Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні"
Очікувана вартість
1 427 152,00 UAH
UA-2021-01-14-001249-c ● 4bd7b7190c944a6582a7450fd716451f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02000381 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 48 |
Контактна особа: |
Ломакіна Наталья Анатоліївна +380542665807 sokl_econom@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 17:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2021 17:47 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 427 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 135,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні" | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні" | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 17:42 |
Оголошення (1).doc | |
14 січня 2021 17:42 |
Додаток 2 (4).docx | |
14 січня 2021 17:42 |
Додаток 1 Проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 14 січня 2021 20:41
Дата відповіді: 15 січня 2021 09:28
Доброго дня! Який договір слід вважати аналогічним?
Відповідь: Шановні учасники ! Аналогічним договором вважається договір виконання капітального ремонту лікарні для облаштування кабінету комп'ютерної томографії
Аналогічний договір
Дата подання: 15 січня 2021 09:36
Дата відповіді: 15 січня 2021 09:43
Доброго дня.
Чи буде вважатися аналогічним договір на реконструкцію приміщень?
Відповідь: Дана закупівля має певну специфіку. Аналогічним буде вважатись договір на виконання капітального ремонту лікарні для облаштування кабінету комп'ютерної томографії або ренгенобладнання
Техзавдання
Дата подання: 15 січня 2021 09:38
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:12
В додатку 2 "Обсяг робіт по об'єкту" :
- п. 3 обсяг 0,289 тн.
-п. 4 обсяг 1 тн.
Ці позиції не пов'язані, чи то помилка?
Відповідь: Шановні учасники ! В додатку 2 "Обсяг робіт по об'єкту" п. 3 та п. 4 не пов'язані
Клас наслідків та матеріали
Дата подання: 15 січня 2021 09:42
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:15
Зазначте клас наслідків об'єкту та підвантажте відомість ресурсів. Об'єкт специфічний з окремими вимогами, не зрозуміло які використовувати матеріали.
Відповідь: Клас наслідків об'єкту СС1. Найменування робіт, види та кількість зазначені у додатку 2. Матеріали учасники мають розрахувати такі, які відповідають будівельним нормам та стандартам для виконання таких робіт
Аналогічний договір
Дата подання: 15 січня 2021 09:51
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:16
Те що об'єкт специфічний- це вірно.
Реконструкція від капітального ремонту в даному випадку відрізняється лише назвою, а по характеру та видам робіт- аналогічні.
На нашу думку ви звужуєте число учасників для того, щоб переміг конкретний виконавець. Вимагаємо, щоб відповідно до умов оголошення, договір на конструкцію вважався аналогічним. Дякую.
Відповідь: Шановні учасники! У відповідності до умов оголошення Учасник має мати досвід ананалогічного за предметом закупівлі договору.
До попереднього питання- Уточнення
Дата подання: 15 січня 2021 09:52
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:17
"Вимагаємо, щоб договір на реконструкцію вважався аналогічним. Дякую"
Відповідь: Шановні учасники! У відповідності до умов оголошення Учасник має мати досвід ананалогічного за предметом закупівлі договору.
Клас наслідків
Дата подання: 15 січня 2021 10:36
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:18
Просимо вказати клас наслідків об‘єкта
Відповідь: Клас наслідків об'єкту СС1.
Дискримінаціні вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 січня 2021 17:55
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:53
Вважаємо вимогу,яка передбачає,що аналогічним договором вважається договір з капітального ремонту лікарні,а саме «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» дискріминаційною,адже дана вимога не просто звужує коло потенційних учасників,а викликає питання щодо неупередженості замовника під час проведення закупівлі.Вимагаємо видалили дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! У Замовника є право вимогати, щоб у Учасника був досвід виконання аналогічних робіт. Мінімальна вимога, щоб це був капітальний ремонт відділень лікарні, а в складі цього ремонту обов'язково був кап.ремонт кабінету комп'юторної томографії.
Матеріали та конструкції. Термін виконання робіт.
Дата подання: 19 січня 2021 15:04
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:59
1. Замовник принципово не хоче публікувати відомість ресурсів, тому просимо відповісти, які з матеріалів та конструкцій є рентгенозахисними. Якщо такі є, то зазначте характеристики.
2. Аукціон відбудеться 25 го січня. Теоретично укласти договір можливо не раніше 1 лютого. До 12 лютого на думку Замовника необхідно виконати роботи.
Може переглянете терміни виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щоб з'ясувати вимоги до матеріалів кожний Учасник може звернутись до головного інженеру Сумської обласної лікарні до кінця періоду уточнень.
2.Термін виконання капітальних робіт повязаний до терміну поставки обладнання для цього кабінету.
2.Термін виконання капітальних робіт повязаний до терміну поставки обладнання для цього кабінету.
Дозвільні документи
Дата подання: 19 січня 2021 15:10
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:12
Проектом договору передбачено отримання виконавцем дозвільних документів на проведення робіт. СС1 передбачає подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", це обов'язок замовника. Замовник складає, підписує та подає повідомлення. Внесіть зміни.
Відповідь: Проект договору, який знаходиться в додатку до оголошення є типовим. Зміни до договору будуть при необхідності шляхом укладення доп.угод.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-001249-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 19 січня 2021 08:28
Аналогічний договір
Вимагаємо вважати аналогічним договором договір з реконструкції приміщень лікарні «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» дискріминаційною, оскільки вимога щодо капремонту приміщень «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» не просто звужує коло потенційних учасників,а викликає питання щодо неупередженості замовника під час проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 14:28
Шановні учасники! У Замовника є право вимогати, щоб у Учасника був досвід виконання аналогічних робіт. Мінімальна вимога, щоб це був капітальний ремонт відділень лікарні, а в складі цього ремонту обов'язково був кап.ремонт кабінету комп'юторної томографії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво" |
1 289 134,40
UAH з ПДВ
|
1 289 134,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІРАДА" |
1 386 851,00
UAH з ПДВ
|
1 386 851,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво" #43402113 |
Відхилено |
1 289 134,40
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 17:09
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Переможець |
1 386 851,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 13:02
|
ПIДСУМКОВА ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-8.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-7.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-6.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-5.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-4.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-3.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-2.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:00
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 10:11
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 17:39
|
Підписанний договір | укладений |
03 лютого 2021 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9-4/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та подовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9-4/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |