Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 484 265,00 UAH
UA-2021-01-14-001022-b ● 57176d1ae5ab4f36a3a494e0a9826e12
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія державного управління при Президентові України |
Код ЄДРПОУ: | 23696843 |
Місцезнаходження: | 03057 , Україна , Київська обл., м.Київ, вул ЕЖЕНА ПОТЬЄ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Діордічук Олена Олександрівна +380444812162 fin_nadu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 1 484 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 421,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44527.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057 , Україна, Київська область, м.Київ, вул ЕЖЕНА ПОТЬЄ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відповідно до документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 16:36 |
Тендер на послуги з охорони 2021 уточнення.docx |
21 січня 2021 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 16:36 |
Тендер на послуги з охорони 2021 уточнення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-001022-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 09 лютого 2021 16:42
щодо надання інформації про причину відхилення
відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Також, згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо надати інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕЗОДД "ОРЛАН"!
Розгорнути
Згорнути
Також, згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо надати інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕЗОДД "ОРЛАН"!
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2021 15:07
Надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" 04.02.2021 о 16:42 нами (замовником) було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації (далі - ТД) (ID57275753b4894b07b3084baf3e17dedb), в якій було зазначено ряд невідповідностей. Протягом 24 год Вами надані оновлені/нові документи, серед яких зокрема: оновлена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. В ній зазначається інформація щодо 21 охоронця, серед яких, проаналізувавши додані документи до кожного з них, четверо не відповідають вимогам ТД по віку (Пащенко А.П. - 61 рік; Сінгаєвський А.С. - 63 роки; Линчак В.А. - 64 роки; Титор А.В. - 24 роки ). У нашій вимозі щодо усунення невідповідностей ми акцентували увагу на конкретних вимогах ТД (Додаток 5 п.2.1. на стор. 33), де зазначено вік необхідних для забезпечення відповідної послуги охоронців, а саме 25-60 років. Проте Ви не усунули дані невідповідності протягом 24 год, як того вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі".
Наступне, серед вимог ТД, про що теж зазначено у нашій вимозі щодо усунення невідповідностей, було зазначено (Додаток 2, табл.1, на стор. 15) "- копія документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку, що розташований в транспорті реагування, потужністю не менш 5Вт. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт.". Проте у наданих Вами оновлених документах не надані відповідні дозволи.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до абз.6 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" нами було прийнято рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, оскільки Ви (учасник) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" 04.02.2021 о 16:42 нами (замовником) було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації (далі - ТД) (ID57275753b4894b07b3084baf3e17dedb), в якій було зазначено ряд невідповідностей. Протягом 24 год Вами надані оновлені/нові документи, серед яких зокрема: оновлена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. В ній зазначається інформація щодо 21 охоронця, серед яких, проаналізувавши додані документи до кожного з них, четверо не відповідають вимогам ТД по віку (Пащенко А.П. - 61 рік; Сінгаєвський А.С. - 63 роки; Линчак В.А. - 64 роки; Титор А.В. - 24 роки ). У нашій вимозі щодо усунення невідповідностей ми акцентували увагу на конкретних вимогах ТД (Додаток 5 п.2.1. на стор. 33), де зазначено вік необхідних для забезпечення відповідної послуги охоронців, а саме 25-60 років. Проте Ви не усунули дані невідповідності протягом 24 год, як того вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі".
Наступне, серед вимог ТД, про що теж зазначено у нашій вимозі щодо усунення невідповідностей, було зазначено (Додаток 2, табл.1, на стор. 15) "- копія документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку, що розташований в транспорті реагування, потужністю не менш 5Вт. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт.". Проте у наданих Вами оновлених документах не надані відповідні дозволи.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до абз.6 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" нами було прийнято рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, оскільки Ви (учасник) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-14-001022-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-14-001022-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 19 лютого 2021 18:02
Дата подання: 19 лютого 2021 18:02
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 15:37
рішення від 24.02.2021№3341+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 15:37
інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2021 №4194.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 18:21
рішення від 04.03.2021№4194.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 18:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
1 484 000,00
UAH з ПДВ
|
1 281 177,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
1 284 096,00
UAH з ПДВ
|
1 284 096,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" |
1 482 547,20
UAH з ПДВ
|
1 482 547,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" #43337338 |
Відхилено |
1 281 177,60
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:11
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Відхилено |
1 284 096,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 12:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 16:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" #43199888 |
Переможець |
1 482 547,20
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 09:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 17:04
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:30
|
Охорона договір.pdf | укладений |
18 березня 2021 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із тим, що одним із учасників торгів було подано скаргу до АМКУ від 19 лютого 2021 № UA-2021-01-14-001022-b.b3 стосовно рішення Національної академії про відхилення такого учасника, з подальшим розглядом скарги до 04.03.2021 року, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю із переможцем торгів 03.04.2021 року не міг бути укладеним. Для забзепечення безперервності надання охоронних послуг у Національній академії було прийнято рішення укласти договір із попереднім постачальником послуг на час розгляду скарги (договір №03/7 від 15.03.2021). Далі, 04.03.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №4194-р/пк-пз про відмову у задоволенні скарги, після чого строки на підписання тендерного договору були поновлені й продовжені. У звязку з вищезазначеними обставинами виникла необхідність внести зміни у тендерний договір, з урахуванням того, що строки (обсяг) для надання охоронних послуг на 2021 рік зменшився та зменшилась вартість договору, а саме: строки надання послуг починаються з 17.03.2021 по 31.12.2021, а вартість зменшилась до суми - 1414272, про що і зазначено у додатковій угоді №1 від 16.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | ОХ-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |