Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 928 716,30 UAH
UA-2021-01-14-000692-b ● d91e7fe470f44125b475865c8f48ad4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Контактна особа: |
Гутаревич Віталій Валерійович +380444824670 doadus@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 928 716,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 643,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, вул. Петрівська, 12-28, вул. Куренівська,16д, Труханів острів, водно-спортивна база "Дельфін"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | на підставі Акта здачі-приймання послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 16:36 |
протокол.pdf | |
26 січня 2021 16:34 |
ТД зі змінами.docx |
26 січня 2021 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2021 16:36 |
протокол.pdf
|
|||
26 січня 2021 16:34 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічгі договори
Дата подання: 19 січня 2021 13:20
Дата відповіді: 21 січня 2021 17:00
Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації Для підтвердження відповідності кваліфікаційним даним Учасник повинен надати договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій (не менше трьох), укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше десяти місяців.
Навіщо потрібно надавати три договори? Для підтвердження відповідності даного кваліфікаційного критерію достатньо і одного договору.
Поясніть чи можливо надати договори про надання охоронних послуг, які укладені з контрагентами не за результатами процедур закупівель?
Договори які Ви вимагаєте повинні бути виконані чи виконуватися?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.3. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», тобто Законом Замовнику не забороняється вимагати від учасника три і більше аналогічних договорів. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає змогу Замовнику зрозуміти, що Учасник вже постачав охоронні послуги , робив це якісно і сумлінно, а відповідно, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Відповідно до ч.13 ст.1 Закону України « Про публічні закупівлі», конкурентна процедура закупівлі- це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Аналогічні договори мають бути виконаними в повному обсязі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000692-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 18 січня 2021 20:28
Досвід по організації та наданню послуг з охорони
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має законодавчих підстав вимагати від Учасника досвіду по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника викладена в Тендерній документації, щодо досвіду по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років, порушує ч.4. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з Тендерної документації.
У випадку не задоволення нашої вимоги, змушені будемо звернутися до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника викладена в Тендерній документації, щодо досвіду по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років, порушує ч.4. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з Тендерної документації.
У випадку не задоволення нашої вимоги, змушені будемо звернутися до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 16:56
не задоволено
Відповідно до ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг. Окрім цього, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник повинен бути впевненим, що Учасник має достатній досвід по організації охоронних послуг на таких об’єктах. При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 7000 суб’єктів господарювання отримали ліцензії на надання охоронних послуг, із них 74% більше 7 років тому, що свідчить про розвинутий ринок надання цього виду послуг. Досвід Замовника у закупівлі послуг з охорони свідчить про наявність дуже сильної конкуренції у цій сфері. А тому вважаємо вимоги тендерної документації правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг. Окрім цього, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник повинен бути впевненим, що Учасник має достатній досвід по організації охоронних послуг на таких об’єктах. При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 7000 суб’єктів господарювання отримали ліцензії на надання охоронних послуг, із них 74% більше 7 років тому, що свідчить про розвинутий ринок надання цього виду послуг. Досвід Замовника у закупівлі послуг з охорони свідчить про наявність дуже сильної конкуренції у цій сфері. А тому вважаємо вимоги тендерної документації правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000692-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 18 січня 2021 20:59
Стаж роботи охоронників
Відповідно до вимог Тендерної документації Ви вимагаєте від Учасників наявності працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років.
Разом із тим, Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» у розділі «Кадрові вимоги» зазначено вичерпний перелік документів обов’язкових для провадження охоронної діяльності, а саме:
- Пункт 15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством;
- Пункт 17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
- Пункт 18. Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, жодних вимог щодо обов’язкової наявності досвіду роботи не менше п’яти років, діючим законодавством України не встановлено.
Вважаємо вимогу щодо наявності працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує права Учасників а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі, не зважаючи на те, що вони мають у своєму складі підготовлений належним чином персонал, що відповідає всім вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.23012 р. № 4616- VI.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Разом із тим, Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» у розділі «Кадрові вимоги» зазначено вичерпний перелік документів обов’язкових для провадження охоронної діяльності, а саме:
- Пункт 15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством;
- Пункт 17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
- Пункт 18. Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, жодних вимог щодо обов’язкової наявності досвіду роботи не менше п’яти років, діючим законодавством України не встановлено.
Вважаємо вимогу щодо наявності працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує права Учасників а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі, не зважаючи на те, що вони мають у своєму складі підготовлений належним чином персонал, що відповідає всім вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.23012 р. № 4616- VI.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 16:57
не задоволено
Відповідно до ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг та бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до Наказу Міністерства Соціальної Політики України № 621 від 25.09.2013 « Про внесення змін до кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник"» , охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. Згідно даного наказу, для отримання 3-го розряду необхідно мати :повну загальну середню освіту та професійно-технічну освіту або повну загальну середню освіту та професійну підготовку на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років. Для отримання 4-го розряду необхідно мати: повну загальну середню освіту та професійно-технічну освіту. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років.
Таким чином, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг та бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до Наказу Міністерства Соціальної Політики України № 621 від 25.09.2013 « Про внесення змін до кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник"» , охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. Згідно даного наказу, для отримання 3-го розряду необхідно мати :повну загальну середню освіту та професійно-технічну освіту або повну загальну середню освіту та професійну підготовку на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років. Для отримання 4-го розряду необхідно мати: повну загальну середню освіту та професійно-технічну освіту. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років.
Таким чином, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000692-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 21 січня 2021 20:14
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику.
Вважаємо вимоги щодо наявності працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років та щодо наявності досвіду по організації із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку та наданню охоронних послуг – не менше семи років такми, дискримінаційним, такими що обмежує конкуренцію, порушують права Учасників а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі.
Наполегливо просимо ознайомитися з процедурою №UA-2020-12-18-007049-b де Замовник усунув аналогічні дискримінаційні вимоги зі своє тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги зі своєї тендерної документації.
Копію скарги та копію рішення додаємо.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо вимоги щодо наявності працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років та щодо наявності досвіду по організації із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку та наданню охоронних послуг – не менше семи років такми, дискримінаційним, такими що обмежує конкуренцію, порушують права Учасників а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі.
Наполегливо просимо ознайомитися з процедурою №UA-2020-12-18-007049-b де Замовник усунув аналогічні дискримінаційні вимоги зі своє тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги зі своєї тендерної документації.
Копію скарги та копію рішення додаємо.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 15:26
не задоволено
Кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ" |
1 924 603,20
UAH з ПДВ
|
1 924 603,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Скорпіон |
1 926 000,00
UAH з ПДВ
|
1 926 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Кордон-2005" |
1 928 600,00
UAH з ПДВ
|
1 928 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ" #20589905 |
Переможець |
1 924 603,20
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 13:47
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2021 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 10:43
|
Договір №692.pdf | укладений |
03 березня 2021 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 692 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |