Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Thiopental», «Fentanyl», «Midazolam»
«Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Thiopental», «Fentanyl», «Midazolam»
«Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Thiopental», «Fentanyl», «Midazolam»
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2021-01-14-001129-b ● 59070496fac0462daa74b08c2c075417
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382650156 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Khmelnytsky Regional Oncology Center |
National ID: | 01981224 |
Contact point: |
+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Shevchuk Konstantin Igorovich +380382650156 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 920 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 січня 2021 18:17 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 920 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється на очікувану вартість 2021 рік. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)
Тендерна документація
01 березня 2021 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 17:13 |
таблиця змiн.doc | |
01 березня 2021 17:13 |
4.3. додаток 3 проект договору накротики.docx | |
01 березня 2021 17:13 |
4.2. Додаток 2 ТЗ наркотики.docx | |
01 березня 2021 17:13 |
4.1. додаток 1 ТП наркотики.docx | |
01 березня 2021 17:13 |
4. ЗТД наркотики.doc | |
14 січня 2021 18:17 |
4.3. додаток 3 проект договору накротики.docx | |
14 січня 2021 18:17 |
4.2. Додаток 2 ТЗ наркотики.docx | |
14 січня 2021 18:17 |
4.1. додаток 1 ТП наркотики.docx | |
14 січня 2021 18:17 |
4. ТД наркотики.doc |
01 березня 2021 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 17:13 |
таблиця змiн.doc
|
|||
01 березня 2021 17:13 |
4.3. додаток 3 проект договору накротики.docx
|
|||
01 березня 2021 17:13 |
4.2. Додаток 2 ТЗ наркотики.docx
|
|||
01 березня 2021 17:13 |
4.1. додаток 1 ТП наркотики.docx
|
|||
01 березня 2021 17:13 |
4. ЗТД наркотики.doc
|
|||
14 січня 2021 18:17 |
4.3. додаток 3 проект договору накротики.docx
|
|||
14 січня 2021 18:17 |
4.2. Додаток 2 ТЗ наркотики.docx
|
|||
14 січня 2021 18:17 |
4.1. додаток 1 ТП наркотики.docx
|
|||
14 січня 2021 18:17 |
4. ТД наркотики.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-001129-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", Код ЄДРПОУ:38303459
Дата подання: 29 січня 2021 16:32
Вимога Замовнику щодо внесення змін до Тендерної документації_1м
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі — Замовник) 14 січня 2021 року було оголошено закупівлю із застосуванням системи електронних торгів предмету закупівлі: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33600000-6 («Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Thiopental», «Fentanyl», «Midazolam» )», ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-14-001129-b.
Замовником 14 січня 2021 року було розміщено в системі електронних торгів тендерну документацію, якою повинні керуватися в процесі закупівлі Замовник та Учасники закупівлі.
Предметом закупівлі Замовником визначені наступні лікарські засоби:Товариство з обмеженою відповідальністю “Фарм-Холдинг А.Г.” має намір взяти участь у вказаній процедурі закупівлі зазначених лікарських, проте вважає, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника № 2 від 14 січня 2021 року, тендерна документація суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлені принципи публічних закупівель, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Більш того, частина четверта статті 5 забороняє Замовникам встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Між тим, предметом процедури закупівлі є лікарські засоби різних виробників, об’єднані Замовником в один лот, що реального порушує принцип добросовісної конкуренції серед Учасників процедури закупівлі, оскільки, по-перше, участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зможуть запропонувати до постачання повний перелік лікарських засобів предмету закупівлі.По-друге, перелік лікарських засобів, що закуповуються, містить два унікальних лікарських засоби, які не мають еквівалентів/аналогів за діючою речовиною та іншими показниками, за даними Державного реєстру лікарських засобів України та представлені на фармацевтичному ринку України лише одним виробником,Отже, оскільки зазначені лікарські засоби є монопольними на ринку, у будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі відсутня можливість запропонувати еквівалентний препарат іншого виробника, то він буде позбавлений можливості бути Учасником торгів та на конкурентних засадах поставити інші лікарські засоби, що є предметом цієї закупівлі.
Такі вимоги Замовника є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказана ситуація посилюється дискримінаційною вимогою, встановленою Замовником в пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАДАННЯ», а саме:
«6. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. (Гарантійний лист надається по наступним позиціям: №№ 2, 3, 10, 11)».Тобто ненадання виробником або його офіційним представником такого гарантійного листа щодо хоча б одного лікарського засобу із переліку лікарських засобів, позбавляє Учасника можливості взяти участь в процедурі закупівлі всіх лікарських засобів.
Таке поєднання вимог в тендерній документації Замовника явно не сприятиме ані конкуренції при здійсненні процедури закупівлі, ані максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів.
Крім того, Замовником в одному лоті поєднанні лікарські засоби, що внесені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року №770, та лікарські засоби, що не входять до цього переліку.
Особливості обігу наркотичних лікарських засобів регулюється Законом України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів», для реалізації вказаних лікарських засобів Учасникам необхідно додатково мати ліцензію Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками на здійснення відповідної діяльності.В той же час решта лікарських засобів, що закупляються Замовником, як-то Атракуріум, Дитілін, Тіопентал натрію ліофілізат, Мідазолам, не підпадають під вимоги, встановлені Законом України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів» та не потребують додатковою ліцензії для їх реалізації Учасниками.
Таким чином, вимоги тендерної документації Замовника і в цій частині обмежують коло можливих Учасників та порушують принципі здійснення публічних закупівель.
З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 2, 5, 22–24 Закону України «Про публічні закупівлі», –ВИМАГАЄМО:
1. Привести тендерну документацію процедури закупівлі у відповідність до вимого Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зазначених у цій вимозі:
• виокремити «унікальні» лікарські засоби Дюрогезік та Тіопентал натрію ліофілізат в окремі лоти;
виокремити в окремі лоти лікарські засоби, внесені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року №770, та лікарські засоби, що не входять до цього переліку або взагалі розбити процедуру закупівлі за принципом кожний лікарський засіб – окремий лот;виключити із Додатка 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАДАННЯ» пункт 6 в частині надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника з обов’язковим включенням в гарантійний лист назви Учасника, назви предмету закупівлі, одиниць виміру, кількості та вимогою, що гарантійний лист повинен адресуватися Замовнику торгів.
Розгорнути
Згорнути
Замовником 14 січня 2021 року було розміщено в системі електронних торгів тендерну документацію, якою повинні керуватися в процесі закупівлі Замовник та Учасники закупівлі.
Предметом закупівлі Замовником визначені наступні лікарські засоби:Товариство з обмеженою відповідальністю “Фарм-Холдинг А.Г.” має намір взяти участь у вказаній процедурі закупівлі зазначених лікарських, проте вважає, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника № 2 від 14 січня 2021 року, тендерна документація суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлені принципи публічних закупівель, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Більш того, частина четверта статті 5 забороняє Замовникам встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Між тим, предметом процедури закупівлі є лікарські засоби різних виробників, об’єднані Замовником в один лот, що реального порушує принцип добросовісної конкуренції серед Учасників процедури закупівлі, оскільки, по-перше, участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зможуть запропонувати до постачання повний перелік лікарських засобів предмету закупівлі.По-друге, перелік лікарських засобів, що закуповуються, містить два унікальних лікарських засоби, які не мають еквівалентів/аналогів за діючою речовиною та іншими показниками, за даними Державного реєстру лікарських засобів України та представлені на фармацевтичному ринку України лише одним виробником,Отже, оскільки зазначені лікарські засоби є монопольними на ринку, у будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі відсутня можливість запропонувати еквівалентний препарат іншого виробника, то він буде позбавлений можливості бути Учасником торгів та на конкурентних засадах поставити інші лікарські засоби, що є предметом цієї закупівлі.
Такі вимоги Замовника є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказана ситуація посилюється дискримінаційною вимогою, встановленою Замовником в пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАДАННЯ», а саме:
«6. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. (Гарантійний лист надається по наступним позиціям: №№ 2, 3, 10, 11)».Тобто ненадання виробником або його офіційним представником такого гарантійного листа щодо хоча б одного лікарського засобу із переліку лікарських засобів, позбавляє Учасника можливості взяти участь в процедурі закупівлі всіх лікарських засобів.
Таке поєднання вимог в тендерній документації Замовника явно не сприятиме ані конкуренції при здійсненні процедури закупівлі, ані максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів.
Крім того, Замовником в одному лоті поєднанні лікарські засоби, що внесені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року №770, та лікарські засоби, що не входять до цього переліку.
Особливості обігу наркотичних лікарських засобів регулюється Законом України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів», для реалізації вказаних лікарських засобів Учасникам необхідно додатково мати ліцензію Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками на здійснення відповідної діяльності.В той же час решта лікарських засобів, що закупляються Замовником, як-то Атракуріум, Дитілін, Тіопентал натрію ліофілізат, Мідазолам, не підпадають під вимоги, встановлені Законом України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів» та не потребують додатковою ліцензії для їх реалізації Учасниками.
Таким чином, вимоги тендерної документації Замовника і в цій частині обмежують коло можливих Учасників та порушують принципі здійснення публічних закупівель.
З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 2, 5, 22–24 Закону України «Про публічні закупівлі», –ВИМАГАЄМО:
1. Привести тендерну документацію процедури закупівлі у відповідність до вимого Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зазначених у цій вимозі:
• виокремити «унікальні» лікарські засоби Дюрогезік та Тіопентал натрію ліофілізат в окремі лоти;
виокремити в окремі лоти лікарські засоби, внесені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року №770, та лікарські засоби, що не входять до цього переліку або взагалі розбити процедуру закупівлі за принципом кожний лікарський засіб – окремий лот;виключити із Додатка 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАДАННЯ» пункт 6 в частині надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника з обов’язковим включенням в гарантійний лист назви Учасника, назви предмету закупівлі, одиниць виміру, кількості та вимогою, що гарантійний лист повинен адресуватися Замовнику торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2021 16:45
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів; наркозних засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Згідно Додатку 2 тендерної документації передбачено «6». У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. (Гарантійний лист надається по наступним позиціям: №№ 2, 3, 10, 11)
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філії виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні КНП «Хмельницький обласний протипухлинний цент» Хмельницької обласної ради не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів; наркозних засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Згідно Додатку 2 тендерної документації передбачено «6». У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника/заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. (Гарантійний лист надається по наступним позиціям: №№ 2, 3, 10, 11)
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філії виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні КНП «Хмельницький обласний протипухлинний цент» Хмельницької обласної ради не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-14-001129-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ", Код ЄДРПОУ:35587866
Дата подання: 10 лютого 2021 16:01
Дата подання: 10 лютого 2021 16:01
Усунення дискримінаційних умов
Оскарження дискримінаційних вимог положень тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2021 18:27
рішення від 12.02.2021 № 2535 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 18:27
інформація про резулятивну частину рішення від 23.02.2021 № 3323.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 16:57
рішення від 23.02.2021 № 3323.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2021 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (РІШЕННЯ №3323-р/пк-пз від 23.02.2021) КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ виконує внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Morphine", "Fentanyl", "Fentanyl", "Diazepam", "Diazepam", "Atracurium", "Suxamethonium", "Ketamine", "Thiopental", "Fentanyl", "Midazolam", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-14-001129-b, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 01 березня 2021 17:21
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | «Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Fentanyl», «Midazolam» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 700,00 UAH з ПДВ |
Title: «Morphine», «Fentanyl», «Fentanyl», «Diazepam», «Diazepam», «Atracurium», «Suxamethonium», «Ketamine», «Fentanyl», «Midazolam»
Current status: Complete
Estimated total value: 1 540 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 7 700,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 18 березня 2021 12:17
Auction planned date: 18 березня 2021 12:17
Закінчення: 18 березня 2021 12:38
Позиції
6000 амп
«Morphine»
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
INN: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Morphine»
CPV: 33661000-1
260 од
«Fentanyl»
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Fentanyl»
CPV: 33661200-3
420 од
«Fentanyl»
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Fentanyl»
CPV: 33661200-3
4440 од
«Diazepam»
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
INN: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Diazepam»
CPV: 33661000-1
1030 амп
«Diazepam»
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
INN: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Diazepam»
CPV: 33661000-1
3720 амп
«Atracurium»
ДК 021:2015: 33632200-1 — М’язові релаксанти
INN: Atracurium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Atracurium»
CPV: 33632200-1
1310 амп
«Suxamethonium»
ДК 021:2015: 33632200-1 — М’язові релаксанти
INN: Suxamethonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Suxamethonium»
CPV: 33632200-1
300 амп
«Ketamine»
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
INN: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Ketamine»
CPV: 33661100-2
9600 амп
«Fentanyl»
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Fentanyl»
CPV: 33661200-3
50 амп
«Midazolam»
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
INN: Midazolam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
«Midazolam»
CPV: 33661000-1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 березня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
1 512 830,20
UAH з ПДВ
|
1 479 446,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" |
1 535 582,68
UAH з ПДВ
|
1 481 350,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
1 479 446,20
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 19:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 14:28
|
Доп угода -8.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 12:08
|
Доп угода -7-від 07.12.2021р..pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 11:47
|
Доп угода -6 (2).pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 12:33
|
Доп угода-5.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 15:20
|
Додаткова угода -4.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 14:33
|
Доп угода -а.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 15:14
|
Доп. угода -2.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 17:05
|
Доп угода -1-Н.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:31
|
Договір | укладений |
29 березня 2021 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про пудлічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |