Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення та утилізації біовідходів
Очікувана вартість
51 736,00 UAH
UA-2021-01-14-001057-c ● 677a7ea15b844037b32b9ec5b3734e3c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000085 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне |
Контактна особа: |
Дорошенко Людмила Сергіївна 0362637941 rcml_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 51 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 258,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з вивезення та утилізації біовідходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 12:58 |
Перелік змін від 21.01.2021.docx | |
21 січня 2021 12:58 |
Тендерна документація_ Послуги зі змінами.doc | |
14 січня 2021 16:34 |
Тендерна документація_ Послуги утилізації.doc | |
14 січня 2021 16:34 |
Проєкт договору.docx |
21 січня 2021 12:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 12:58 |
Перелік змін від 21.01.2021.docx
|
|||
21 січня 2021 12:58 |
Тендерна документація_ Послуги зі змінами.doc
|
|||
14 січня 2021 16:34 |
Тендерна документація_ Послуги утилізації.doc
|
|||
14 січня 2021 16:34 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зазначте уточнення щодо к-сті відходів, враховуючу одиницю виміру кг
Дата подання: 19 січня 2021 22:27
Дата відповіді: 21 січня 2021 09:46
Надайте, будь ласка, уточнення, яка кількість відходів підлягає знешкодженню в кг?
Відповідь: Доброго дня! 1 послуга - до 200 кг. Дякую за запитання.
Кількість відходів
Дата подання: 19 січня 2021 22:36
Дата відповіді: 21 січня 2021 09:47
Як розуміти кількість відходів - 18 послуг? Скільки відходів становить 1 послуга в кг? Вимагаємо, внести зміни до ТД та надати чітку відповідь щодо кількості відходів із зазначенням одиницю виміру КГ.
Відповідь: Доброго дня! 1 послуга - до 200 кг. Дякуємо за запитання.
кваліфікаційна умова
Дата подання: 19 січня 2021 22:52
Дата відповіді: 21 січня 2021 09:48
В ТД зазначено про пітвердження наявності обладнання для проведення збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження відходів. Зазначені відходи (біовідходи) згідно Наказу МОЗ № 325 підлягаєть тільки спалюванню в печі-інчинераторі або інших термічних установках. Оброблення (дезінфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів категорії В зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання». Операція -Утилізація зазачених відходів є забороненою. Біологічні відходи підлягають тільки знешкодженню, шляхом спалювання в термічній установці. ВИМАГАЄМО внести зміни щодо наявності обладнання у відповідності до Наказу МОЗ № 325 , А саме: наявність у Учасника відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Буде внесено зміни до ТД. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-001057-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 19 січня 2021 22:26
електронізація статті 17
З 3 грудня 2020 року стаття 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зокрема частина 1) зазнала електронізації. Замовники зазначають у полях системи Prozorro підстави для відмови в участі у закупівлі в електронному вигляді. А постачальники одразу ж в системі надавають інформацію про відповідність.
У разі розміщення підстав згідно з статтею 17 в електронних полях системи, така інформація не потребує додаткового обов'язкового дублювання у завантажених файлах. Задля полегшення підготовки до участі в даній процедурі, вимагаємо внести зміни до вимог ТД, щодо заповнення окремих полів в електронній системі (без завантаження додатково довідок, зокрема щодо ч. 1 ст.17 Закону), що буде підтвердженням відсутності підстав, визначених частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з електронізацією статті 17. Детальна інформація у вкладенному файлі
Розгорнути
Згорнути
У разі розміщення підстав згідно з статтею 17 в електронних полях системи, така інформація не потребує додаткового обов'язкового дублювання у завантажених файлах. Задля полегшення підготовки до участі в даній процедурі, вимагаємо внести зміни до вимог ТД, щодо заповнення окремих полів в електронній системі (без завантаження додатково довідок, зокрема щодо ч. 1 ст.17 Закону), що буде підтвердженням відсутності підстав, визначених частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з електронізацією статті 17. Детальна інформація у вкладенному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2021 10:14
Доброго дня! Тендерна документація складена згідно вимог статті 22 Закону Україні "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
42 984,00
UAH з ПДВ
|
42 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
47 887,20
UAH з ПДВ
|
47 887,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
42 984,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 10:11
|
Додаткова угода №1 до договору №54.pdf | укладений |
24 червня 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 12:07
|
Договір №54 від 16.02.2021.pdf | укладений |
16 лютого 2021 12:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 лютого 2021 — 23 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
14 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 388,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю у Виконавця можливості виконання договору зі зміною собівартості надання послуг. |