Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб та хлібобулочні продукти
Очікувана вартість
148 907,00 UAH
UA-2021-01-14-000922-b 9e954b390c3a4197be00ba2cde462766
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляхно Юлія Анатоліївна

+380553943542 shacilo_alla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Чулаківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 04400765
Місцезнаходження: 75635, Україна , Херсонська обл., Чулаківка, Жовтнева, будинок 21
Контактна особа: Ляхно Юлія Анатоліївна
+380553943542
shacilo_alla@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 01:00
Очікувана вартість: 148 907,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 467,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9416 кг
Хліб подовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75635, Україна, Херсонська область, Чулаківка, Жовтнева, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1760 шт
Булочка солодка здобна або рогалик здобний з начінкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75635, Україна, Херсонська область, Чулаківка, Жовтнева, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 16:31
Оголошення_чулаковка хліб та хлібобулочні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-000922-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2588302241
Дата подання: 16 січня 2021 12:39
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 ) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема:
1) частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2021 13:01
Вимога задоволена . Для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" 148 891,60
UAH
148 891,60
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2021 12:05
Електронний підпис
23 січня 2021 12:04
Сертифікат.pdf
23 січня 2021 12:04
ІПН Учасника.jpeg
23 січня 2021 12:04
Витяг з ЄДРПОУ стр. 3.jpeg
23 січня 2021 12:04
Витяг з ЄДРПОУ стр. 2.jpeg
23 січня 2021 12:04
Витяг з ЄДРПОУ стр. 1.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевріки стр. 17.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевріки стр. 14.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевріки стр. 11.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевріки стр. 8.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевріки стр. 7.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 16.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 15.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 13.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 12.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 10.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 9.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 6.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 5.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 4.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 3.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 2.jpeg
23 січня 2021 12:04
Акт перевірки стр. 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
#2588302241
Переможець 148 891,60
UAH
25 січня 2021 10:35

Документи

25 січня 2021 10:35
Електронний підпис
25 січня 2021 09:43
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
#2588302241
148 891,60
UAH
Документи

Документи

25 січня 2021 10:35
Електронний підпис
25 січня 2021 09:43
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 08:46
д у 5 до д 09 02 від 01 02 21.PDF зміни до договору
13 січня 2022 08:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:39
д у 4 до дог 09 02 від 01.02.21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:25
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:11
Доп угода 2 до договору 09-02.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 21:23
доп угода 14.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 21:22
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:26
договір 09 02.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано п. 10.7. "Дія договору може бути подовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків...
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на початок наступного року, на термін , достатній для проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода на 20%
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML