспорт МАН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович
#3089205550
Переможець 56 810,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 15:31

Документи

27 січня 2021 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович
#3089205550
56 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:04
1.jpg зміни до договору
05 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 15:12
ДУ 1. Харевич.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:28
повидло.PDF укладений
02 лютого 2021 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 48/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода не є зміною ціни за одиницю товару, а укладена відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 48/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 68 172,00
UAH