Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери у зборі за ДК 021: 2015- 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина
Очікувана вартість
156 000,00 UAH
UA-2021-01-14-001095-a 633dea47740c427e8792cb5de64eb322
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Тетяна Олександрівна

+380666460990 kirichenkotatiana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Новоодеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44059865
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, Центральна №208
Контактна особа: Кириченко Тетяна Олександрівна
+380666460990
kirichenkotatiana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 10:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 10:50
Початок аукціону: 28 січня 2021 15:45
Очікувана вартість: 156 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональний комп’ютер у зборі (системний блок, операційна система , монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул Центральна ,208
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
7 шт
Персональний комп’ютер у зборі (системний блок, операційна система,монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул Центральна ,208
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 12:06
Оголошення (нова редакція).docx
14 січня 2021 10:46
Договір_проект.doc
14 січня 2021 10:46
Оголошення.docx
15 січня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 12:06
Оголошення (нова редакція).docx
14 січня 2021 10:46
Договір_проект.doc
14 січня 2021 10:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

COM (RS- 232)
Дата подання: 14 січня 2021 11:12
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:05
Добрый день, подскажите пожалуйста наличие COM (RS- 232) на материнских платах обязателен ?
Відповідь: Бажано
Уточніть будь-ласка,
Дата подання: 14 січня 2021 11:12
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: тільки поставка товару
Технічні вимоги
Дата подання: 14 січня 2021 12:30
Дата відповіді: 14 січня 2021 13:00
Шановний Замовник. У вимогах до 3-х ПК вказано : "SSD Silicon Power Slim S55 120Gb або еквівалентФорм-фактор 2.5 "Обсяг памяті240 ГБ". Так якого об'єму вимагається SSD: 120 чи 240GB? Щодо конфігурації 7шт ПК: вона дуже застаріла: процесор, материнська плата та модулі пам'яті з заданими параметрами вже давно зняті з виробництва , можна пропонувати еквіваленти кращі, але, щодо вимог до ОЗП: наразі можна запропонувати ОЗП з більшою частотою, але і таймінги будуть вищими. Чи будете розглядати ви таку пропозицію, як еквівалентну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будемо
SSD
Дата подання: 14 січня 2021 13:09
Дата відповіді: 14 січня 2021 14:06
Шановний Замовник. У вимогах до 3-х ПК вказано : "SSD Silicon Power Slim S55 120Gb або еквівалентФорм-фактор 2.5 "Обсяг памяті240 ГБ". Так якого об'єму вимагається SSD e crkfls 3-х ПК: 120GB чи 240GB?
Відповідь: 240GB
Вимоги до монітору 7шт
Дата подання: 14 січня 2021 14:09
Дата відповіді: 14 січня 2021 14:42
Шановний Замовнику. Монітори у складі 7шт ПК, фактичної діагонілі 23,8" будуть відповідати вимогам тендерної документації? (бо більшість моніторів, названних як 24" (маркетинговий хід) фактично мають діагоналі 23,6-23,8", про що свідчить інформація на сайтах виробників)
Відповідь: Так
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-001095-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 січня 2021 11:12
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2021 11:42
Дякую
.Ваша вимога взята до уваги .

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 117 888,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 118 800,00
UAH з ПДВ
113 004,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 128 250,00
UAH з ПДВ
113 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 121 012,32
UAH з ПДВ
114 398,04
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 145 288,45
UAH з ПДВ
114 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 139 626,00
UAH з ПДВ
137 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 137 399,00
UAH з ПДВ
137 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 09:17
Електронний підпис
27 січня 2021 09:17
Опис.pdf
27 січня 2021 09:17
Договір_проект.pdf
27 січня 2021 09:17
Відомості з ЄДР.pdf
27 січня 2021 09:17
Витяг з ЄДР.pdf
27 січня 2021 09:17
витяг ПДВ.pdf
27 січня 2021 09:17
Сертифікати.pdf
27 січня 2021 09:17
Авторизаційний_лист.pdf
27 січня 2021 09:17
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 січня 2021 09:17
Копія Статуту.pdf
27 січня 2021 09:17
Лист стаття 17.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 20:11
Електронний підпис
22 січня 2021 20:11
Авторизаційний лист.pdf
22 січня 2021 20:08
certificate_78.jpg
22 січня 2021 20:08
Паспорт Міщенко М.С..rar
22 січня 2021 20:08
лист.pdf
22 січня 2021 20:08
Лист Гарантія.pdf
22 січня 2021 20:08
Досвід2000.rar
22 січня 2021 20:08
Гигиена продукция.pdf
22 січня 2021 20:08
Гигиена all до 2021.pdf
22 січня 2021 20:08
Витяг 08102020.pdf
22 січня 2021 20:08
IMG_0002.pdf
22 січня 2021 20:08
додаток 2 пропозиція.pdf
22 січня 2021 20:08
Договір_проект.pdf
22 січня 2021 20:08
Гарантійний лист.pdf
22 січня 2021 20:08
Авторизаційний лист.pdf
22 січня 2021 20:08
додаток 2 пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 17:44
Електронний підпис
26 січня 2021 17:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 січня 2021 17:44
Статут.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Статут.pdf
26 січня 2021 17:44
Рішення №1.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Рішення №1.pdf
26 січня 2021 17:44
Проект договору.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Проект договору.pdf
26 січня 2021 17:44
Опис.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Опис.pdf
26 січня 2021 17:44
Наказ №01.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Наказ №01.pdf
26 січня 2021 17:44
Лист-згода.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Лист-згода.pdf
26 січня 2021 17:44
Довідка санкції.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Довідка санкції.pdf
26 січня 2021 17:44
Декларація 4.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Декларація 4.pdf
26 січня 2021 17:44
Декларація 3.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Декларація 3.pdf
26 січня 2021 17:44
Декларація 2.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Декларація 2.pdf
26 січня 2021 17:44
Декларація 1.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Декларація 1.pdf
26 січня 2021 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 січня 2021 17:44
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Витяг з ЄДР.pdf
26 січня 2021 17:44
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
26 січня 2021 17:44
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 18:14
Електронний підпис
26 січня 2021 18:07
4. Паспорт+код (копія).pdf
26 січня 2021 18:07
13. Проект договору.pdf
26 січня 2021 18:07
07. Витяг ЄДРПОУ 21.12.2020.pdf
26 січня 2021 18:07
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 18:15
Електронний підпис
25 січня 2021 17:28
наказ тендер.PDF
25 січня 2021 17:28
Лист-відгук (8).PDF
25 січня 2021 17:28
гфгфена samsung LS34R350.pdf
25 січня 2021 17:28
samsung monitor.JPG
25 січня 2021 17:28
samsung monitor2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

ТОВ Сантарекс

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
Переможець 113 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 13:30

Документи

01 лютого 2021 13:30
Електронний підпис
01 лютого 2021 13:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 13:30
Електронний підпис
01 лютого 2021 13:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:15
звіт про виконання укладений
26 лютого 2021 15:13
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:31
договір укладений
17 лютого 2021 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 000,00
UAH