Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2021-01-14-001054-a a5ee70be741c467691fa86d63f19f7a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Корольова

+380552226477 bux1roddoma2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІІ РІВНЯ ІМ. З.С.КЛИМЕНКО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983772
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Ангеліна Корольова
+380552226477
bux1roddoma2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 11:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про відходи» та Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070 (зі змінами).
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
578 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Гоголя,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за послуги здійснюється Замовником протягом 14 банківських днів після підписання Акта наданих послуг на вказані послуги, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі.Форма оплати - безготівковий розрахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис" 71 995,68
UAH з ПДВ
71 995,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 11:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"
#40242673
Переможець 71 995,68
UAH з ПДВ
28 січня 2021 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"
#40242673
71 995,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 11:06
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 12:25
ДУ №4 від 31.03.2022 (Херсонавтоком №36 від 02.02.21).pdf зміни до договору
05 квітня 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 09:16
ДУ №3 від 31.01.2022 (Херсоавтокомунсервис №36 від 02.02.21).pdf зміни до договору
01 лютого 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:22
ДУ №2 від 30.12.21 (Херсонавтокомунсервис №36 від 02.02.21).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:05
ДУ №1 від 29.12.21 (Херсонавтоком №36 від 02.02.21).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:57
Договір №36 від 02.02.2021.pdf укладений
02 лютого 2021 10:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 лютого 2021 13:54
11 855,25 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
23 березня 2021 12:38
5 754,67 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
14 квітня 2021 11:27
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
24 травня 2021 12:44
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
17 червня 2021 12:49
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
09 липня 2021 11:06
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
26 серпня 2021 11:09
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
22 вересня 2021 11:12
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
21 жовтня 2021 12:06
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
17 листопада 2021 11:14
5 343,62 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений
20 грудня 2021 14:38
5 754,67 UAH UA238201720344320005000037973
КНП "ХМПЦ ІІ рівня ім. З.С. Клименко"
UA503282090000026007010042140
ТОВ "Херсонавтокомунсервис"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовилися внести зміни в Договір № 36 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне: 1. Згідно п. 11.1.1 Договору та положень пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовились зменшити суму Договору на 5881,73 грн. (п`ять тисяч вiсiмсот вiсiмдесят одна гривня 73 коп.) та пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: «3.3. Ціна Договору становить – 66113,95 грн. (шiстдесят шiсть тисяч сто тринадцять гривень 95 коп.) у тому числі ПДВ – 11018,99 грн. (одинадцять тисяч вiсiмнадцять гривень 99 коп.)». Сторони домовились внести зміни до Додатку №1 до Договору (Специфікація) та викласти її в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 66113,95 грн, в т.ч. ПДВ – 11018,99 грн. Кількість товарів після внесення змін: 530,78 м3.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовилися внести зміни в Договір № 36 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне: 1. Згідно п. 11.1.8 Договору та положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.Та пункт 10.1. викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 р., в частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання сторонами».
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовилися внести зміни в Договір № 36 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне: 1. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: «3.3. Ціна Договору становить 79336,00 грн. (Сімдесят дев’ять тисяч триста тридцять шість грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ – 13222,67 грн. (Тринадцять тисяч двісті двадцять дві грн. 67 коп.), в тім рахунку на 2022 рік становить не більше 20% Договору та складає: 13222,05 грн. (Тринадцять тисяч двісті двадцять дві грн. 05 коп.)». 2. Пункт 1.3. Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Обсяг закупівлі послуг на 2021 рік становить – 530,78 м3 на 2022 рік становить - 106,15 м3 та може бути зменшеною в залежності від реального фінансування видатків Замовника». Сума договору після внесення змін: 79336,00 грн, в т.ч. ПДВ – 13222,67 грн. Кількість товарів після внесення змін: 636,93 м3.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовилися внести зміни в Договір № 36 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне: 1. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: «3.3. Ціна Договору становить – 76390,15 грн. (сімдесят шість тисяч триста дев'яносто гривень 15 копійок) у тому числі ПДВ – 12731,69 грн. (дванадцять тисяч сімсот тридцять одна гривня 69 копійок)». 2. Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 до Договору (Специфікація) та викласти її в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 76390,15 грн, в т.ч. ПДВ – 12731,69грн. Кількість товарів після внесення змін: 613,28 м3.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 76 390,15
UAH (в тому числі ПДВ 12 731,69 UAH)