Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб та хлібобулочні продукти
Очікувана вартість
148 907,00 UAH
UA-2021-01-14-000922-b ● 9e954b390c3a4197be00ba2cde462766
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Чулаківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 04400765 |
Місцезнаходження: | 75635, Україна , Херсонська обл., Чулаківка, Жовтнева, будинок 21 |
Контактна особа: |
Ляхно Юлія Анатоліївна +380553943542 shacilo_alla@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 01:00 |
Очікувана вартість: | 148 907,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 467,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9416 кг
Хліб подовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75635, Україна, Херсонська область, Чулаківка, Жовтнева, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1760 шт
Булочка солодка здобна або рогалик здобний з начінкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75635, Україна, Херсонська область, Чулаківка, Жовтнева, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:31 |
Оголошення_чулаковка хліб та хлібобулочні продукти.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000922-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2588302241
Дата подання: 16 січня 2021 12:39
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 ) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема:
1) частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема:
1) частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2021 13:01
Вимога задоволена . Для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" #2588302241 |
Переможець |
148 891,60
UAH
|
25 січня 2021 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 08:46
|
д у 5 до д 09 02 від 01 02 21.PDF | зміни до договору |
13 січня 2022 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:39
|
д у 4 до дог 09 02 від 01.02.21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:25
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 16:11
|
Доп угода 2 до договору 09-02.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 21:23
|
доп угода 14.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 21:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:26
|
договір 09 02.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додано п. 10.7. "Дія договору може бути подовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків... |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на початок наступного року, на термін , достатній для проведення процедури закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |