Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
1 718,62 UAH
UA-2021-01-14-000906-b c12b41d60870400987de2789d5fe3d54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородавська Ольга Іванівна

+380512501857 vmtz1429@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144729
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6
Контактна особа: Бородавська Ольга Іванівна
+380512501857
vmtz1429@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 16:35
Очікувана вартість: 1 718,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.

Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31.12.2021 (включно)

У разі ліквідації Замовника на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», права та обов’язки переходять до правонаступника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12.48 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, місто Очаків, вулиця Старофортечна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі виставленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг, щомісячно, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти операційних днів з дня отримання відповідних документів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування наданих послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 16:27
Оголошення.doc.docx
14 січня 2021 16:27
Інформація про Учасника_Додаток 1.docx
14 січня 2021 16:27
Технічні характеристики_Додаток 2.docx
14 січня 2021 16:27
Проект договору_Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО." 1 718,62
UAH з ПДВ
1 718,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 16:45
Електронний підпис
22 січня 2021 16:45
Протокол_Евако точка.pdf
22 січня 2021 16:45
Оренда 0904.PDF
22 січня 2021 16:44
Договір лікарня №3.PDF
22 січня 2021 16:44
Статут_Евако точка.pdf
22 січня 2021 16:44
Витяг_Евако точка.PDF
22 січня 2021 16:44
Оренда 2300.PDF
22 січня 2021 16:44
Техпаспорти.PDF
22 січня 2021 16:44
Довідка оренда авто.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВАКО."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО."
#43459793
Переможець 1 718,62
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:53

Документи

28 січня 2021 14:53
Протокол №17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО."
#43459793
1 718,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 14:53
Протокол №17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 20:24
ДУ №3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:23
ДУ №2 до договору №1033-21.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:55
ДУ №1 до договору №1033-21.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 10:13
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:43
Договір №1033-21.pdf укладений
03 лютого 2021 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі умов, встановлених пунктом 11.4 Договору від 03.02.2021 року №1033-21 та відповідно до частини першої статті 104 Цивільного кодексу України та п.1 Положення про Головне управління ДПС у Миколаївській області, сторони узгодили реквізити Споживача викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1033-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1033-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1033-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 716,10
UAH