Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Горбаньова Анна Вікторівна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2021 17:03 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 210 685,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 053,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:58 |
ТД крупи 1.docx | |
14 січня 2021 16:58 |
Проєкт договору крупи.docx | |
14 січня 2021 16:58 |
Оголошення 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000078 ● e48e9043b1834a5a80a224ea792fb3db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 18:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2021 № 248
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 248
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2021-01-14-001023-b, 14.01.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 14:12:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Крупи вівсяні вищого сорту; крупи гречані (смажена, першого сорту); крупи пшеничні; крупа манна, крупа пшоно шліфоване вищого сорту; крупи ячмінні (перлова); крупа рисова, шліфована, в/с» (код ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості), очікуваною вартістю 1210685,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-14-001023-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - крупи гречаної (смаженої, першого сорту) з 40,68 грн до 44,74 грн за 1 кг додатковою угодою № 1 від 21.04.2021 до договору від 15.02.2021 року № 32 Т?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 17:10:56
інформація щодо запиту по закупівлі 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи) (UA-2021-01-14-001023-b)
Департамент освіти Полтавської міської ради надає інформацію та підтверджуючі документи на підставі яких збільшено ціну за одиницю товару-крупи гречаної (смаженої, першого сорту) з 40,58 грн до 44,74 грн за 1 Додатковою угодою № 1 від 21.04.2021 до Договору № 32 Т від 15.02.2021р. по моніторингу UA-M-2021-06-04-000078 від 04.06.2021 року по закупівлі 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи).
Надання інформації про усунення порушення замовником
UA-2021-01-14-001023-b Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 29.06.2021 року повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Своїм рішенням, згідно моніторингу UA-M-2021-06-04-000078 від 04.06.2021 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та частини першої статті 27 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації замовник (пункт 1 розділу І тендерної документації) зазначив: «…Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р..». Проте, на момент оголошення замовником процедури закупівлі чинною була редакція Закону від 20.12.2020 № 1026-IX. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено порушення частини першої статті 27 Закону, в частині невідповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639 та постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України» від 14.08.2017 № 78, в частині застосування в тендерній документації замовника та додатках до неї неіснуючих термінів «безвідклична» та «безумовна» банківська гарантія. Зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить їх в подальшому у роботі.
2021-06-30 13:41:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить та їх в подальшому у роботі».
2021-08-20 11:37:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
1 206 069,42
UAH з ПДВ
|
1 206 069,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
1 209 550,98
UAH з ПДВ
|
1 209 550,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
1 206 069,42
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:04
|
ДУ 6 до Дог 32Т 15022021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:22
|
ДУ5 до Дог32Т 15 02 2021086.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 11:23
|
ДУ 4 до Дог 32Т 15022021.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 11:00
|
ДУ 3 до дог. 32 Т.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:50
|
ДУ 2 до Дог. _32Т від 15.02.21.PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 15:08
|
ДУ_1 до Д_32Т від 15.02.2021.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 14:51
|
договір №32Т від 15.02.2021 | укладений |
15 лютого 2021 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |