Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні"
Очікувана вартість
1 427 152,00 UAH
UA-2021-01-14-001249-c 4bd7b7190c944a6582a7450fd716451f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломакіна Наталья Анатоліївна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 48
Контактна особа: Ломакіна Наталья Анатоліївна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 17:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2021 17:47
Початок аукціону: 25 січня 2021 11:12
Очікувана вартість: 1 427 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 135,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні" Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт капітальний ремонт 1-го поверху приміщень КНП СОР "Сумської обласної клінічної лікарні" Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 17:42
Оголошення (1).doc
14 січня 2021 17:42
Додаток 2 (4).docx
14 січня 2021 17:42
Додаток 1 Проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 14 січня 2021 20:41
Дата відповіді: 15 січня 2021 09:28
Доброго дня! Який договір слід вважати аналогічним?
Відповідь: Шановні учасники ! Аналогічним договором вважається договір виконання капітального ремонту лікарні для облаштування кабінету комп'ютерної томографії
Аналогічний договір
Дата подання: 15 січня 2021 09:36
Дата відповіді: 15 січня 2021 09:43
Доброго дня. Чи буде вважатися аналогічним договір на реконструкцію приміщень?
Відповідь: Дана закупівля має певну специфіку. Аналогічним буде вважатись договір на виконання капітального ремонту лікарні для облаштування кабінету комп'ютерної томографії або ренгенобладнання
Техзавдання
Дата подання: 15 січня 2021 09:38
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:12
В додатку 2 "Обсяг робіт по об'єкту" : - п. 3 обсяг 0,289 тн. -п. 4 обсяг 1 тн. Ці позиції не пов'язані, чи то помилка?
Відповідь: Шановні учасники ! В додатку 2 "Обсяг робіт по об'єкту" п. 3 та п. 4 не пов'язані
Клас наслідків та матеріали
Дата подання: 15 січня 2021 09:42
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:15
Зазначте клас наслідків об'єкту та підвантажте відомість ресурсів. Об'єкт специфічний з окремими вимогами, не зрозуміло які використовувати матеріали.
Відповідь: Клас наслідків об'єкту СС1. Найменування робіт, види та кількість зазначені у додатку 2. Матеріали учасники мають розрахувати такі, які відповідають будівельним нормам та стандартам для виконання таких робіт
Аналогічний договір
Дата подання: 15 січня 2021 09:51
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:16
Те що об'єкт специфічний- це вірно. Реконструкція від капітального ремонту в даному випадку відрізняється лише назвою, а по характеру та видам робіт- аналогічні. На нашу думку ви звужуєте число учасників для того, щоб переміг конкретний виконавець. Вимагаємо, щоб відповідно до умов оголошення, договір на конструкцію вважався аналогічним. Дякую.
Відповідь: Шановні учасники! У відповідності до умов оголошення Учасник має мати досвід ананалогічного за предметом закупівлі договору.
До попереднього питання- Уточнення
Дата подання: 15 січня 2021 09:52
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:17
"Вимагаємо, щоб договір на реконструкцію вважався аналогічним. Дякую"
Відповідь: Шановні учасники! У відповідності до умов оголошення Учасник має мати досвід ананалогічного за предметом закупівлі договору.
Клас наслідків
Дата подання: 15 січня 2021 10:36
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:18
Просимо вказати клас наслідків об‘єкта
Відповідь: Клас наслідків об'єкту СС1.
Дискримінаціні вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 січня 2021 17:55
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:53
Вважаємо вимогу,яка передбачає,що аналогічним договором вважається договір з капітального ремонту лікарні,а саме «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» дискріминаційною,адже дана вимога не просто звужує коло потенційних учасників,а викликає питання щодо неупередженості замовника під час проведення закупівлі.Вимагаємо видалили дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! У Замовника є право вимогати, щоб у Учасника був досвід виконання аналогічних робіт. Мінімальна вимога, щоб це був капітальний ремонт відділень лікарні, а в складі цього ремонту обов'язково був кап.ремонт кабінету комп'юторної томографії.
Матеріали та конструкції. Термін виконання робіт.
Дата подання: 19 січня 2021 15:04
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:59
1. Замовник принципово не хоче публікувати відомість ресурсів, тому просимо відповісти, які з матеріалів та конструкцій є рентгенозахисними. Якщо такі є, то зазначте характеристики. 2. Аукціон відбудеться 25 го січня. Теоретично укласти договір можливо не раніше 1 лютого. До 12 лютого на думку Замовника необхідно виконати роботи. Може переглянете терміни виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щоб з'ясувати вимоги до матеріалів кожний Учасник може звернутись до головного інженеру Сумської обласної лікарні до кінця періоду уточнень.
2.Термін виконання капітальних робіт повязаний до терміну поставки обладнання для цього кабінету.
Дозвільні документи
Дата подання: 19 січня 2021 15:10
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:12
Проектом договору передбачено отримання виконавцем дозвільних документів на проведення робіт. СС1 передбачає подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", це обов'язок замовника. Замовник складає, підписує та подає повідомлення. Внесіть зміни.
Відповідь: Проект договору, який знаходиться в додатку до оголошення є типовим. Зміни до договору будуть при необхідності шляхом укладення доп.угод.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-001249-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 19 січня 2021 08:28
Аналогічний договір
Вимагаємо вважати аналогічним договором договір з реконструкції приміщень лікарні «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» дискріминаційною, оскільки вимога щодо капремонту приміщень «для облаштування кабінету комп‘ютерної томографї» не просто звужує коло потенційних учасників,а викликає питання щодо неупередженості замовника під час проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 14:28
Шановні учасники! У Замовника є право вимогати, щоб у Учасника був досвід виконання аналогічних робіт. Мінімальна вимога, щоб це був капітальний ремонт відділень лікарні, а в складі цього ремонту обов'язково був кап.ремонт кабінету комп'юторної томографії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво" 1 289 134,40
UAH з ПДВ
1 289 134,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІРАДА" 1 386 851,00
UAH з ПДВ
1 386 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2021 17:37
Електронний підпис
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
23 січня 2021 17:33
1. Довідки та листи.pdf
23 січня 2021 17:33
Установчі (2).pdf
23 січня 2021 17:33
Ліцензія (4).pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
23 січня 2021 17:33
2. Договір КТ (1).docx.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ДЦ.pdf
23 січня 2021 17:33
лист відгук.pdf
23 січня 2021 17:33
r_85_1_2-1_ПД_КБ2в.docx.pdf
23 січня 2021 17:33
ДЦ Аналогічний.pdf
23 січня 2021 17:33
КБ-3.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
23 січня 2021 17:33
86_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 15:28
Електронний підпис
22 січня 2021 15:23
Договір.pdf
22 січня 2021 15:23
Лист-відгук.pdf
22 січня 2021 15:23
Договірна ціна.pdf
22 січня 2021 15:23
Ліцензія ТОВ Тірада.pdf
22 січня 2021 15:23
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво"

ТОВ "ТІРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво"
#43402113
Відхилено 1 289 134,40
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:09
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Переможець 1 386 851,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:12

Документи

29 січня 2021 17:09
Електронний підпис
29 січня 2021 17:08
Протокол

Документи

29 січня 2021 17:12
Електронний підпис
29 січня 2021 17:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
1 386 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 17:12
Електронний підпис
29 січня 2021 17:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 10:42
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 13:02
ПIДСУМКОВА ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-8.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-7.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-6.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-5.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-4.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-3.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-2.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС 2-1-1.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:01
Договірна ціна.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:00
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 10:11
Дод.угода.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 16:29
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:39
Підписанний договір укладений
03 лютого 2021 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 9-4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 9-4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 386 851,00
UAH