Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кавовий напій, чай чорний
Очікувана вартість
155 920,00 UAH
UA-2021-01-14-001137-a 15230edd7656453d8c81b5a8d832d593
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Магас

+380342535657 irunatkachuk1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ірина Магас
+380342535657
irunatkachuk1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 10:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 10:46
Очікувана вартість: 155 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 779,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Закупівля здійснюється для закладів освіти Івано-Франкіської МТГ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Кавовий напій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
200 кілограми
Чай чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 10:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна 154 000,00
UAH з ПДВ
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черкас Ольга Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черкас Ольга Василівна
#3162118302
Переможець 154 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 13:55

Документи

26 січня 2021 13:55
Електронний підпис
26 січня 2021 13:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна
#3162118302
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 13:55
Електронний підпис
26 січня 2021 13:52
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:33
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:48
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 16:47
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:02
Договір № 01 2021с 18.pdf укладений
02 лютого 2021 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01/2021с/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 01/2021с/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML